Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ei hitto että tekis mieli ottaa sun punaisista hiuksista kiinni ja kaataa sut tohon sohvalle ja panna taju kankaalle.. En jaksais odottaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:58"]Hello darkness my old friend.
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:09"]Ei hitto että tekis mieli ottaa sun punaisista hiuksista kiinni ja kaataa sut tohon sohvalle ja panna taju kankaalle.. En jaksais odottaa.
[/quote]
Minne päin menee?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 07:47"]
Olen miettinyt että kuinka tarkkaan "arvaat" ajatukseni, onko se kuin suora lähetys? Aika pelottava ajatus. Kaikkea ei tarvitsisi tietää.
[/quote]
Ei ole mikään suora lähetys :D Tunnen vain sun tunteita joskus ja sitä kautta arvaan ajatukset. Eikä mua tarvi pelätä, toivon sulle vain hyvää enkä kerro kellekään noita arvaamiani ajatuksia. Tietäisitpä miten paljon välitän sinusta.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:09"]Ei hitto että tekis mieli ottaa sun punaisista hiuksista kiinni ja kaataa sut tohon sohvalle ja panna taju kankaalle.. En jaksais odottaa. [/quote] Minne päin menee?
[/quote]
tre:lle
Tää on vaiettu rakkaus, josta tarinan vois kirjoittaa, vaan ei saa, se pitää sydämeen tallettaa. Niin totta..
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:08"]
Tää on vaiettu rakkaus, josta tarinan vois kirjoittaa, vaan ei saa, se pitää sydämeen tallettaa. Niin totta..
[/quote] sellasta se on..
Lasken päiviä kun pääsen pois täältä paikkakunnalta. Sitä ennen kaikki vittuilijat saa kuulla kohtalonsa. Olen valmis "ampumaan" kovilla panoksilla! Mulla ei ole hävittävää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:26"]Kyllä mä susta ihan oikeasti tykkään ja oon tykännyt jo monta vuotta. Ymmärrän silti, jos tää tilanne on sulle liian hankala ja haluat pitää etäisyyttä. Olisin toivonut, että oltaisiin voitu olla ystäviä, mutten tiedä onko sen suhteen enää toivoa. Olet silti mielessä ja toivon että sulla on hyvä päivä tänään. Jaat mun kanssa saman taajuuden, eikä sillä taajuudella paljon muita näy. :)
[/quote]
Tämä ei ole minulle, mutta jos olisi, niin sanoisin että en ole tietoisesti ottanut sinuun etäisyyttä, elämän realiteetit vaan ovat tulleet väliin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:09"]Ei hitto että tekis mieli ottaa sun punaisista hiuksista kiinni ja kaataa sut tohon sohvalle ja panna taju kankaalle.. En jaksais odottaa. [/quote] Minne päin menee?
[/quote]
[/quote]
En varmaan ole tarkoittamasi henkilö, mutta kuulostaa ihanalta. En jaksa minäkään odottaa. Haluan sinua niin paljon.
Onko tässä ketjussa mitään järkeä? Laittakaa nyt edes onko viesti naiselta miehelle (varmaan lähes kaikki on), ja mielellään nimikirjaimet. Mullekin voisi olla monta näistä, vaan ei varmasti ole.
Nainen, KV
Yksi kysymys mua vaan ihmetyttää, mikset ottanut mua silloin kun olisit voinut? Vai etkö silloin halunnut?
Mä en ratko ristiriitoja kuin bonobot. Pirkko, voisit joskus asettua toisen kenkiin!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:06"]
Yksi kysymys mua vaan ihmetyttää, mikset ottanut mua silloin kun olisit voinut? Vai etkö silloin halunnut?
[/quote]Ei miehiä voi käsittää...
Sanna. Miksi et kiinnostu minusta? Olen tikissä. Raha ei ole ongelma. Haluan antaa Sinulle paljon hyvää.
Terveiset P:lta
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:36"]
Sanna. Miksi et kiinnostu minusta? Olen tikissä. Raha ei ole ongelma. Haluan antaa Sinulle paljon hyvää. Terveiset P:lta
[/quote]
En ole Sanna, mutta veikkaisin että sisällössä on vajetta kun esittelet omat hyvät puolesi noin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:19"]
[/quote]
[/quote]
En varmaan ole tarkoittamasi henkilö, mutta kuulostaa ihanalta. En jaksa minäkään odottaa. Haluan sinua niin paljon.
[/quote]
Se kelle tämän tarkoitin ei kyllä arvais että mä tätä foorumia luen:D No, kunhan pian saatas hetki kahdestaan, voisin kyllä ottaa sut ihan missä vaan paikassa. Sen sä jo tiedätkin..
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:29"]Annan vihjeen: mulla on hymykuopat ja vihreät silmät.
[/quote]
Oulusta? mies?