Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Anteeks... tiiän että olin kauhee huora kun otin sen miehen ketä koko illan halusti. En uskaltanu sinulle sinä iltanakaan kertoa mitä kävi, vaikka olitkin epäillyt kun kahdestaan "kadottiin" hetkeksi. En tähänkään mennessä olisi halunnut tätä sanoa mut morkkis edelleen.. anteeks! Ja juu tiedän että luottamuksesi minuun on pirstaleina, S.H Tampere
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:47"]Onko joku oikeasti tunnistanut tästä ketjusta jonkun?
[/quote]
Jotenkin epäilen. Veikkaan että täällä on suurin osa naisia haikailemassa jonkun perään (itseni mukaanlukien).
Matille voisin sanoa että olit kyllä ihan perseestä. Ja varmaan olet edelleen.
Hienoa oivaltaa, että on olemassa muitakin samoin ajattelevia ihmisiä. Etten olekaan yksin. :)
P siellä kaukana. Mietin vieläkin usein sua ja sitä millaista olisi suudella sua. Ja perustaa perhe.
J
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:37"]
Duudsoneiden Jarno, haluaisin panna sun kanssa!
[/quote]
Niin mäki! Aaah mikä kuuma mies...
Olen hyvin hyvin vihainen... Minulle vastataan puhelimeen... Varsinkin silloin kun yrittän hoitaa asioita... Prkl P.A
Täytyypä ajatella positiivisesti ja pyrkiä iloitsemään siitä, miten hauskaa teillä on täytynyt olla kustannuksellani. Aikamoisia visioita osaan luoda.
J, tulisitko uudestaan käymään. haluaisin taas seksiä sinulta mutta en kehtaa pyytää kun en ole varma onko sulla jotain säätöä nyt jonkun kanssa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 02:55"]
J, tulisitko uudestaan käymään. haluaisin taas seksiä sinulta mutta en kehtaa pyytää kun en ole varma onko sulla jotain säätöä nyt jonkun kanssa vai ei.
[/quote]
:D Aikas moinen trippi. Tykkään kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:40"]F, Ikävöin sinua.
[/quote]
No soita sitte!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:02"]
Voi kun voisin käpertyä sun viereesi, nuuhkia sua, hieroa kasvojani pitkin sun kehoa ja suukotella.
[/quote]
mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:36"]
M,
Mä rakastan sua ja toivon, että olisit kanssani nyt.
t. mä
[/quote]
Minusta se olisi kiinni..
T: M
[/quote]
Mikä olisi kiinni?