Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:25"]Et lähtenyt hiihtämään.
[/quote]
Too cold for me.
[/quote]
Lihavan tekosyy.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:34"]
I ♡ you.
[/quote]
<3<3<3
Yritän ottaa etäisyyttä, muuten poltan näppini.
masentunut fiilis, enkä jaksaisi leikkiä. asiat olisivat niin paljon helpompia, jos ne esitettäisiin suoremmin. aikaa ja energiaa hyödyllisempään.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:25"]Et lähtenyt hiihtämään.
[/quote]
Too cold for me.
[/quote]
Lihavan tekosyy.
[/quote]
Ei välttämättä muuten ole.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:35"]
masentunut fiilis, enkä jaksaisi leikkiä. asiat olisivat niin paljon helpompia, jos ne esitettäisiin suoremmin. aikaa ja energiaa hyödyllisempään.
[/quote]
mikä estää sua esittämästä asoita suoremmin?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote] Minäkin olisin voinut kirjoittaa aivan samantyylisen viestin yhdelle J:lle mutta tuota minä en kirjoittanut. Joskus tuntuu kuin mulla olis haamukirjoittaja av:lla, joka vetelee langoista ohjaten juonta taustalla haluamaansa lopputulokseen ; -)
[/quote]
Kerro J:n sukunimen viimeinen kirjain...
[/quote] En. En halua paljastaa sitä täällä.
[/quote]
Harmi.
[/quote] Siis J kysyy vai joku joka on vain utelias? Viimeinen kirjain on vokaali.
[/quote]
J kysyy. Vokaali on sukunimeni viimeinen kirjain.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:41"]Yritän ottaa etäisyyttä, muuten poltan näppini.
[/quote]
Älä pelkää, en aio yllyttää enkä yllyttyä. Halusin vaan sinun tietävän sijasi mielessäni.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote] Minäkin olisin voinut kirjoittaa aivan samantyylisen viestin yhdelle J:lle mutta tuota minä en kirjoittanut. Joskus tuntuu kuin mulla olis haamukirjoittaja av:lla, joka vetelee langoista ohjaten juonta taustalla haluamaansa lopputulokseen ; -)
[/quote]
Kerro J:n sukunimen viimeinen kirjain...
[/quote] En. En halua paljastaa sitä täällä.
[/quote]
Harmi.
[/quote] Siis J kysyy vai joku joka on vain utelias? Viimeinen kirjain on vokaali.
[/quote]
J kysyy. Vokaali on sukunimeni viimeinen kirjain.
[/quote]
Onko sama vokaali oman etunimesi viimeinen kirjain?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:43"]I.L. Oot ihan umpihullu mutta vittu kun saisin sun munaa vielä joku kaunis päivä.
[/quote] mistä päin
Toinen konsonantti o:n lähettyviltä, viides vokaali, diftongi, tulpakonsonantti, takavokaali.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:28"]Toinen konsonantti o:n lähettyviltä, viides vokaali, diftongi, tulpakonsonantti, takavokaali.
[/quote] ;DDD
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:10"]Voi luoja T! Sä olet edelleen mun unissa vaikka siitä on kohta jo 5-vuotta kun yhdessä vietimme sekavia iltoja joka päättyi aina yhtä kiihkeästi. Voi jumalauta minkä vaikutuksen teit... Vaikka olen parisuhteessa oleva nainen niin edelleen kaipaan sun otetta ja rentoa olemusta.... Vaikka olit oikeasti helvetin kusipää mua kohtaan etkä arvostanut naisia lainkaan, kohtelit niitä kuin esineitä... Taidat tehdä samaa edelleen. Noh, silti... Silti toivon että kohtaisimme sattumalta ja tekisimme sen vielä kerran... [/quote] En muista kaikkia naisia viiden vuoden takaa. Kuka oot? T:T
[/quote]
Täällä oli siis blondi E ;)
Olen vain turhautunut, siinä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:32"]Olen vain turhautunut, siinä kaikki.
[/quote] Siis oletko sä turhautunut J, koska et tiedä oliko viesti sulle siltä ihmiseltä jolta toivoisit sen olevan?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:25"]Et lähtenyt hiihtämään.
[/quote]
Too cold for me.