Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Anteeks Juha kun mä olin joskus vähän tyly sua kohtaan. En tiennyt mitä haluan ja ärsytti että olit varattu. Mua itseänikin oli just petetty.
T.A
Näen että pidät minusta. Voisitko vihdoin myöntää sen niin päästäisiin eteenpäin? :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:33"]
Näen että pidät minusta. Voisitko vihdoin myöntää sen niin päästäisiin eteenpäin? :)
[/quote]
naiselta miehelle, vai?
Jari, olen jo pitkään ihallut taitoasi hallita julkisuutta. Voi kun saisin edes pienen osan loistostasi! Olet todellinen guru!
Rakastan sinua mies! Vaikkei sinulla ole siitä aavistustakaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:20"]
Aina perjantaisin alkaa hirveä M-miehen kaipaus..
[/quote]
Ketäs kaipaan muina päivinä ;)
T: M-mies
[/quote]
.... kaipaat
[/quote]
Arkisin ei ehdi niin kaipailla kun on kiirettä. Viikonloppuna sitten senkin edestä. Mistä päin M-mies naputtelet?
[/quote]
M-mies naputtelee pk-seudulta :)
[/quote]
No sitten voit olla vaikka se jota kaipailen. Tosin m-alkuisia miehen nimiä taitaa pk-seudulle mahtua useita tuhansia. :)
[/quote]
Ei meitä nyt varmaan niin montaa ole ;)
M! Epäilyksesi osuvat oikeaan, J:llä on ollut suhde kanssani jo ikuisuuden. Jätä se sika.
Vaikka työnnän sut pois, se on vain pelkoa, menneisyyden vainoa. Joko sen vaistoat ja pystyn antamaan itsestäni. Jos en, se ei kai ollut tarkoitus. Olet elämäniloinen ja ihana. Toivon kaikkea hyvää. Ehkä saan jakaa sun kanssasi vielä yhteistä matkaa. Elämä kantaa.
X!
En tule koskaan sanomaan sinulle näitä sanoja. Se ei ole mahdollista. Silti en voi olla miettimättä, tunnetko jotain samaa kuin minäkin vai onko kaikki tämä vain yksipuolista.
Olin jo vuosia sopeutunut osaani elää elämääni ihmisenä, naiseuteni unohtaen. Sitten tutustuin sinuun. Aina silloin tällöin tiemme kohtaavat . Onneksi sitä tapahtuu harvoin, olen tolaltani aina päiviä nähtyäni sinut. Kehoni muistaa taas, mitä on olla nainen. Rintani ja lanteeni huutavat kosketusta. Alan haaveilla kuin pahainen teini ensirakkauden kynnyksellä. Haluaisin kävellä kanssasi pimeässä talvi-illlassa, käsikädessä, ripeästi edeten ja intensiivisesti keskustellen. Välillä kyljet ja lanteet painautuisivat hetkeksi toisiinsa tai rutistaisit minua hartioista. Haluaisin viettää kiireetöntä ja rentoa iltaa sohvalla, lähekkäin. Toinen lepäisi toisen sylissä. Juteltaisiin, torkuttaisiin, paijattaisiin, hierottaisiin.
Villein kuvitelmani on, että sinäkin tuntisit samoin - olen huomannut, että hakeudut lähelleni. Vai onko se kuitenkin sattumaa. Tunnetko sinäkin jännitteen ja kaipuun kasvavan? Elämä on asettanut sinutkin jumiin. Soisin, ettet joutuisi läpikäymään näitä samoja eläväksitekeviä, mutta viiltäviä tunteita. Vain unessani saan kokea, miten kuminauha välillämme kiristyy, kunnes lopulta katkeaa ja annamme tunteelle periksi. Saamme molemmat tuntea sen, mitä emme ole vuosikausiin kokeneet. Mutta se on vain unessani.
Oot kaunis mies. Haluisin paijata, pussata ja panna sua.
Mies riihimäeltö
MK, hurmaava, seksikäs ja uskomattoman itsevarma mies Espoo/Kirkkonummi alueella. Olit ehdottomasti eroottisinta ja ihaninta mitä olen koskaan kokenut ja harmittaa joskus että muuten emme onnistuneet vaikka intohimoa oli (molemmilla?) valtavasti. Vielä näin monen vuodenkin jälkeen palaat aina välillä mieleen... Netistäkin olit kadonnut ja löysin vain vanhan ircci-niccisi...
Tällaiset ketjut ovat vaarallisia, koska ei voi mitenkään tietää keneltä viestit ovat ja kenelle ja sitä on myös todellisessa elämässä vaikea varmistaa.
Lueskelin viestejä ja moni viesti voisi olla minun kirjoittamani, vaikkei ole. Ja monen viestin olisin voinut omia, vaikka tuskin ne minulle olivat. Älkää ihmiset luottako näihin viesteihin tai tehkö näiden pohjalta mitään päätelmiä. Vain se mitä sanotaan irl on merkitsevää ja vain siellä voi käydä keskustelua niin että tietää kenen kanssa puhuu ja mistä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:41"]
Tällaiset ketjut ovat vaarallisia, koska ei voi mitenkään tietää keneltä viestit ovat ja kenelle ja sitä on myös todellisessa elämässä vaikea varmistaa.
Lueskelin viestejä ja moni viesti voisi olla minun kirjoittamani, vaikkei ole. Ja monen viestin olisin voinut omia, vaikka tuskin ne minulle olivat. Älkää ihmiset luottako näihin viesteihin tai tehkö näiden pohjalta mitään päätelmiä. Vain se mitä sanotaan irl on merkitsevää ja vain siellä voi käydä keskustelua niin että tietää kenen kanssa puhuu ja mistä.
[/quote]
Ei näitä niin vakavasti saa ottaakaan vaikka mielikuvitus on itselläkin joskus laukannut. Luulen aina, että kaikki vihaiset viestit ovat minulle vaikken ees ole kenenkään kanssa riidoissa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:41"]
[/quote]
Haloo, ei kai tänne tunnistamista varten kukaan kirjotakaan, vaan ideana on saada sanottua johonkin mielessä pyörivät asiat. Vähän niin kuin ennen vanhaan kirjotti paperilapulle. Hulluksihan siinä tulee jos alkaa kuvitella että jokainen nimetön tai J:lle tai T:lle suunnattu viesti olisi itselle. Ihmisiä joille viesti voisi olla, on kymmeniä ellei satojatuhansia.
Mistäs päin Mika olet? ikä?