Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:24"]
Ei sit :(
[/quote]
Mihin tämä liittyy?
En jaksa nyt enää pitää teihin yhteyttä. Tiedätte miksi. On parempi näin. Joten en vastaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:50"] Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Toisaalta toivoisin, että tapaisimme selvästi useammin. Ja joskus jopa ihan kahdenkesken. Toisaalta tajuan, ettei se olisi kovinkaan viisasta. Selittelen itselleni, että tässä vaan töitä tehdään ja korkeintaan kehitytään vähän paremmiksi työkavereiksi. Mutta jos olen ihan rehellinen, olen kyllä nähnyt silmissäsi paitsi ihastusta, myös puhdasta halua. Se tuntuu ihanalta, enkä ehkä tilanteen tullen olisi tarpeeksi vahva sitä vastustamaan. [/quote] Oikeassa olet kaikessa jos minulle tämä menee. Aika lailla samoissa tunnelmissa itsekin menen, toivon ja pelkään mitä tapahtuu jos sopiva tilaisuus tulee joskus... [/quote] Tilaisuuksia on muutaman kerran ollut tuloillaan, mutta sitten ne ovat peruuntuneet. Ehkä hyvä niin. No, maanantaina nähdään eikä taaskaan mitään tapahdu. Korkeintaan ollaan kuin tulisilla hiilillä. Vaihdetaan nyt taas edes muutama merkitsevä katse, niin tulee hyvä mieli ja loput voi jättää mielikuvituksen varaan. ;)
[/quote]
Hah, itsehän yritän kovasti olla vaihtamatta niitä katseita että vähän viilenisi. Tosin enpä onnistu kuitenkaan...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:50"] Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Toisaalta toivoisin, että tapaisimme selvästi useammin. Ja joskus jopa ihan kahdenkesken. Toisaalta tajuan, ettei se olisi kovinkaan viisasta. Selittelen itselleni, että tässä vaan töitä tehdään ja korkeintaan kehitytään vähän paremmiksi työkavereiksi. Mutta jos olen ihan rehellinen, olen kyllä nähnyt silmissäsi paitsi ihastusta, myös puhdasta halua. Se tuntuu ihanalta, enkä ehkä tilanteen tullen olisi tarpeeksi vahva sitä vastustamaan. [/quote] Oikeassa olet kaikessa jos minulle tämä menee. Aika lailla samoissa tunnelmissa itsekin menen, toivon ja pelkään mitä tapahtuu jos sopiva tilaisuus tulee joskus... [/quote] Tilaisuuksia on muutaman kerran ollut tuloillaan, mutta sitten ne ovat peruuntuneet. Ehkä hyvä niin. No, maanantaina nähdään eikä taaskaan mitään tapahdu. Korkeintaan ollaan kuin tulisilla hiilillä. Vaihdetaan nyt taas edes muutama merkitsevä katse, niin tulee hyvä mieli ja loput voi jättää mielikuvituksen varaan. ;)
[/quote]
Hah, itsehän yritän kovasti olla vaihtamatta niitä katseita että vähän viilenisi. Tosin enpä onnistu kuitenkaan...
[/quote]
Minne päin tämän ketjun alkuperäinen viesti menee? Onko mieheltä naiselle?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:49"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:50"] Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Toisaalta toivoisin, että tapaisimme selvästi useammin. Ja joskus jopa ihan kahdenkesken. Toisaalta tajuan, ettei se olisi kovinkaan viisasta. Selittelen itselleni, että tässä vaan töitä tehdään ja korkeintaan kehitytään vähän paremmiksi työkavereiksi. Mutta jos olen ihan rehellinen, olen kyllä nähnyt silmissäsi paitsi ihastusta, myös puhdasta halua. Se tuntuu ihanalta, enkä ehkä tilanteen tullen olisi tarpeeksi vahva sitä vastustamaan. [/quote] Oikeassa olet kaikessa jos minulle tämä menee. Aika lailla samoissa tunnelmissa itsekin menen, toivon ja pelkään mitä tapahtuu jos sopiva tilaisuus tulee joskus... [/quote] Tilaisuuksia on muutaman kerran ollut tuloillaan, mutta sitten ne ovat peruuntuneet. Ehkä hyvä niin. No, maanantaina nähdään eikä taaskaan mitään tapahdu. Korkeintaan ollaan kuin tulisilla hiilillä. Vaihdetaan nyt taas edes muutama merkitsevä katse, niin tulee hyvä mieli ja loput voi jättää mielikuvituksen varaan. ;) [/quote] Hah, itsehän yritän kovasti olla vaihtamatta niitä katseita että vähän viilenisi. Tosin enpä onnistu kuitenkaan... [/quote] Minne päin tämän ketjun alkuperäinen viesti menee? Onko mieheltä naiselle?
[/quote]
Mihin päin? Haluaisin myös tietää. Tutulta kuulostaa.
Nyt kaikki höpönassut nukkumaan!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:32"]
Työkaveri J oot ihana <3
[/quote]Jos J on mies, niin nounounounou.Tästä ollaan jo"puhuttu".
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:32"]
Työkaveri J oot ihana <3
[/quote]
Niin ja jiille on se ihan ikioma ketju, sen kun kaivatte vaan esiin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:44"]
Työkaveri J oot ihana <3
Ei olla :D J on mies.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:32"] Työkaveri J oot ihana <3 [/quote]Jos J on mies, niin nounounounou.Tästä ollaan jo"puhuttu". [/quote] Niin ja jiille on se ihan ikioma ketju, sen kun kaivatte vaan esiin.
[/quote]
En ole koskaan ennen J:lle täällä kirjoittanut.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:44"]
Työkaveri J oot ihana <3
Ei olla :D J on mies.
[/quote]
[/quote]Ei vaan J:t on kaikki perseestä
Siis oikeasti. Miksi? En voi olla teidän kans tekemisissä...Sun äänes...Älä kiusaa mua enää. Taisin rakastua.
Mutta pitää mennä nukkumaan... huomenna vielä töitä. Sinäkin, toinen J, olet ihana. Hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:58"]Siis oikeasti. Miksi? En voi olla teidän kans tekemisissä...Sun äänes...Älä kiusaa mua enää. Taisin rakastua.
[/quote]
Ei tartte teititellä pulu ;)
Mulla on tosi hämmentynyt olo. Oon pahoillani sun puolesta, kun joudut kipuilemaan elämässäsi noin paljon oman, epävakaan tunne-elämäsi kanssa. Toivoisin, että vihdoin uskaltaisit kohdata rehellisesti sen, mikä elämässä pitää kohdata. Loppuisi tuo sinkoilu. Siitä kärsii kaikki, sinä itse ja kaikki ympärilläsi. Oot kyllä tosi hukassa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:58"]Siis oikeasti. Miksi? En voi olla teidän kans tekemisissä...Sun äänes...Älä kiusaa mua enää. Taisin rakastua. [/quote] Ei tartte teititellä pulu ;)
[/quote]
PULU???!!!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:58"]Siis oikeasti. Miksi? En voi olla teidän kans tekemisissä...Sun äänes...Älä kiusaa mua enää. Taisin rakastua. [/quote] Ei tartte teititellä pulu ;)
[/quote]
PULU???!!!
[/quote]
Niin mitä siitä? Olihan viesti akulle vai erehdyinkö?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:50"]
Olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Toisaalta toivoisin, että tapaisimme selvästi useammin. Ja joskus jopa ihan kahdenkesken. Toisaalta tajuan, ettei se olisi kovinkaan viisasta. Selittelen itselleni, että tässä vaan töitä tehdään ja korkeintaan kehitytään vähän paremmiksi työkavereiksi. Mutta jos olen ihan rehellinen, olen kyllä nähnyt silmissäsi paitsi ihastusta, myös puhdasta halua. Se tuntuu ihanalta, enkä ehkä tilanteen tullen olisi tarpeeksi vahva sitä vastustamaan.
[/quote]
Oikeassa olet kaikessa jos minulle tämä menee. Aika lailla samoissa tunnelmissa itsekin menen, toivon ja pelkään mitä tapahtuu jos sopiva tilaisuus tulee joskus...
[/quote]
Tilaisuuksia on muutaman kerran ollut tuloillaan, mutta sitten ne ovat peruuntuneet. Ehkä hyvä niin. No, maanantaina nähdään eikä taaskaan mitään tapahdu. Korkeintaan ollaan kuin tulisilla hiilillä. Vaihdetaan nyt taas edes muutama merkitsevä katse, niin tulee hyvä mieli ja loput voi jättää mielikuvituksen varaan. ;)