Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Heh, minäkin olin tunnistavinani yhden kirjottajan, mutta jälkikäteen rupesin miettimään, miten epätodennäköistä se olisi. Eikä sitä voi mitenkään tarkistaakaan. Näitä kirjoituksia on hauska lueskella huvikseen, mutta turha kuvitella että ne olisi itselle kohdistettuja tai edes tosissaan kirjoitettuja. Av on täynnä sellaisia kieli poskessa provoajia, ettei täällä kannata omaa elämäänsä peilailla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 01:39"]En saa sua mielestäni SP, vaikka kuinka yritän. Vihaan sua sen paskamaisen tempun takia. Ja silti Rakastan sua siitäkin huolimatta. Mulla ei oo koskaa ollu niin hyvä olla, ku sun vieressä sain ne pienet hetket viettää. Toivottavasti näkisin sut vielä joskus. Se taitaa kuitenkin olla toiveunta joka tekee mut hulluksi... [/quote] Mä rakastan sua.. :) -SP
Bullshit..:)
[/quote]
Loppupeleissä nimellä tai millään muullakaan ei ole merkitystä. Koulukiusaaminen kuitenkin syö liikaa aikaa ja voimavaroja, enkä jaksaisi enää olla pelle.
Yrittäisit edes ymmärtää minun kantani, A. Emme kumpikaan ole enää nuoria ja kerran vain eletään. Pystyisinpä tämän sinulle ääneen sanoa, mutta pelkään ettet sitten enää olisikaan siinä... M.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:11"]
Tykkään susta edelleen vaikka jätit mut. Ykski viesti sulta saa mut onnelliseks ja haluisin tehä sun kaa kaikkee kivaa mitä ei tehty :( J.K haluun sut takas <3
[/quote]
Mä en sua, senkin lihava, etova ihrakasa. t. J.K
[/quote]
Olipas rumasti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 04:11"]
J.V Miksi et vaan voi rakastaa mua? Minulla on sinua ikävä.
[/quote]
Kyllä mullakin on ihan hirvee ikävä sua. Mut tää meni varmaan miehelle?
J.V.
Riudun tähän tunteeseen, M. Niin ikävä sua.
t.M
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 03:59"]
Miksen koskaan riitä sinulle, miksen koskaan ole tarpeeksi hyvä vaikka yrittäisin kaikkeni? Muistan vieläkin, kun jätit minut lattialle makaamaan. Itkin hysteerisesti ja veri maistui suussani kaikkien niiden lyöntien jälkeen. Muistan vieläkin, kun revit minut aamuyöstä sängystä ylös ja otit puukon esiin. "Nyt minä tapan sinut" sinä aina huusit. Onneksi minulla oli nopeat jalat ja olin tottunut juoksemaan sinua karkuun. Muistan vieläkin, kun heitit minut ulos aamuisin pakkaseen ilman mitään syytä. Päälläni vain yöpaita ja alushousut. Lukitsit aina oven takanasi. Muistatko sinä? Ja nyt minä olen aikuinen. Enkä koskaan ole kuullut suustasi yhtäkään katuvaa sanaa. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä, parantaa välejä, vaikken tiedä edes miksi. Olethan sinä silti aina isäni. Et koskaan vastaa, et koskaan halua nähdä minua. Lupaat, muttet koskaan tule. Joka kerta katsoessani peiliin, näen osan sinusta. Isä, minä olen sinä. Minä olen sinun tyttäresi. Miksi sinä vihaat minua niin paljon, isä? Sinä tuhosit minut, tuhosit tulevaisuuteni, tuhosit elämäni. Ja silti minä rakastan sinua, isä.
[/quote]
Päästä irti. Hän ei tule koskaan näkemään arvoasi. Panosta muihin ihmissuhteisiin ja hemmottele itseäsi. Voimia, olet tärkeä!
Olen rakastunut sinuun. Sain silmäni auki pitkän synkkyyden jälkeen, miten uskomattoman ihana ja upea mies olet! Rakastan sinua avopuolisoni ja teet minut onnelliseksi. Olen onnekas kun voin olla sinun ja nyt sen ymmärrän. Kun pääset kotiin, pussaan kasvosi märäksi<3
anteeks että hylkäsin sut niin tylysti silloin, mutta mun oli vaan pakko päästä irti meidän suhteesta. se kesti paljon kauemmin kun olis pitänyt... sen jälkeen pelkäsin niin paljon että tapat ittes, mutta onneksi et välittänyt musta niin paljon kuin väitit. hyvää loppuelämää sulle, no hard feelings.
Moi sinä söpöpoika Ruoholahden K-Marketista, joka vielä tulit ojentamaan pudonneen lapaseni - toivottavasti törmäillään vielä!
Saakelin tabletti ja välilyönnit! -930
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:51"]
S, anteeksi että jätin sut toisen takia.
[/quote]
Minne päin?
Mikä sä olet? Mitä te olette? Entä miltä mä olen?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:16"]
Taidan olla jotenkin intellektuaalisti ihastunut suhun? Tuntuu tosi hassulta, ajattelen sua jatkuvasti ja tahtoisin olla enemmän yhteydessä ja nähdä useammin, mutten osaa kommunikoida sitä sulle oikein. Sulla taitaa olla hiukan samaa ongelmaa? Miksi sen pitää olla niin vaikeaa ja molempien niin vaivautuneita? Vaikka sun seurassa on niin helppo olla muuten. Onko se muka näin vaikeaa jos aikuisena löytää jonkun, jonka kanssa vaan klikkaa?
Lapsena oltais kasteltu toisemme jo puutarhaletkuilla ja valvottu aamuun salaa mahat karkeista kipeinä.
[/quote]
Äh, nyt mä lopetan edes itselleni valehtelun ja tunnustan: olen ihan oikeasti, en vain älyllisesti, ihastunut.
suostun ihan mitä vaan pyydät. olen sun aina.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:09"]
rakastan sua yli kaiken. rakastan sua nyt yhtäpaljon ku neljä vuotta sitten ja tänä iltana haluan enemmän ku mitään, pyytää sua jakamaan loppu elämäs mun kanssa. oot mun elämän nainen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:12"]
Ensinhän meidän pitäisi erota.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:17"] Mennäänkö naimisiin? :) Vuoden päästä? [/quote] uutena vuotena klo 24? <3 [/quote] Ok. Tää on nyt lyöty lukkoon.
[/quote]
Haluatko mennä naimisiin kirkossa vai maistraatissa? Onko muita toiveita?
[/quote]
Matsraatissa ja pienimuotoisesti. Saat päättää kaikesta muusta.
[/quote]
[/quote]
Ai niin muuten täytyy.
En vieläkään tiedä, olenko oikeasti ihastunut vai johtuuko kaikki vain siitä, että yllätit mut niin positiivisesti verrattuna viiteryhmääsi. Mutta ei sillä taida olla väliäkään, koska oikeassa elämässä prinssit ei suutele sammakoita tai kartanonherrat rakastu palveluskuntaan.
Miks tää kiusa ja tunnepuolen sotkeminen? Mun mielestä tää osuus on loukkaava, enkä jaksa ymmärtää mitä tällä yritetään avata. Musta aikuinenkin saa olla joskus höpsö. Keltä se on pois?
Arto, olet aina ajatuksissani.