Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:33"]
Pyörit mielessö V. mies. Jotenkin ajattelin/sain sellaisen käsityksen, että saatoit katsella mua sillä silmällä. Ja sen pari kertaa mitä nähtiin ja netissä juteltiin...toivoin että saatoit hieman kiinnostua. Nyt vain odotan, että teet aloitteen. En itse enää voi, kykene, uskalla, pelkään mitä ajattelet.
[/quote]
Voithan sinäkin tehdä aloitteen. Mikä estää?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:33"]
Pyörit mielessö V. mies. Jotenkin ajattelin/sain sellaisen käsityksen, että saatoit katsella mua sillä silmällä. Ja sen pari kertaa mitä nähtiin ja netissä juteltiin...toivoin että saatoit hieman kiinnostua. Nyt vain odotan, että teet aloitteen. En itse enää voi, kykene, uskalla, pelkään mitä ajattelet.
[/quote]
Voithan sinäkin tehdä aloitteen. Mikä estää?
[/quote]
Pelkään, että kuvittelin pitkän katseen ja kaiken. Että teen itsestäni tyhmän. Ei ole varaa ottaa sitä riskiä.
Olen antanut hänelle vähän aloitetta, avaamalla keskustelun. Joten...
M, hyvästi paskiainen ja ylimielinen ihminen! Huolehdin siitä, ettei nähdä enää koskaan. Älä häiritse mun elämää, et kuulu siihen millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:54"]M, hyvästi paskiainen ja ylimielinen ihminen! Huolehdin siitä, ettei nähdä enää koskaan. Älä häiritse mun elämää, et kuulu siihen millään tavalla.
[/quote]
Huono aamu?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:54"]
M, hyvästi paskiainen ja ylimielinen ihminen! Huolehdin siitä, ettei nähdä enää koskaan. Älä häiritse mun elämää, et kuulu siihen millään tavalla.
[/quote]
No sitte kannattais varmaan muuttaa johonkin muualle.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:04"]
Miksi tapasimme 10 vuotta liian myöhään? Mikä tarkoitus silläkin oli?
[/quote]
Heh, ajattelin tänään vähän tämänsuuntaisesti... jos olisimme tavanneet 10 vuotta aiemmin ja olisin suotavasti 5 vuotta nuorempi...
No, mennään nyt sitten näin.
[/quote]
Ikä on vain numero. Oikeasti. Elämäkokemuksen vaikuttaa henkiseen ikään. Plus nuoremman kanssa seurustelu pitää nuorena :D
[/quote]
Eipä siinä mitään... vähän on vain muitakin mutkia matkassa. :)
[/quote]
Mitä mutkia?
[/quote]
Olen jo varattu, joten varmaan haaveiluksi jää.
[/quote]
Oletko onnellinen nykyisen kumppanisi kanssa?
[/quote]
Mua jäi kovasti mietityttää vastaus tähän. Jos et rakasta nykyistä kumppaniasi ja olet tavannut toisen, jota kohtaan tunnet vahvasti, onko järkeä jäädä nykyisen kanssa yhteen? Toki jos nykyisen kanssa olet onnellinen, niin asia on eri. Mutta mikä on vastaus kysymykseen?
[/quote]
En aio jäädä
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:32"] Mua jäi kovasti mietityttää vastaus tähän. Jos et rakasta nykyistä kumppaniasi ja olet tavannut toisen, jota kohtaan tunnet vahvasti, onko järkeä jäädä nykyisen kanssa yhteen? Toki jos nykyisen kanssa olet onnellinen, niin asia on eri. Mutta mikä on vastaus kysymykseen? [/quote] En aio jäädä
[/quote]
Hyvä. Ei kannata jos rakkautta ei enää ole eikä sitä ole mahdollista saada takaisin. Entä tämä johon olet ihastunut, aiotko nyt sitten lähestyä häntä?
Älä sulje silmiäsi pimeyteen.
Jani, vein kihlasormukseni eilen kaniin. Onhan meidän erosta jo yli neljä vuotta. Sain siitä ihan liian vähän, noin 140e, taisin maksaa sinun sormuksestasi enemmän aikanaan. En jaksanut lähteä myymään muulla tavoin, en halunnut tietää kelle se joutuisi. Paitsi rakkaani, olit paras ystäväni monta vuotta. Minua harmittaa että sinä et eron jälkeen halunnut vaalia edes sitä ystävyyttä. Olisin edelleen valmis olemaan ystäväsi. Tiedän että seurustelet ja tyttöystäväsi vaikuttaa oikein mukavalta. En halua mitää pahaa sinulle tai suhteellenne, haluaisin vain takaisin parhaan ystäväni ja ihmisen, joka tuntee menneisyyteni läpikotaisin. Olet tärkeä minulle, nyt ja aina.
Kiitokset anonyymeille, tuitte päätöstäni. Rigor mortis
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:19"]Rakastan sua, mikset laita viestiä tänään
[/quote]
Sinä voit laittaa myös minulle viestin. Vai onko siihen jotain esteitä?
Jonssille terveiset:) vuosien takaa
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:58"]Haista vittu.
[/quote] Haista ite.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]Onko yksipuolista rakkautta ikävämpää asiaa maailmassa?
[/quote] En tiedä, mä en osaa rakastaa yksipuolisesti. Tunteet vaan kuihtuu, jos en huomaa toisessa samoja tunteita.
[/quote]
Järjellä ajatellen sen pitäisi mennä juurikin noin, mutta eipä tunnu tunteet kuihtuvan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]Onko yksipuolista rakkautta ikävämpää asiaa maailmassa?
[/quote] En tiedä, mä en osaa rakastaa yksipuolisesti. Tunteet vaan kuihtuu, jos en huomaa toisessa samoja tunteita.
[/quote]
Järjellä ajatellen sen pitäisi mennä juurikin noin, mutta eipä tunnu tunteet kuihtuvan.
[/quote] Ehkä se toinen tykkää sit susta myös?
Ajattelen, että lähdemme muiden seurasta kävelemään rantakallioille. Istun maahan, sinä istut viereeni vähän epäröiden ja laitan kätesi olkapäälleni. Nojaan sinuun ja suutelen kevyesti kaulaasi, hymyilen. Sinä otat kasvoni käteesi ja suutelet minua. Epäselvyys katoaa. Sinä haluat minua ja minä sinua. Voi, enää muutama viikko. Kai sinäkin odotat sitä että saamme vihdoin olla kahden?
T, Nightwish: Forever Yours. Ja hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:46"]Onneksi sinä olitkin ihan urpo. Kiinnostus lakkas viimeistään vappuna. Onneksi selvis, oisin muutoin roikkunu taas. En halua nähdä teitä enää koskaan.
[/quote]
kerrankin uskalletaan puhua ihan koko nimellä.