Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Toivon, että voitaisiin olla yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:34"] En voi puhua tästä kenellekään. Oot ainoo joka tietää totuuden mutta sekään ei ole vaihtoehto. Hävettää ihan sairaasti ja toisaalta liian vähän. En voi yhtään luottaa enää itseeni, koko maailma ja omakuva kääntyi ympäri ja kukaan ei saa tietää. [/quote] mitäs nyt? [/quote] En voi edes kirjoittaa sitä. Tekee liian pahaa edes ajatella ja vaikka tekis mieli kertoa jollekin niin riski on liian iso. Ajattelen itseni jo pelkästään tän asian kautta ja niin ajattelis kaikki muutkin. Ja en edes halua ajatella mitä sit tapahtuisi, mitä tekisin. Täytyy vaan jatkaa teeskentelyä, niinku mikään ei olis muuttunut. [/quote] Höh, kertoisit mulle. Vai tiedänkö? [/quote] Älä viitti, et sä haluu tietää. Muuten sä tietäisit jo. Oon kyllä hyvä valehtelee mutta jos oikeesti kuuntelisit. Sitä paitsi mä ansaitsen tän kaiken joten ajattele mielummin hyviä asioita, älä mua. [/quote] Olet tuhma kun aiheutat mulle päänvaivaa. Koska mä välitän. :( [/quote] Pahempi ku tuhma. Et välittäis jos tietäisit. Ja et tiedä koska välität. Sä pettyisit ihan liikaa joten ehkä parempi että kuvittelet musta jotain parempaa. Että en olis niinku tuhannet muut. Niin mäkin ennen kuvittelin.
[/quote] Älä enää kiusaa, mitä nyt on käynyt? Miten mä voisin pettyä?
Nyt menen nukkumaan. Mä toivon että sulla on kaikki hyvin ja olet kunnossa.
Minäkin sekoan teidän muiden kanssa. Aloin miettiä tässä että mitähän kaikkea voi oikeasti kutsua suorasanaisuudeksi... Olisi parempi mennä nukkumaan, mutta näköjään tämä on tärkeämpää :D -P
kuulkaas, heitä sitä kiinnostusta ihan suoraan sille jonka haluat kiinnostuvan kunnolla takaisin. voihan sitä yrittää puhua tämän kanssa, sillä on varmaan enemmän vaikutusta epäsuoruudella.ja ristiriidoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:19"]
K <3 M Toivottavasti nähdään huomenna töissä. Pelkään että luulet etten välitä sinusta. Asia on kuitenkin niin että kun näen sinut tuntuu että loistat valoa joka häikäisee minut. Rakastan sinua, olet ihana.
[/quote]
Huomenna lataan katseeseeni vielä asteen lisää lämpöä :)
A ei olla nähty kunnolla aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:03"]
kuulkaas, heitä sitä kiinnostusta ihan suoraan sille jonka haluat kiinnostuvan kunnolla takaisin. voihan sitä yrittää puhua tämän kanssa, sillä on varmaan enemmän vaikutusta epäsuoruudella.ja ristiriidoilla.
[/quote]No joo, mutta se on jo nähty ettei sitä kiinnosta. Etin toisen...Heippa, sun häviös saatanan munaton luuseri, hippi, päihderiippuvainen mt-potilas, et ees oo mitenkään seksikäs. saati miehekäs. Huh, teki hyvää. Nyt lopetan tän. Keksin muuta mietittävää. Miksi AINA ne mitä mietin on just nuita samanlaisia, luuseri hippi mt-potilaita...MIKSI?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:52"]
Toivon, että voitaisiin olla yhdessä.
[/quote]
Ollaanko me joskus oltu?
Mun on jo nyt ikävä sua. Kyllä mä sut haluaisin ihan kokonaan, mutta jos vaihtoehtona on tämä tai ei mitään, niin tämän mä haluan. J
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:25"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:34"] En voi puhua tästä kenellekään. Oot ainoo joka tietää totuuden mutta sekään ei ole vaihtoehto. Hävettää ihan sairaasti ja toisaalta liian vähän. En voi yhtään luottaa enää itseeni, koko maailma ja omakuva kääntyi ympäri ja kukaan ei saa tietää. [/quote] mitäs nyt? [/quote] En voi edes kirjoittaa sitä. Tekee liian pahaa edes ajatella ja vaikka tekis mieli kertoa jollekin niin riski on liian iso. Ajattelen itseni jo pelkästään tän asian kautta ja niin ajattelis kaikki muutkin. Ja en edes halua ajatella mitä sit tapahtuisi, mitä tekisin. Täytyy vaan jatkaa teeskentelyä, niinku mikään ei olis muuttunut. [/quote] Höh, kertoisit mulle. Vai tiedänkö? [/quote] Älä viitti, et sä haluu tietää. Muuten sä tietäisit jo. Oon kyllä hyvä valehtelee mutta jos oikeesti kuuntelisit. Sitä paitsi mä ansaitsen tän kaiken joten ajattele mielummin hyviä asioita, älä mua. [/quote] Olet tuhma kun aiheutat mulle päänvaivaa. Koska mä välitän. :( [/quote] Pahempi ku tuhma. Et välittäis jos tietäisit. Ja et tiedä koska välität. Sä pettyisit ihan liikaa joten ehkä parempi että kuvittelet musta jotain parempaa. Että en olis niinku tuhannet muut. Niin mäkin ennen kuvittelin.
[/quote] Älä enää kiusaa, mitä nyt on käynyt? Miten mä voisin pettyä?
[/quote]
Pahinta on että mä olin niiiin onnellinen. Ja oon nytkin, edelleen vaikken saisi. Ei ole mitään syytä tai selitystä. Mitään millä vois perustella. Joten miksi nyt yhtäkkiä? Ja tuntuu että nyt mä vasta tajusin miten paska ihminen mä oon, että mun oikeesti pitää yrittää olla parempi. Sekö oli se syy? Että en enää yrittänyt olla parempi? Mutta nyt tiedän etten voi enää ikinä olla joten miksi yrittäisin? Juuri siksi mä en voi kertoa kenellekään, koska sit mä lakkaisin yrittämästä. Tajuatko?
Rakas M. <3
Muistan vieläkin kuin eilisen päivän kun katseemme kohtasivat ensimmäisen kerran. Siitä on kohta 20 vuotta. Rakastuin sinuun aivan täysillä. Meillä oli ihania hetkiä.
Sait sen piilotetun rakkauden taas nousemaan esiin. Olin aivan sekaisin sinusta taas kerran.
Yritän nyt saada ne tunteet taas piilotettua, sillä vaikka kuinka rakastaisin, ei meistä koskaan voi tulla mitään enempää.
Tiedät, että sydämestäni osa kuuluu aina sinulle. <3
lopeta kakara siellä pihalla ja muualla muiden asioihin huutelu; sama koskee joidenkin vanhempia.
Tiedäthän sä, että mä välitän susta? Vaikka tää onkin vähän tällasta.
Miten mä pärjään yli viikon näkemättä sua?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:05"]
Miten mä pärjään yli viikon näkemättä sua?
[/quote] Amatööri!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:33"]
Pitäisiköhän mennä nukkumaan kun aivot käy jo niin hitaalla... :D
J keskeltä Suomea... :)
[/quote]
keskeltä Suomea = Keski-Suomesta? ;)
Hei keksi mulle joku pieni homma että saan tekosyyn käydä siellä. Viestillä saat kiinni. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:07"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:34"] En voi puhua tästä kenellekään. Oot ainoo joka tietää totuuden mutta sekään ei ole vaihtoehto. Hävettää ihan sairaasti ja toisaalta liian vähän. En voi yhtään luottaa enää itseeni, koko maailma ja omakuva kääntyi ympäri ja kukaan ei saa tietää. [/quote] mitäs nyt? [/quote] En voi edes kirjoittaa sitä. Tekee liian pahaa edes ajatella ja vaikka tekis mieli kertoa jollekin niin riski on liian iso. Ajattelen itseni jo pelkästään tän asian kautta ja niin ajattelis kaikki muutkin. Ja en edes halua ajatella mitä sit tapahtuisi, mitä tekisin. Täytyy vaan jatkaa teeskentelyä, niinku mikään ei olis muuttunut. [/quote] Höh, kertoisit mulle. Vai tiedänkö? [/quote] Älä viitti, et sä haluu tietää. Muuten sä tietäisit jo. Oon kyllä hyvä valehtelee mutta jos oikeesti kuuntelisit. Sitä paitsi mä ansaitsen tän kaiken joten ajattele mielummin hyviä asioita, älä mua.
[/quote] Olet tuhma kun aiheutat mulle päänvaivaa. Koska mä välitän. :(
[/quote]
Pahempi ku tuhma. Et välittäis jos tietäisit. Ja et tiedä koska välität. Sä pettyisit ihan liikaa joten ehkä parempi että kuvittelet musta jotain parempaa. Että en olis niinku tuhannet muut. Niin mäkin ennen kuvittelin.