Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Onko joku oikeasti tunnistanut tästä ketjusta jonkun?
ne varmaan jotka ehkä treffaili samaa Tonia :D
Anna mä imen sun kullias Teuvo
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:54"]
Nakelle terveiset, kun muuten kielletty.
[/quote]
Kiitos, samoin Kakke. Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta! Eipä olla aikoihin nähty tai kuultu. Voi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 04:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:54"]
Nakelle terveiset, kun muuten kielletty.
[/quote]
Kiitos, samoin Kakke. Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta! Eipä olla aikoihin nähty tai kuultu. Voi hyvin.
[/quote]
Kiitos Nake, t. Kake
T, olet sairas. Toivottavasti muutat johonkin ebola-alueelle. Kunpa vain olisin tajunnut ajoissa miten tunteeton, kiero ja itsekäs olet. Vihaan sinua, ja toivon etten enää ikinä näe sinua tai kuule sinusta.
Kohta jo 10 vuotta siitä kun meillä oli juttua. En vain jaksanu enää sitä soutamista, ymmärrän kyl ettei sua voinu kahlita ja olin vielä iha pentu.. Ymmärsin heti kun otin toisen että sua mä rakastin, taidan rakastaa edelleen... uskaltaispa ottaa riskin ja jättää nykyinen elämä, kokeilla saisinko sut vielä takasi, edes hetkeksi.
voi kun vois vaan unohtaa ja jatkaa elämää ilman että pyörit edelleen joka päivä mieles.
Ai niin, ja jätä lopullisesti se mustasukkanen psyko.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:09"]Jarmo on ihan varmasti hyvä kundi. Eikö totta? Onko sinustakin Jarmo hyvä kundi?
[/quote]mutta ei kiinnosta :\
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:09"]Jarmo on ihan varmasti hyvä kundi. Eikö totta? Onko sinustakin Jarmo hyvä kundi?
[/quote]
Kumpaako tarkoitat, parisuhdemielessä(juu tiiän et oot varattu) vai hänen mahdollinen työasiansa? Saisit muuten hyvän duunin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:39"]Tämä alkaa vaikuttaa enemmän joukkopsykoosilta. Todennäköisyys sille, että olisin itse viestitellyt miehen kanssa, jota olen ajatellut ja halunnut, ja joka on ikä haarukassa 35-39-vuotta on 1:175 000. Viimeisenä viestinä todettakoon että en voi suoraan sanoa että haluan ja olen kiinnostunut, koska en halua vaikuttaa ihan lumpulta, koska omassa tilanteessani en voi mennä siihen suuntaan minne vietit veisi. Olen kuitenkin hyvin hämilläni näistä omista tunteistani ja olisin halunnut nähdä kasvotusten olenko kuvitellut vain mielessäni että tunne olisi molemmin puolinen. Tämä on vain jotenkin niin outoa.
[/quote] Oletko sinä minä? Olisin myös voinut kirjoittaa vastaavan viestin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:39"]Tämä alkaa vaikuttaa enemmän joukkopsykoosilta. Todennäköisyys sille, että olisin itse viestitellyt miehen kanssa, jota olen ajatellut ja halunnut, ja joka on ikä haarukassa 35-39-vuotta on 1:175 000. Viimeisenä viestinä todettakoon että en voi suoraan sanoa että haluan ja olen kiinnostunut, koska en halua vaikuttaa ihan lumpulta, koska omassa tilanteessani en voi mennä siihen suuntaan minne vietit veisi. Olen kuitenkin hyvin hämilläni näistä omista tunteistani ja olisin halunnut nähdä kasvotusten olenko kuvitellut vain mielessäni että tunne olisi molemmin puolinen. Tämä on vain jotenkin niin outoa. [/quote] Oletko sinä minä? Olisin myös voinut kirjoittaa vastaavan viestin.
[/quote]
kuin myös.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:22"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:09"]Jarmo on ihan varmasti hyvä kundi. Eikö totta? Onko sinustakin Jarmo hyvä kundi? [/quote]mutta ei kiinnosta :\
[/quote] Kumpaako tarkoitat, parisuhdemielessä(juu tiiän et oot varattu) vai hänen mahdollinen työasiansa? Saisit muuten hyvän duunin. [/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 01:09"]Jarmo on ihan varmasti hyvä kundi. Eikö totta? Onko sinustakin Jarmo hyvä kundi?
[/quote]
Kumpaako tarkoitat, parisuhdemielessä(juu tiiän et oot varattu) vai hänen mahdollinen työasiansa? Saisit muuten hyvän duunin.
[/quote]ei sil oo mulle mitään duunia. Vai onko?
V.A, oon ihastunut suhun. Mut ihan sama mitä teen, nolaan itteni. Ja sä taidat tykätä K:sta enemmän. Se satuttaa, mutta silti. Mulla on sun varalle suunnitelmia... Oot söpö, hauska ja vähän tyhmä mutta se tekee susta just sun. <3Nähdään kohta kun tunti alkaa:3 S.P
Minusta alkaa tulla vainoharhainen. Kuvittelen, että muutama viesti on osoitettu minulle.
t. A
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 04:10"]Heidille terveiset!
[/quote] Anna sen Heidin nyt nukkua vielä vähän ; )
Se oli mukava tunne, kun tulit peiton alle lusikkaan ja lepuutit kättäsi mun lantiolla :) Ehkä kuitenkin parempi ettei enää muuta tapahtunut. Ajattelen vaan sua turhan paljon... en tiedä miksi.
Huomenta. Toivon sulle ihanaa päivää.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 06:21"]Taas yksi valvottu yö takana. Mulla on sua rakkaani valtava ikävä. Saisinpa sut omakseni, vaatii vaan liian paljon uhrauksia. Aamupusu <3
[/quote]
Sä olet mennyt just nukkumaan kun itse herään ja alan valmistautua töihin. Taas yksi päivä edessä kun ajattelen sua koko ajan. Milloin me taas nähdään? Toisaalta pelkään johtaako mun ihastumisen tunteet johonkin, tuntuu että järki on paennut päästä. Pusu <3
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:13"]Olet typerä, Mirka.
[/quote] Kiitos samoin! :)