Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ajattelen sua nukkumaan mennessä ja aamulla herätessä. Kiitos, että olet olemassa. Hyvää yötä. <3
Hirveä ikävä! Tahtois vaan peiton alle pussailemaan sua.
Pakko puhua. Liikaa asiaa. Turhauttaa.
Poissa silmistä, poissa mielestä?
No, sinä et...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:18"]
No, sinä et...
[/quote]
Et sinäkään... Liian pitkä aika erossa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:13"]Mä haluan sut, voi vitulla päähän :(
[/quote]
Mikä siinä on niin huono asia että aiheuttaa sinulle noin pahan olon?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:21"]
No, sinä et...
[/quote]
Et sinäkään... Liian pitkä aika erossa.
[/quote]Onneksi uskon, että me nähdään vielä. :)
Käydä paskalla?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:15"]
Aion tehdä jotain suurta. Mutta haluan myös nukkua välillä.
[/quote]
No, sinä et...
[/quote]
Olisikin niin. Elämä olisi yksinkertaisempaa...
tänään puhuttiin siellä takahuoneessa ja sä kerroit mitä tunnet niin rehellisesti ja kauniisti. mä olin siitä unelmoinut niin kauan ja kun se vihdoin tapahtui niin mä vaan hyydyin ja pakenin kuin joku helvetin idiootti. nyt sä et vastaa puhelimeen etkä ees lue mun face-viestejä. mä en kestä kohta enää! sami anna anteeksi!! mäkin rakastan sua :'(
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"]Rakas, mulla on sua ikävä vaikka olet ihan vieressä. Haluat olla minun kanssani mutta silti en saa minkäänlaista läheisyyttä, en edes halausta saa jos en itse tee aloitetta. Kai ymmärrät että tämä ei voi jatkoa näin? Rakastan sua ja lapsiamme todella paljon ja haluan jaksaa mutta.. Olet kaunein nainen maailmassa ja et tiedä miten onnelisikse tekisit minut jos tämä asia menisi edes vähän eteenpäin. En aio pettää tai tehdä mitään tai tehdä mitään typerää mutta tuntuu että työnnät minua siihen suuntaan väkisin. Mulla on syli täynnä lempeyttä ja rakkautta mutta ei ketään jolle voin sen antaa..
[/quote]
Olenhan mä kertonut, etten uskalla enää lähestyä ellen ole varma sinun tunteistasi. En usko itseeni enkä siis usko sinunkaan pystyvän rakastavan oikeasti. Näyttäisit ja kertoisit suoraan. Pieni kehu ulkonäöstä silloin tällöin voisi tehdä ihmeitä.. Teen kyllä aloitteen jos saan rohkaisua siihen ettei tule torjuntaa.
Sun katseessa on jotain joka saa mut ihan pois tolaltani. Vaikutan varmaan tosi nihkeektä ja etäiseltä aina kun me kohdataan mutta se johtuu vaan siitä että saat mut ihan sekaisin. Tunnen oloni teinitytöksi sanojen kadotessa suustani ja poskien punastuessa. Ajattelen sua viikkoja, pelkkä välähdys sun lämmintä hymyä saa mun pään pilviin päiviksi enkä voi keskittyä, ajatukset vaeltaa niihin pieneen hetkiin vaan uudestaan ja uudestaan ja mietin miltä tuntuis hengitellä sun aamulämmintä niskaa, miltä sun kädet tuntuis painautuneena mun lantiolle. Tää on ihan hullua, en edes tunne sua. Me ei olla koskaan juteltu kunnolla ja kaipaan sua jo nyt.
Muistatko kun nähtiin viimeksi ja halasin sua pitkään siinä ovella. Tiesin, ettei tulla näkemään enää pitkään aikaan.
Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
Onkohan tää kaikkien aikojen pisin ketju?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
[/quote]
En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]
Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
[/quote]
Kirjoitit kuitenkin ♥
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta. [/quote] En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[/quote]Yrititkö edes?
Kyllä.