Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Mä olen antanut anteeksi ja toivon sulle hyvää J. Jos joskus voitaisiin nähdä niin, että pystyis asioista keskustella...haluaisin kuulla totuuden, mitä sinä teit suhteemme aikana?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:57"]
Voisitko jo ymmärtää jättää mut rauhaan, mä en halua enkä tarvitse sua. Miten et tajua jo..
[/quote]
kenelle tää oli ja minne päin Suomea?
[/quote]
Helsinkiin Petrille on tää
[/quote]
Miks sä vastaat kun et kirjottanut viestiä josta oli kyse?! Ei todellakaan ollut millekään Petrille Helsinkiin. Enkä tod kerro kenelle oli, lukekaapas nyt se aloitus, tänne kirjotetaan terveiset siksi ettei suoraan toiselle voi!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:49"]
Olen hyvin hyvin vihainen... Minulle vastataan puhelimeen... Varsinkin silloin kun yrittän hoitaa asioita... Prkl P.A
[/quote]
Tää oli varmaan mulle. Joo, laitoin puheelimeni pois päältä, kun oli niin paha stressi. Mutta nyt taas päällä, jos haluat hoitaa asian alta pois.
En mielestäin sua saa. Haluan uusinnan. Mutta jos se oli vain kokeilu niin muistelen lämmöllä joka hetkeä :) Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:36"]
M,
Mä rakastan sua ja toivon, että olisit kanssani nyt.
t. mä
[/quote]
Minusta se olisi kiinni..
T: M
[/quote]
Auts.. .jotain aika ollennaista jäi välistä uupumaan. Minusta se ei olisi kiinni siis...
T: M
Tauno-rakas, voitaisko me joskus vaikka suudella? Ehkä joskus jotain muutakin, edes vähän?
Haluaisin edes kerran koskettaa sinua, mutten ikinä uskalataisi...
Käyttäydyn nykyään ihan typerästi, olen pahoillani. Olen miettinyt pitkään että haluaisin jutella sun kanssa kahden kesken, ja harmittelen kun siihen ei tule koskaan tilaisuutta. Ja sitten kun viimein ois tullut, niin näköjään pakenin enkä uskaltanut edes moikata. En siis nähnyt sua viimeksi silloin kun luulit, vaan sitä seuraavana päivänä. Et huomannut, tai jos huomasit niin anteeksi. Seuraavalla kerralla yritän olla rohkeampi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:49"]
Olen hyvin hyvin vihainen... Minulle vastataan puhelimeen... Varsinkin silloin kun yrittän hoitaa asioita... Prkl P.A
[/quote]
sorry etten vastannut. nyt harmittaa, että olin niin totalisen sekasin, että jätin vastaamatta.
Ei pysty enää..Liikaa aikaa mennyt..Ei osaa/pysty..Haluaisin kyllä ehkä.
Haluan kiittää paljon. Ehkä maailmassa on vielä joku oikeasti hyvä ihminen jäljellä. Ehkä.
Kiitos. Olen pahoillani, että itselläni ei ole antaa niin paljon kuin haluaisin.
Satuttaa nähdä, miten luet viestini, muttet koskaan vastaa. Ja jos vastaat, niin hyvällä lykyllä muutaman viikon päästä ja silloinkin väität aina olleesi kiireinen. Kiireinen? Olet jatkuvasti online-tilassa. Lisäät jatkuvasti kuvia sinusta ja naispuolisesta "ystävästäsi", jonka kanssa tunnut viettävän aikaa vähän useamminkin nykyään. Väität rakastavasi minua, väität välittäväsi minusta enemmän kuin mistään muusta. Olen oikeasti huolissani. Eikö sinulla tosiaankaan ole viittä sekuntia aikaa vastata, jos kysyn, mitä sinulle kuuluu tai miten päivä meni? Ei ole tarkoitus häiritä elämääsi, mutta en pysty elämään ilman sinua. Vaikka asut toisessa maassa 1500km päässä, en halua tämän kaiken päättyvän tähän. En voi unohtaa yhteisiä unelmiamme, yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmiamme.
Älä sitten vastaa, en välitä. Tai oikeastaan välitän, mutta koitan olla välittämättä. Mutta muista YKSI asia: turha odottaa enää minulta vastauksia, apua ja tukea, kun kohtaat elämässäsi vaikeuksia. Silloin minäkään en aio enää vastata sinulle. Toivottavasti ymmärtäisit edes silloin, miltä minusta tuntuu. "Ignore me, I don't care. But when you need me I won't be there."
Yksinkertaisesti Kiitos kaikesta! Olet kestänyt multa todella paljon ja samalla jaksanut antaa tukesi ja näyttää uusia mahdollisuuksi elää. Ajattelen sua. Näet musta ne ikävät ailahtelevat puolet ja kun tajuan sen, tunnen syyllisyyttä. Toivon sun tietävän, että kun ajattelen sua, sydämeni pakahtuu rakkaudesta. Nämä sanat on liian laimeita.
Kaipaan sinua. Olisi ollut niin paljon asioita sanottavana. Ehkä luulit etten välittänyt sinusta mutta se johtui vaan siitä, että minulla on omat ongelmani. Kiitos kaikesta. Rukoilen puolestesi.