Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]Onko yksipuolista rakkautta ikävämpää asiaa maailmassa?
[/quote] En tiedä, mä en osaa rakastaa yksipuolisesti. Tunteet vaan kuihtuu, jos en huomaa toisessa samoja tunteita.
[/quote]
Järjellä ajatellen sen pitäisi mennä juurikin noin, mutta eipä tunnu tunteet kuihtuvan.
[/quote] Ehkä se toinen tykkää sit susta myös?
[/quote]
Ei tarpeeksi : (
[/quote] höh.. :/
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:49"]
Kiitokset anonyymeille, tuitte päätöstäni. Rigor mortis
[/quote]
Kuolonkankeus? En suosittele itsemurhaa. Vai mitä tuo tarkoitti?
Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa.
Tiedäthän, etten ikinä halua satuttaa sinua. Jos olen satuttanut, se on ollut vahinko.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:19"]Rakastan sua, mikset laita viestiä tänään
[/quote]
Sinä voit laittaa myös minulle viestin. Vai onko siihen jotain esteitä?
[/quote]
Aina mää laitan ensin..
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa.
Tiedäthän, etten ikinä halua satuttaa sinua. Jos olen satuttanut, se on ollut vahinko.
[/quote] oletko nainen vai mies?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa.
[/quote]
Naiselle vai miehelle?
Vaihdoit fb:ssä profiilikuvaa ja nousit mieleeni taas. En tiedä olisinko mieluummin pitänyt sinut poissa. Tuntuu kuin sydän särkyisi uudestaan, pieniä palasia lattialla.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa. Tiedäthän, etten ikinä halua satuttaa sinua. Jos olen satuttanut, se on ollut vahinko. [/quote] oletko nainen vai mies?
[/quote]
Niin tai näin, se rikkoo jonkun unelman. Enkä se ole vain minä joka tuntee näin. Tämä on mun viesti tietylle henkilölle, mutta en ole ainoa.
Hyvää yötä kaikki jotka ikävöi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa. Tiedäthän, etten ikinä halua satuttaa sinua. Jos olen satuttanut, se on ollut vahinko. [/quote] oletko nainen vai mies?
[/quote]
Niin tai näin, se rikkoo jonkun unelman. Enkä se ole vain minä joka tuntee näin. Tämä on mun viesti tietylle henkilölle, mutta en ole ainoa.
[/quote] Miten niin et ole ainoa, outo vastaus.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote] Miten niin et ole ainoa, outo vastaus.
[/quote]Minäkään en tajua...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
Hyvää yötä ihana :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]
Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa.
[/quote]
Olen samanlainenn hullu. Kuvittleen että ihastukseni lukee viestejäni ja vaastailee minulle. Olisipa näin!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]Olen varmasti hullu kun kuvittelen sinun kirjoittaneen täällä minulle. Mutta jos se olet sinä - olen toivottoman rakastunut sinuun. Haluan vain tuntea lämpösi ja läheisyytesi, kehosi minua vasten. Ja mitä ikinä siitä seuraa. Tiedäthän, etten ikinä halua satuttaa sinua. Jos olen satuttanut, se on ollut vahinko. [/quote] oletko nainen vai mies? [/quote] Niin tai näin, se rikkoo jonkun unelman. Enkä se ole vain minä joka tuntee näin. Tämä on mun viesti tietylle henkilölle, mutta en ole ainoa. Hyvää yötä kaikki jotka ikävöi. [/quote] Miten niin et ole ainoa, outo vastaus. [/quote]Minäkään en tajua...
[/quote]
Mä tajusin: täällä on monta, jotka kaipaa toista, sekä miehiä että naisia. Jos vastaa nainen, kaikki miestä kaipaavat petty ja toistepäin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]
[/quote]
Olen samanlainenn hullu. Kuvittleen että ihastukseni lukee viestejäni ja vaastailee minulle. Olisipa näin!
[/quote] niin mäkin, meitä on monta.
Minä rakastan teitä kaikkia <3 Naisia kuitenkin enemmän kuin miehiä. -nainen
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:31"]Minä rakastan teitä kaikkia <3 Naisia kuitenkin enemmän kuin miehiä. -nainen
[/quote]
Sama täällä :) <3
M, sinun olisi viimein aika alkaa ajatella omien lastesi parasta. Pidä heistä huolta, et voi jättää oksentavaa lasta yksin kotiin. Yh:na on varmasti vaikeaa, mutta lapsesi eivät saa joutua kärsimään takiasi.
Mietin usein että mikäköhän todennäköisyys on sille että jos nainen on bi, niin se on naisten suhteen biromanttinen muttei biseksuaalinen. Ei taida olla mitään tilastoja selkeyttämään asiaa. Luulen että sä oot biseksuaali. Mutta en mä tästä ihastumisesta eroonkaan pääse, välillä tuntuu että vähän unohtuu kun on paljon muuta ajateltavaa, mutta ei tarvi nähdä kuin hetki niin se on taas päällä. Toisaalta en missään nimessä edes haluais päästä tästä eroon, mutta…
Tavattiin kasvotusten, jatketaan Siitä. :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]Onko yksipuolista rakkautta ikävämpää asiaa maailmassa?
[/quote] En tiedä, mä en osaa rakastaa yksipuolisesti. Tunteet vaan kuihtuu, jos en huomaa toisessa samoja tunteita.
[/quote]
Järjellä ajatellen sen pitäisi mennä juurikin noin, mutta eipä tunnu tunteet kuihtuvan.
[/quote] Ehkä se toinen tykkää sit susta myös?
[/quote]
Ei tarpeeksi : (