Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
641/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittasit joskus..
iksu on. :( s.

Vierailija
642/9334 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J, anteeksi olen antanut mutten koskaan unohda.
Hymyilen, vaikka sisimmissäni mietin hetkeä jolloin maksaa takaisin ja korkojen kera.
Luulen että rivien välistä ymmärrät kuinka halveksittava sun tekosi oli. Kerron sen arjessa, melkeinpä päivittäin. Huomaan että ymmärrät, koska et kommentoi mitään. Toivon että sisälläsi asuu se tuska jonka olen yksin käynyt läpi kun ei susta ollut asioiden selvittäjäksi.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan muru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/9334 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:15"]Hoida itsesi kuntoon, toivon sulle vain hyvää. Ja toivon että voidaan joku päivä olla kavereita kun sulla tilanne ja tunteet tasaantuu. [/quote] Joo, uskon et päätarkoitus on hyvä. Mielelläni sua joskus avoimin mielin kättelen. Sitä kaveruutta en valitettavasti lupaa. Kiva varmasti olet, mut en siihen oikein usko. [/quote] Ok, ymmärrän kyllä. Ja muista ettei mitään päätarkoitusta, opettamista tai suunnitelmaa ollut. Kohdattiin vaan oudossa ympäristössä ja siinä se. Edelleenkin kaikkea hyvää sinulle.

[/quote]

Samoin.

Vierailija
644/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tultu pitkä matka yhdessä, mutta sä varmaan tiedät jo, ettei tää enää ole kuin mukavuudenhalusta hengaamista paremman puutteessa. :) Loppuu heti kun sen on aikakin loppua, turha sitä on sen enempää surra. Mä olen pahoillani, mutta ei se luottamus enää palannut. Too little too late. Sait mut takaisin koska halusin antaa meille vielä tilaisuuden, mutta et sä koskaan antanut mulle arvoa silloin, kun mä vielä annoin kaiken arvon sulle. Nyt mä en enää tunne mitään, ja tiedän käveleväni tästä ulos pystypäin. S:lle (mies), pk-seutu.

Vierailija
645/9334 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A niin. Jos sen yhen illumination-jutskan vois jo purkaa, et voisin elää siinä suhteessa normi- elämää. Oli kiva tuntea. :)

Vierailija
646/9334 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.E olet kuvottava varas ja ylimielinen kuspää. Säälittävä ämmä, kehtaat leikkiä muiden ihmisten kustannuksella kuten lapsen ja viedä omaisuutta joka ei ole sinun. Noin tyhmä eukko kun oletkin niin ansaitset surkean äijän ja jäät vielä kiinni valheistasi, helvettiäkö mun elämä kuuluu sinulle mulkero joten jätä minut rauhaan oksettavan narskuperheesi kera. Ei tainnut roskaprinssi kertoa mitä on puhunut teidän asioista ja sinusta naureskellen? Yhdessä olette säälittävät pikkupaskat. Btw, olet ruma vaikka miten keikistelet ankkavirneidesi kera liian pienissä vaatteissa. Huh, helpotti näin 1,5v. jälkeen. Älä huoli, kyllä se äijä pitää huolen siitä miten niitä pilluja on tarjolla joka reissuillansa.

Vierailija
647/9334 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et valinnut minua? :,(

Vierailija
648/9334 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet...

Mikähän on seurava koettelemus. Yllätys! Tiedän. Kreisibailaajaaki alkaa pelottaa miten lusvii.

Vierailija
649/9334 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:07"]Koko muutit saksaan vai maako sinut on niellyt? Joskus mietin olisiko meistä tullut jotain jos oltaisiin yritetty? Olit niin kiva ja meillä oli mukavaa silloin joskus. :)
[/quote]

Kenelle tää?

Vierailija
650/9334 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne..
Haluan sut, mutta en ymmärrä motiiviasi.
En uskalla avata suutani ja kertoa epäilyksistäni. Onko sinulla vaimo?

Aika aikaista epäillä mitään, tämä on vain niin omituinen tilanne..

T. Karvahattuinen hautajaistyttö

Vierailija
651/9334 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt sua Paula. Ois ihana pusutella.

Vierailija
652/9334 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä. Käyn syömässä jotain. Jaksatko vielä valvoo ja oottaa et tuun?

Vierailija
653/9334 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:51"]

S, anteeksi että jätin sut toisen takia.

[/quote]

Miksi olet pahoillasi?

Vierailija
654/9334 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta tuntuu yhtään samalta, niin mun mielestä meidän pitää tutustua. Toivoisin, et voisit tulevaisuudessa kuulua jollakin tapaa mun elämään. Mitään mä en sulta odota.

Vierailija
655/9334 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut sun kanssa samassa työpaikassa nyt vuoden ja taidan olla vähän ihastunut. Tiedän että säkin tykkäät musta; sanoit niin pari viikkoa sitten. Mutta en voi alkaa vehtaamaan sun kanssa koska ollaan molemmat kihloissa, ja sä oot samaa mieltä.
Aina ei mee elämä ihan niin kuin sen olisi suunnitellut menevän. Kiitos että silti puhut mulle kuin kenelle tahansa työkaverille eikä meidän välit oo mitenkään vaivautuneet. Haluaisin kuitenkin puhua sun kanssa enemmän koska oot niin mielenkiintoinen ja puoleensavetävä persoona.
En halua rikkoa sun parisuhdetta M.

Vierailija
656/9334 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:51"]

S, anteeksi että jätin sut toisen takia.

[/quote]

Miksi olet pahoillasi?

[/quote]Ehkäpä hän on pahoillaan siitä, ettei ole koskaan onnistunut parisuhteissa sen enempää S:n kanssa kuin senkään jälkeen kun tämän menetti :D.

Vierailija
657/9334 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M,

Jokin sinussa vetää minua kovasti puoleensa. Et arvaakaan miten usein sinua mietin. Tuntuu siltä, että meillä olisi enemmänkin puhuttavaa. Tilanteemme on mikä on eikä tästä mitään sen kummempaa voi seurata, mutta haluaisin sinusta ystävän. Meillä näyttää olevan yllättävän paljon yhteistä. Viihdyn seurassasi.

Vierailija
658/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:30"]

Moi! Tää on ollut tähän asti todella terapeuttinen ja opettavainen matka. Sorry se roikkuminen ja nämä tunnesekoilut. On aika kasvaa isoksi. :) Saatan tosin roikkua stalkkaamassa jatkossakin, koska seura on liian vetävää. Toivon että joskus tavattaisiin, mutta taitaa olla epätodennäköistä. Eli maa kutsuu. :)

Mahtava persoona! Mulle tulee aikamoinen haaste kun alan etsiä vastaavaa oikeaa, mutta tykkään haasteista.

Suuret kiitokset!( Kannattaa ottaa nyt vastaan, etten muuta mieltäni.) Jään tyhmä ikävöimään. :)

[/quote]

Omin tän ja sanon vaan, että jos mahtavista persoonista puhutaan, niin se on ite, joka muista niin sanoo! :) halaus.

Vierailija
659/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla jotenkin intellektuaalisti ihastunut suhun? Tuntuu tosi hassulta, ajattelen sua jatkuvasti ja tahtoisin olla enemmän yhteydessä ja nähdä useammin, mutten osaa kommunikoida sitä sulle oikein. Sulla taitaa olla hiukan samaa ongelmaa? Miksi sen pitää olla niin vaikeaa ja molempien niin vaivautuneita? Vaikka sun seurassa on niin helppo olla muuten. Onko se muka näin vaikeaa jos aikuisena löytää jonkun, jonka kanssa vaan klikkaa?

Lapsena oltais kasteltu toisemme jo puutarhaletkuilla ja valvottu aamuun salaa mahat karkeista kipeinä.

Vierailija
660/9334 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti R...asunee Hyvinkäällä....."I Just Called To Say I Love You"  Tuosta laulusta tiedät keneltä terveiset on.

Ketju on lukittu.