Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:46"]Tykkään susta E. t. työkaverisi J
[/quote]
Minne?
Vai suurta. Valloittaa Venäjän?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:38"]
Pienet ja kärsivät tähdet
katsovat kaupunkiin.
Olen niin väsynyt tänään
tuskiini hiljaisiin.
Kerran, kauan sitten
palavaa unta näin.
Taivaalla hulmusi tähdet
ylleni syöksähtäin.
Siitä on liian kauan.
- Nyt minä rukoilen
vain, että tänään saisin
nukkua vähäsen.
[/quote]
Siitä huhtikuusta on jo kauan
kun tuskiini hiljaisiin
meinasin väsyä vallan
ja liittyä tähtösiin.
Viimein sain nukkua vähän
ja lopulta enemmän.
Nyt kirjoittaessani tähän
suuren onneni ymmärrän.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:38"]
Pienet ja kärsivät tähdet
katsovat kaupunkiin.
Olen niin väsynyt tänään
tuskiini hiljaisiin.
Kerran, kauan sitten
palavaa unta näin.
Taivaalla hulmusi tähdet
ylleni syöksähtäin.
Siitä on liian kauan.
- Nyt minä rukoilen
vain, että tänään saisin
nukkua vähäsen.
[/quote]
Siitä huhtikuusta on jo kauan
kun tuskiini hiljaisiin
meinasin väsyä vallan
ja liittyä tähtösiin.
Viimein sain nukkua vähän
ja lopulta enemmän.
Nyt kirjoittaessani tähän
suuren onneni ymmärrän.
[/quote]
<3 kevät on vaikeaa aikaa. Ja syksy. Ja talvi. Halaus sulle.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:35"]I <3 me
[/quote]I love me, myself and I.
Älä nyt kuitenkaan uffin laatikkoon itseäsi luovuta. Anna itsellesi aikaa, rauhoita sydämesi. Kyllä se hiljalleen eheytyy. Sen jälkeen olet valmis uuteen auringonnousuun. Usko minua.
Hyvää yötä ja kauniita unia. ♥ Toivon kuulevani äänesi taas aamulla.
M. Haluaisin nukahtaa sun syliin. Vieläkin...
Hyvää yötä.
Muistatko oliko meillä toisillemme hellyttelynimiä?
Parhaiten muistan kuinka hyvä ja turvallinen olo oli elää kanssasi. Kuten nytkin. Olin kamalan onneton kun muistin läheisyytesi, mutta sinua ei ollut unimies.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:19"]
Haista paska.
[/quote]
En millään tohtisi. Sovitaanko, että käyt peräpyykillä ja nuuhkitaan vasta sen jälkeen. Pus!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:50"]Olispa ihanaa saada olla jonkun ihanan tunteiden myllerryksen kohde. Sen kun saisi kokea edes kerran niin voisikin vaikka jo kuolla pois :) [/quote] mahtaa nämä joilla täällä tunteet myllertää olla naisia, ei miehet ole tuollaisia höpsöjä.
[/quote]
Luulet vaan, ei miehet tuo sitä esille. Kyllä minulla on ollut niin paska olo ihastumisesta ja siitä seurannut kaikkea oiretta esim. laihtumista, unettomuutta, tunteiden vaihtelua onnesta epätoivoon ja keskittymisvaikeuksia. Enkä ole ikinä tästä kertonut kellekään. Kyllähän se tietenkin helpottais, jos osais puhua tunteista.
T:mies
[/quote]
miten ihastumisesta voi tulla paska olo? Ite liitelen seitsemännessä taivaassa ja olen energisempi kuin yleensä. Oikein odotan että ihastuis taas.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:50"]Olispa ihanaa saada olla jonkun ihanan tunteiden myllerryksen kohde. Sen kun saisi kokea edes kerran niin voisikin vaikka jo kuolla pois :) [/quote] mahtaa nämä joilla täällä tunteet myllertää olla naisia, ei miehet ole tuollaisia höpsöjä.
[/quote]
Luulet vaan, ei miehet tuo sitä esille. Kyllä minulla on ollut niin paska olo ihastumisesta ja siitä seurannut kaikkea oiretta esim. laihtumista, unettomuutta, tunteiden vaihtelua onnesta epätoivoon ja keskittymisvaikeuksia. Enkä ole ikinä tästä kertonut kellekään. Kyllähän se tietenkin helpottais, jos osais puhua tunteista.
[/quote]
miten ihastumisesta voi tulla paska olo? Ite liitelen seitsemännessä taivaassa ja olen energisempi kuin yleensä. Oikein odotan että ihastuis taas.
[/quote]
Onhan se suurimmaksi osaksi ihanaa, mutta taidan olla jotenkin pessimistinen niin saan siihen kytkettyä epätoivon sekaan, mistä saa tämän paskan olon.
Jos sun on vaikea puhua tunteista, niin voisitko vaikka kirjoittaa niistä?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Onhan se suurimmaksi osaksi ihanaa, mutta taidan olla jotenkin pessimistinen niin saan siihen kytkettyä epätoivon sekaan, mistä saa tämän paskan olon.
[/quote]
Jos on ihastunut epätoivoisesti (molemmat varattuja), niin kyllä se aika raastavaa voi olla. T. Eräs nainen
Aion tehdä jotain suurta. Mutta haluan myös nukkua välillä.