Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 01:17"]Mulla on ikävä sua!
[/quote]
Se laulu soi päässä
[/quote]
Mikä laulu?
[/quote]
Sanni 2080 - luvulla
Mä ikävöin sua, vaikka vasta nähtiin. Mulla on ikävä ihan kaikkea sussa. Olisitpa tässä mun vieressä just nyt. Halaisin sua tosi kovaa ja kuiskaisin sun korvaan kuinka tärkeä oot mulle. Ja sä ottaisit mut syvemmälle sun kainaloon ja pussaisit mua otsalle. Oltais vaan lähekkäin, ja naurettais. Niin kuin aina. Silloin tuntuu, että maailmassa ei oo mitään parempaa. Mä taidan oikeesti rakastaa sua.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:21"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. [/quote] Oisitpa E [/quote] No niin oonkin, mut käsitin ettet haluu mitään muuta kun yhen illan jutun? [/quote] No et oo kyllä se E jota tarkoitin [/quote] Ketä tarkoitit? :) [/quote] Vastailin jo tuolla aiemmin melkein identtiseen kysymykseen :D Mutta realistisesti semmoista E:tä joka ei kyllä tällä palstalla ikinä käy, ei edes ehtis. Mutta sekin on tuollainen hymyileväinen, mutta niin on varmaan miljoona muutakin E:tä. Paljon on tässäkin ketjussa näköjään E-kirjaimella alkavia samankaltaisten tunteiden kanssa… [/quote] Niin. Eipä musta uskoisi että täällä käyn. Ei sitä kehtaisi kenellekkään myöntää :)
[/quote]
Koska me nähtiin irl viimeksi? :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 01:48"]
Mä rakastelen sua huomenna, ja huolella rakastelenkin.
[/quote]
Ja huomenna uudestaan. Olet ihana. :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:21"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. [/quote] Oisitpa E [/quote] No niin oonkin, mut käsitin ettet haluu mitään muuta kun yhen illan jutun? [/quote] No et oo kyllä se E jota tarkoitin [/quote] Ketä tarkoitit? :) [/quote] Vastailin jo tuolla aiemmin melkein identtiseen kysymykseen :D Mutta realistisesti semmoista E:tä joka ei kyllä tällä palstalla ikinä käy, ei edes ehtis. Mutta sekin on tuollainen hymyileväinen, mutta niin on varmaan miljoona muutakin E:tä. Paljon on tässäkin ketjussa näköjään E-kirjaimella alkavia samankaltaisten tunteiden kanssa… [/quote] Niin. Eipä musta uskoisi että täällä käyn. Ei sitä kehtaisi kenellekkään myöntää :)
[/quote]
Koska me nähtiin irl viimeksi? :)
[/quote]
Siitä on aikaa. :/
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:30"]Näin todella outoa unta viime yönä. [/quote]No millaista?
[/quote]
Pahaa unta. Painajaista.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:19"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:21"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. [/quote] Oisitpa E [/quote] No niin oonkin, mut käsitin ettet haluu mitään muuta kun yhen illan jutun? [/quote] No et oo kyllä se E jota tarkoitin [/quote] Ketä tarkoitit? :) [/quote] Vastailin jo tuolla aiemmin melkein identtiseen kysymykseen :D Mutta realistisesti semmoista E:tä joka ei kyllä tällä palstalla ikinä käy, ei edes ehtis. Mutta sekin on tuollainen hymyileväinen, mutta niin on varmaan miljoona muutakin E:tä. Paljon on tässäkin ketjussa näköjään E-kirjaimella alkavia samankaltaisten tunteiden kanssa… [/quote] Niin. Eipä musta uskoisi että täällä käyn. Ei sitä kehtaisi kenellekkään myöntää :) [/quote] Koska me nähtiin irl viimeksi? :) [/quote] Siitä on aikaa. :/
[/quote]
Paljonko aikaa on "aikaa". Vuosia? Kuukausia? Viikkoja? Vai vain päiviä?
Kesällä voisin kävellä kanssasi hetken Kaivarissa. Sellaisena alkukesän kuulaana, lämpimänä päivänä. Juteltaisiin hiljaa ja ihmeteltäisiin tätä sanojen sitomaa kudelmaa, jonka me molemmat tunnumme jakavan. Haluaisin myös hukkua silmiisi uudestaan. Luulen, että voisin löytää niistä jonkun ihanan salaisuuden, jonka kertoisin vain sinulle, jos haluaisit sen kuulla.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:43"]
Mikä sun sukunimi oli? En löydä sua facebookista. :(
[/quote]
Oma fb:ni on salattu asetuksissa, ei voi löytää. Pitäisi ottaa nuo asetukset pois, kunhan viitsisi joku päivä... Kaipaamallasi henkilöllä saattaa olla sama tilanne.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:43"]
Mikä sun sukunimi oli? En löydä sua facebookista. :(
[/quote] Kuusisto
[/quote]
Lapsena tunsin yhden Kuusiston. Oli tosi kiva tyttö kunnes yhtäkkiä muuttui totaalisesti vuodessa.
A, mie välitän siusta ihan oikeesti ja tosissani. siula on jo nainen ja kai sie sitä rakastatkin, mutta miule riittää että saan olla siun seurassa aina välillä. sie oot miule liian hyvä eikä miula oo koskaan ollukkaan mitään mahollisuuksia, mutta mie en voi tälle mitään, en enää.
Sä teet mut vahvaksi ja pelottomaksi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:10"]Mä tykkään susta A, mutta kaiken mun kokeman ja kaiken sun kertoman jälkeen mä en todellakaan uskalla sitoutua suhun millään tavalla. Mitä meillä on, on nättiä, mutta mua pelottaa jo tää. Toivottavasti mä en rakastu suhun. Tai jos rakastun niin sä oot sen arvonen. Otetaan ihan iisisti, jooko? Ja anteeks, jos oon joskus etäinen tai vittuilen. Se johtuu siitä, että mä pelkään ja koitan pitää etäisyyttä.
[/quote]
Sun etunimen eka kirjain?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:10"]Mä tykkään susta A, mutta kaiken mun kokeman ja kaiken sun kertoman jälkeen mä en todellakaan uskalla sitoutua suhun millään tavalla. Mitä meillä on, on nättiä, mutta mua pelottaa jo tää. Toivottavasti mä en rakastu suhun. Tai jos rakastun niin sä oot sen arvonen. Otetaan ihan iisisti, jooko? Ja anteeks, jos oon joskus etäinen tai vittuilen. Se johtuu siitä, että mä pelkään ja koitan pitää etäisyyttä. [/quote] Sun etunimen eka kirjain?
[/quote]
L
Olet ollut todella huono ystävä jo monta vuotta. Valehtelet ja kadehdit ja vaadit huomiota kuin vauva. Olet oikeasti erittäin säälittävä ja epäaito ihminen. Voin pahoin kun olin kanssasi tekemisissä. Nyt minulla on rauhallinen olo ja tuntuu mukavalta luottaa niihin ihmisiin, jotka olet lähelläni. En halua enää koskaan sinua lähipiiriini. En vihaa sinua, mutta toivon, että jätät minut rauhaan. En ole näiden kuukausien aikana yhtään ainutta kertaa kaivannut sinua!
Olen sinulle hyvä nainen ja minulla on tunteita sinua kohtaan. Miksi olet sulkeutunut kuin simpukka? Et voi kohdella minua kuin kynnysmattoa. Rakastan sinua, mutta en halua jatkaa tällaisessa suhteessa, joka tekee minut surulliseksi ja onnettomaksi. Eilen lähdin viimeisen kerran luotasi. Jotta tulisin takaisin, asenteesi pitää muuttua niin paljon. Tarvitsen miehen, joka on kokonaan minun ja joka myös antaa oman panoksensa suhteellemme. Sinä vain otat kaiken ja et anna mitään. Luulet olevasi maailman napa ja tosi saalis minulle, mutta jos suhteemme on vaan panemista ja sen lisäksi sun puolelta täyttä välinpitämöttömyyttä niin minun on parempi olla ilman sinua. Jos luulet, että en ole tosissani niin olet niin helvetin väärässä KK, että melkein naurattaa!
J.T. Miksi sanoit minulle: "Älä katoo mihinkään", mutta katosit itse?
Kiitos, kun kannoit minua vaikean ajan yli. Anteeksi, että olin silloin niin sekaisin elämässäni.
- L.L.
Ihanaa, ketju on taas herännyt eloon!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 14:21"] [quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. [/quote] Oisitpa E [/quote] No niin oonkin, mut käsitin ettet haluu mitään muuta kun yhen illan jutun? [/quote] No et oo kyllä se E jota tarkoitin [/quote] Ketä tarkoitit? :)
[/quote]
Vastailin jo tuolla aiemmin melkein identtiseen kysymykseen :D Mutta realistisesti semmoista E:tä joka ei kyllä tällä palstalla ikinä käy, ei edes ehtis. Mutta sekin on tuollainen hymyileväinen, mutta niin on varmaan miljoona muutakin E:tä. Paljon on tässäkin ketjussa näköjään E-kirjaimella alkavia samankaltaisten tunteiden kanssa…
[/quote]
Niin. Eipä musta uskoisi että täällä käyn. Ei sitä kehtaisi kenellekkään myöntää :)