Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
7341/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:34"]

Tää ketju on mennyt pilalle noiden J-tyyppien pakkomielteisistä kirjoituksista. Harmi juttu!

[/quote]Samaa just mietin, vaikka olen yksi J. Musta tuntuu että sä, yks toinen J jankkaat iteksesi...Hyi vittu oot sekasin päästäs muuten! Hyi vittu! Olen vittu muutaman tunnin ulkona ja katon tätä ja tää räjähtää käsiin...OLET SEKASIN!
[/quote]
Joo eikö nää jiit voi laittaa vaihteen vuoksi edes koko nimeä? Jos ei uskalla huhuilla muuta kuin yhden kirjaimen kanssa niin kyllä on jo helvetin toivotonta ja säälittävää.

Vierailija
7342/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vaihtaa nimeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7343/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tauno Pasaselle.

Vierailija
7344/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:03"]

Miksi me ei ikinä nähdä :(

[/quote] Ei käydä samoissa paikoissa. Tai jos käydään, niin eri aikaan. Syvältähän se on, mut minkäs teet.
[/quote]

Välttelen tiettyjä paikkoja nykyisin.
[/quote]

Ai vältteletkö nykyään paikkoja missä me ollaan tavattu?
[/quote]

Kyllä.
[/quote]

Jaaha, mitä pahaa siinä on jos sattuisimme taas törmäämään?

Vierailija
7345/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun perrrrveiset:

Siinä vasta mies. Tuo rohkeutesi ja rehellisyytesi on jotain niin sanoinkuvaamattoman hienoa. Kuinka avoimesti teet mitä teet, etkä suhraa laittomuuksia tai muita hämärähommia kenenkään selän takana. Harrastat kaikkea miehistä, et roiku koskaan netissä millään akkojen keskustelupalstoilla tai muutenkaan tykkää jauhaa akkojen jutuista. Et ole mikään limainen puskissa kyttäävä pelkuri tyttöjen kiusaaja ja ahdistelija, vaan aito ja rehti miehinen mies! Heikkojen puolustaja! Olet unelmieni mies, sinä rehellisyyden ja avoimuuden perikuva!

Vierailija
7346/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:41"]

Tässä mun perrrrveiset:

Siinä vasta mies. Tuo rohkeutesi ja rehellisyytesi on jotain niin sanoinkuvaamattoman hienoa. Kuinka avoimesti teet mitä teet, etkä suhraa laittomuuksia tai muita hämärähommia kenenkään selän takana. Harrastat kaikkea miehistä, et roiku koskaan netissä millään akkojen keskustelupalstoilla tai muutenkaan tykkää jauhaa akkojen jutuista. Et ole mikään limainen puskissa kyttäävä pelkuri tyttöjen kiusaaja ja ahdistelija, vaan aito ja rehti miehinen mies! Heikkojen puolustaja! Olet unelmieni mies, sinä rehellisyyden ja avoimuuden perikuva!

[/quote]

Miksi alapeukutatte tätä??? Tuohan on unelma!! Antakaa mun unelmoida rauhassa!

Vierailija
7347/9334 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:48"]Eilinen tapaaminen ja keskustelu oli mahtavaa Espanjatar. Aika lensi way too fast seurassasi :)
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Toivottavasti saamme uuden tilaisuuden piakkoin olla yhtä lähekkäin :)

Vierailija
7348/9334 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:03"]J.K Helsingistä, olet kaunein koskaan näkemäni nainen. Olet naimisissa ja minulle saavuttamaton unelma. Oletko onnellinen? En usko, että olen ainoa, joka olisi valmis aloittamaan suhteen kanssasi. Sulla on ottajia varmaan jonoksi asti. En vaan tiedä osaako ihmiset arvostaa tai edes tajuta sun harvinaislaatuisuutta. Olet ainutlaatuinen.
[/quote]

Kiitti :) tuli hyvä mieli.

Vierailija
7349/9334 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:09"]

Tajusin jo meidän ensimmäisistä keskusteluista, että sinussa on mies jotain ainutlaatuista. Mutta nyt olen tosiaan tajunnut, ettei kukaan herätä minussa sellaista kiinnostusta kuin sinä. Eihän me edes kunnolla tunneta, mutta minulla on silti sellainen tunne, että meidän ei pitäisi jättää tätä tähän näkemisen vaikeuksista huolimatta. Pyörit päivittäin mun mielessä.

En tiedä mitä itse ajattelet. Tiedän vain ettet ole ainakaan täysin unohtanut minua, mutta näköjään haluat pitää jonkinlaista etäisyyttä välillämme, enkä osaa rikkoa sitä.

[/quote] Joku puki omat ajatukseni sanoiksi.

Vierailija
7350/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mou, en en vaan saa sua mielestäni.. ihan hyvä etten juuri pysty sua stalkkaamaan, ja että välimatkaakin on niin paljon etten tule sinne kuin ehkä kesällä "festareille".. En varmaan nääkään sua enää koskaan vahingossa, hyvä niin, muuten varmaan itkisin. Hienoa että sait elämääsi sisältöä, niin ei sulle tullu/tule kiusausta soitella mulle. nyt kun asiat on "selvitetty" sanottavat sanottu, koitan olla ottamatta yhteyttä. Synttäripaketti jäi tuohon odottamaan, daimit mä söin, enkä pakettia matkaan koskaan laittanutkaan. En mä vieläkään oo jatkanut eteenpäin, niinkuin mä sanoin että hakisin vaan sun kopiotasi, enkä mä siihen haluaisi. Eikä mulla mene muutenkaan hyvin, vaikka kuinka toivoisit. Oon herkempi tapaus kuin uskoin itsekään.. parempi että koitan selviytyä yksin, en varmaan kehenkään enää osaisi luottaakaan. oot ain mielessäin, ei sua ketään korvata voi, enkä muuta haluakaan.. ne muistot mulla on vielä hetken, hyvät ja huonot.

Vierailija
7351/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:15"]

Ihmeellistä, miten joku ennestään vieras, ihan eri "kuvioissa" oleva ihminen, voi tuntua niiin tutulta. On vaan niin hyvä olla hänen seurassaan. Ei tarvitse esittää mitään, voi puhua niinkuin asiat on. Tai vaan olla, puhumatta mitään. Paljon samanlaisia elämänkokemuksia ja arvoja. Mutta mikä ihmeellisintä, se tuttuuden tunne. Ei vaan voi sanoa sitä ääneen, pitää olla kuin ei mitään olisikaan. Kunpa joskus sen voisi sanoa. Kunpa joskus voitaisiin olla ystäviä.

[/quote]

Selvästi sun sielunkumppani. Rohkene vaan tutustua, sellaiseen törmää harvoin ja sitä ei kannata päästää käsistä.

[/quote]

Pitäisi saada ensin joku vinkki tai vihje toiselta osapuolelta. En halua, että kukaan ahdistuu takiani. Olen aika varovainen näissä. Mutta en muista tällaista elämässäni tapahtuneen montaa kertaa. Vaikka aika paljon on ihmisiä tullut tavattua.

[/quote] voi rakas ystävä hyvä, olen yrittänyt heilutella sitä lippua, mutta ehkä se ei sinne asti näy. Olet silti erittäin tervetullut elämääni!

Vierailija
7352/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:48"]Eilinen tapaaminen ja keskustelu oli mahtavaa Espanjatar. Aika lensi way too fast seurassasi :)
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Toivottavasti saamme uuden tilaisuuden piakkoin olla yhtä lähekkäin :)
[/quote]
Mites PV-sukupolvinen ajattelu? Mitä edistäisit? ;)
[/quote]
Pahan pistit, ja metsään taitaa mennä, mutta miten olisi nykyiset tilat ja tulevaisuus..

Vierailija
7353/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä masentaa :(

Vierailija
7354/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:19"]

Kylläpä masentaa :(

[/quote] Onko tapahtunut jotain? :( 

Vierailija
7355/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:07"]

Ihmeellistä, miten joku ennestään vieras, ihan eri "kuvioissa" oleva ihminen, voi tuntua niiin tutulta. On vaan niin hyvä olla hänen seurassaan. Ei tarvitse esittää mitään, voi puhua niinkuin asiat on. Tai vaan olla, puhumatta mitään. Paljon samanlaisia elämänkokemuksia ja arvoja. Mutta mikä ihmeellisintä, se tuttuuden tunne. Ei vaan voi sanoa sitä ääneen, pitää olla kuin ei mitään olisikaan. Kunpa joskus sen voisi sanoa. Kunpa joskus voitaisiin olla ystäviä.

[/quote]

Selvästi sun sielunkumppani. Rohkene vaan tutustua, sellaiseen törmää harvoin ja sitä ei kannata päästää käsistä.

[/quote]

Pitäisi saada ensin joku vinkki tai vihje toiselta osapuolelta. En halua, että kukaan ahdistuu takiani. Olen aika varovainen näissä. Mutta en muista tällaista elämässäni tapahtuneen montaa kertaa. Vaikka aika paljon on ihmisiä tullut tavattua.

[/quote] voi rakas ystävä hyvä, olen yrittänyt heilutella sitä lippua, mutta ehkä se ei sinne asti näy. Olet silti erittäin tervetullut elämääni!

[/quote]

Ai millä tavalla? Heiluta vähän näkyvämmin.

Vierailija
7356/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Heiluta sinä välillä! Mä oon aina tehnyt aloitteet.

Vierailija
7357/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Heiluta sinä välillä! Mä oon aina tehnyt aloitteet.

[/quote]

Sinä et ole siis Hän.

Vierailija
7358/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ensirakkauteni. Olin niin nuori ja herkkä. Sinussa oli hyvää, mutta myös pahaa. Kiusasit ja satutit, löit. En enää osannut luottaa. Olen yksin. Haluan antaa sinulle anteeksi. Annan sinulle anteeksi.

Vierailija
7359/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keksit kyllä idiootin ketjun.

Vierailija
7360/9334 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna, anna anteeks.

Ketju on lukittu.