Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Huomenta kaikille pyörityksessä oleville!
Ei kiinnosta, lopeta jo. En ole koskaan pitänyt pahantahtoisista ihmisistä, miksi siis pitäisin sinusta? -J-
Ikävä selkeästi ajattelevaa, iloista ja aikaansaavaa minua. Missä olet, mihin menit? Katselen elämääni kuin ulkopuolisena, ruoka ei maistu, haluaisin vain nukkua. Päässä sekavaa ajatuspuuroa, josta en saa otetta. Itkettää. Mitä minulle oikein on tapahtunut?
Hei äiti. Mä sanoin etten halua kuulla susta mitään, tai puhua sulle. Silti mä salaa toivon, että laittaisit mulle muutaman päivän päästä tekstiviestin, ja toivottaisit hyvää syntymäpäivää. Mull on hirveä ikävä sua, vaikka en sitä haluis myöntää.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:08"]
Haluaisin halata sinua pitkään ja sen jälkeen makoilla vierekkäin, silitellä, jutella...
[/quote]
ja ehkä pussaillakin?
[/quote]
Suudella intohimoisesti ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:08"]
Haluaisin halata sinua pitkään ja sen jälkeen makoilla vierekkäin, silitellä, jutella...
[/quote]
ja ehkä pussaillakin?
[/quote]
Suudella intohimoisesti ;)
[/quote]
ja kietoutua tiiviisti yhteen, tuntea toisen keho ja lämpö ja se miten kiihotumme...
Meillä on jotain jänniä samankaltaisuuksia. Esim mun Siskoni sukunimi (miehensä) on lähes samankaltainen kuin sulla.
No niin, hankkikaapas jo huone te kaksi!
Miten te jaksatte länkyttää täällä ventovieraitten kanssa? Näen jo silmissäni kun Sari Keravalta kirjottaa Ramille sydämenkuvat silmissään, johon sitten Minna Espoosta vastaa, mutta Sari kuvittelee Minnan olevan Rami ja haaveet saavat siivet. Repeilen teille. :-)
Sun poski ja suu tuntui ihanalle. Saanko joskus enemmän?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:34"]
Miten te jaksatte länkyttää täällä ventovieraitten kanssa? Näen jo silmissäni kun Sari Keravalta kirjottaa Ramille sydämenkuvat silmissään, johon sitten Minna Espoosta vastaa, mutta Sari kuvittelee Minnan olevan Rami ja haaveet saavat siivet. Repeilen teille. :-)
[/quote]
Mitä pahaa? Hauskaahan tämä on! :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:34"]
[/quote]
ei kukaan kuvittele oikeesti sen tyypin kanssa puhuvan. Tää on vaan tällasta terapiaa.. ,)
Nyt olen varmaan lopullisesti seonnut, mutta olen kiihottunut pelkästä "etäajatuksesta" sinusta...nuo jutut antavat viimeisen niitin. Luoja, että haluan rakastella sun kanssa...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:34"]Miten te jaksatte länkyttää täällä ventovieraitten kanssa? Näen jo silmissäni kun Sari Keravalta kirjottaa Ramille sydämenkuvat silmissään, johon sitten Minna Espoosta vastaa, mutta Sari kuvittelee Minnan olevan Rami ja haaveet saavat siivet. Repeilen teille. :-)
[/quote]
Eiköhän tämän tiedä täällä kaikki. That' s not the point. Tänne on hyvä purkaa sellaisia asioita joita ei voi/ uskalla sanoa ihan suoraan toiselle. Saa kuitenkin sen avautumisen helpottavan tunteen menettämättä kasvoja ja samalla joku on kiinnostunut siitä ja vastaakin siihen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:45"]Nyt olen varmaan lopullisesti seonnut, mutta olen kiihottunut pelkästä "etäajatuksesta" sinusta...nuo jutut antavat viimeisen niitin. Luoja, että haluan rakastella sun kanssa...
[/quote]
Sama juttu..
Mä en edes tiedä kuinka vanha sä olet vaikka sä tiedät mun iän.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:52"]
[/quote]
Mistä tiedät että tiedän sun iän?
Me ei olle enää me? Tahtoisin kyllä mutta sinä et... tosin ei olla koskaan oltukaan?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:52"]
[/quote]
Mistä tiedät että tiedän sun iän?
[/quote] olen sen mielestäni maininnut, en tidä kuulitko..
Rakas täti. Ihailin sinua lapsena, vaikka en sitä koskaan sinulle kertonutkaan. Olisit ollut tärkeä osa elämäämme, jos olisit oikeasti ajatellut meitä kaikkia rakkaudella ja toiminut sen mukaan, ei vain itsesi kautta. Se olisi ollut mukavaa. Sääli, että kävi näin, todella sääli. En tiedä, voinko koskaan luottaa sinuun täysin. Olet mielessäni silti, ja osaltaan ihailen sinua salaa edelleen.