Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:08"]
Mitä jos mun itsekontrolli pettää vielä joskus ja juoksen halaamaan sua?
[/quote]
Samaahan minäkin mietin, että jos kontrolli pettää joskus... mitäs sitten tapahtuu?
[/quote]
Jos sinulla pettäisi, niin sitten pettäisi minullakin. Välimme varmaan lähentyisivät, puhuisimme asiasta.
Mutta jos minulla pettäisi, en tiedä miten reagoisit... En tiedä pidätkö minusta oikeasti. Ehkä ajattelisit että olen seonnut?
[/quote]
Oletko varma ettei se toinen ajattele juuri samalla tavalla?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:12"]Jaanuli tule hoivaamaan ihkupupua <3
[/quote]
Minne?;)
Hei tyyppi, tuliko se toinen henkilö sun duunis parkkipaikalle klo 12.30?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:30"]Kaipaako kukaaan minua?
[/quote]
Ehkäpä. :)
Nyt kun mitään salattavaa ei siis enää ole, niin olishan se kiva saada tietää mitkä kaikki viestit oli mulle.
En ole koskaan tavannut ketään toista joka olisi ollut yhtä paljon itseään täynnä kuin sinä. Älä luule liikoja.
Näin sut tänään! Kiljuin pääni sisällä kuin pikkutyttö, olin niin iloinen :D
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:20"]
[/quote]
Missä näit?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:20"]
[/quote]
Missä näit?
[/quote]
Koululla
Violetti pukee sinua hyvin. ;)
Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:16"]
En ole koskaan tavannut ketään toista joka olisi ollut yhtä paljon itseään täynnä kuin sinä. Älä luule liikoja.
[/quote]
Onneksi Sinä olet nöyrä, vaatimaton, kiltti ja kiva :)
Mäkin näin sut! Oon hymyilly koko päivän :)
Tänä keväänä voisi olla muutosten aika, rakas pikisilmäni :)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:12"]Jaanuli tule hoivaamaan ihkupupua <3 [/quote] Minne?;)
[/quote]
sairaalan lähelle kerrostaloon. Täällä olisi iso, ihku ja muhku kani
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin.
[/quote]
Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta?
[/quote]
Töissä. T. Alkuperäinen A:ta himoitseva.
[/quote]
Olet M ja himoitset A:ta töistä? Hmm.. Vielä mietitään missäpäin Suomea. Jos pkseutu, niin tarkenna vielä :S
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet M ja himoitset A:ta töistä? Hmm.. Vielä mietitään missäpäin Suomea. Jos pkseutu, niin tarkenna vielä :S
[/quote]
No sitäpä en uskalla tehdä ;) Mut joo, pkseutu kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sitäpä en uskalla tehdä ;) Mut joo, pkseutu kyseessä.
[/quote]
Et uskalla vai. Uskallatko kertoa minkätakia et kerro? Olisiko tämä jossain Espoon ja Helsingin välimaastossa?
Mikshän mä tänne vieläkin kirjoitan, en tiedä edes haluanko sinun tietävän mitä ajattelen nyt tai luetko enää näitä viestejä, tai vastaatko mitään. Jos olet ikinä lukenutkaan tai vastannut ja oletko tunnistanut minut. Välillä luulen että niin on. Päätän taas vaihteeksi että lopetan tämän sekoilun ja yritän keskittyä muuhunkin elämään. Toisaalta on ollut ihanaa olla ihanasti sekaisin viimeiset 2kuukautta jotka ovat olleet elämäni omituisimmat. Siihen on sisältynyt niin intensiivistä tunteiden myllerrystä, niin hyvässä kuin pahassa, ettei ikinä. En tunnista itseäni kaikista viesteistä mitä olen kirjoittanut tänne, toivon ettet sinäkään. Olen kyllä sanonut suoraankin asioita joita nolottaa muistella. Toisaalta kaikki totta joten mitä siitä. Haluan säilyttää kauniin muiston jota voi hymyillen miettiä, olipa se mielikuvituksen tuotetta tai ei. En halua kuolettaa kaikkia tunteita niin että alkaisimme vihata toisiamme, miksi pitäisi, jätänkö samalla oven raolleen, mitä jos sittenkin joskus. Halusin sinua, sitä olisiko se ollut vain seikkailu vai mahdollisuus johonkin muuhun, en tiedä. Arvostan sinua todella paljon, olet hyvä ihminen ja ansaitset kaiken hyvän elämässä. Voidaanko olla kuitenkin ystäviä jos ei muuta?