Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
6181/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:52"]

M,

onko mulla vielä mahdollisuuksia vai joko joku muu vei sut? Haluatko, että mä tulen muutaman viikon päästä sinne ja isken sut? Sä yritit viimeksi, mutta menin lukkoon voimakkaista tunteista, että peräännyin. Anteeksi.

[/quote]

Sulla on vielä mahdollisuus, tule!

M

[/quote]

Oletko tämän vastannut mahdollisuuden antanut M mies vai nainen?

Vierailija
6182/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en sua kaipaa

vaik iltaisin mä sulle soitankin.

Ei, en kaipaa.

On samantekevää

mä jos en sua nää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne olet kadonnut? Ikävä sinua.

Vierailija
6184/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä samaa M-mössöä. Mikko-Marjaana-Mauri-Minna-Michael-Mirella.

Vierailija
6185/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho kaipaa kosketustasi.

Vierailija
6186/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:42"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:21"]Ajattelen sinua lähes koko ajan ja ikävöin. Kaipaan sinua lähelleni niin että sattuu. Kaiken tämänhän sinä tiedät.. [/quote] Sama täällä. Miksi tämä on niin vaikeaa? Jännä, että olin juuri tulossa tänne jotain sinusta kirjoittamaan. [/quote]   Jostain kumman syystä menee kaikki muukin yksiin.. :) Selväähän kaikki on. Ainakin minulle. Rakastan sinua ja toivon, että voin jonakin päivänä olla lähelläsi. [/quote] Toivottavasti se päivä ois lähellä ♥ [/quote] Sitä toivon. Tavataan heti kun se on mahdollista. Unissani nuuhkin sinua ja kosketan ihoasi. ♥ [/quote] Minä haluaisin kaapata sinut pitkään halaukseen ja painaa kasvot hiuksiisi. Mää oon tainnut vähän seota, toivottavasti ei haittaa ;-) [/quote]   Tuohon kuvaan..painaisin pääni rintaasi vasten, kietoisin kädet ympärillesi kosketellen selkääsi ja nuuhkisin ihoasi, ehkä kaulaasi. Voi kun haluaisin katsoa silmiisi! Taidan olla seonnut vähintään yhtä pahasti...En olisi ikinä kuvitellut, että jotain tälläistä tapahtuu ja rakastun läpi kotaisin. <3   [/quote] Ehkä sitten ens kerralla... ♡ [/quote] Kun tavataan...♥ [/quote] Se on sitten sovittu :-)

[/quote]

Niin on. <3
[/quote]

No voi vittu mitä lässytystä, kasvakaa aikuisiksi

Vierailija
6187/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:39"]Olenko ajatuksissani liian tunkeileva? Aistin kyllä tunteesi ja ajatuksesi... [/quote] Mitä tunnen?

[/quote]

Nytkö? Olet odottavalla kannalla. Vastauksen suhteen. Kun keskustelemme, tunnen tuntemuksesi. Välillä tuntuu, kuin olisit osa minua.

[/quote]

Kuinka voisit olla tunkeileva kun itse kutsun sinua? Mitä tämä on? En osaa selittää. Tunnen sinut joka solullani.

Vierailija
6188/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vierailla täällä, tulee vain epäluuloiseksi.

Vierailija
6189/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vihaan.. Se ei tarkoita ettenkö silti rakastaisi sua niinkuin olen aina tehnyt. Osoitin sitä, eikö se riittänyt? Annoin mitä pystyin, paljon jäi antamatta, mutta rakkaani, olisin halunnut antaa paaaaaaljon enemmän. Niin paljon enemmän ettet voisi edes uskoa. Jotain sellaista mitä jäät kaipaamaan. En enää voi antaa itseäni kenellekään. Kaikki mussa kuului sulle, vain sulle. Eikä se ollut musta väärin. Nyt minun on kuitenkin mentävä, annoin kaikkeni, menetin mahdollisuuteni, juna meni vaikkei viimeistä kuulutusta koskaan tullut. Huominen pelottaa ennemmän kuin koskaan. Ehkä sinun on nyt parempi, hetken, ehkä pidempään.

Voi hyvin, pidä itsestäsi huolta, olet arvokkaampi kuin annoin sinun ymmärtää, olen pahoillani. 

Olet rakkaani, iankaikkisesti.

Vierailija
6190/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:58"]

Vaikka vihaan.. Se ei tarkoita ettenkö silti rakastaisi sua niinkuin olen aina tehnyt. Osoitin sitä, eikö se riittänyt? Annoin mitä pystyin, paljon jäi antamatta, mutta rakkaani, olisin halunnut antaa paaaaaaljon enemmän. Niin paljon enemmän ettet voisi edes uskoa. Jotain sellaista mitä jäät kaipaamaan. En enää voi antaa itseäni kenellekään. Kaikki mussa kuului sulle, vain sulle. Eikä se ollut musta väärin. Nyt minun on kuitenkin mentävä, annoin kaikkeni, menetin mahdollisuuteni, juna meni vaikkei viimeistä kuulutusta koskaan tullut. Huominen pelottaa ennemmän kuin koskaan. Ehkä sinun on nyt parempi, hetken, ehkä pidempään.

Voi hyvin, pidä itsestäsi huolta, olet arvokkaampi kuin annoin sinun ymmärtää, olen pahoillani. 

[/quote]Kertoisitko edes kirjoititko miehelle vai naiselle ja mihin päin Suomea?

Vierailija
6191/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sua tänäänkin. Mietin, mitä sulle kuuluu ja miten voit? Missä menet? Voi hyvin!

Vierailija
6192/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun sinussa kuin hirsipuussa koiranpentuna luussa voi mielipuolta

Vierailija
6193/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet pelottava.

Vierailija
6194/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:09"]

[/quote]Kertoisitko edes kirjoititko miehelle vai naiselle ja mihin päin Suomea?

[/quote]

Naiselle, ihanaiselle, varsinais-suomeen onnellisimpien kansalaisten saarekkeelle.

Vierailija
6195/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:09"]

[/quote]

Naiselle, ihanaiselle, varsinais-suomeen onnellisimpien kansalaisten saarekkeelle.

[/quote]

Tarkemmin ottaen satakuntaan. Menee läänit sekaisin hulluudesta.

Hulluna rakkaudesta, mielenvikaista?

Vierailija
6196/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:16"]

Hymyilet niin ihanasti, kun kiipeän sun päälle. Ihanaa, että olet edes hetken mun.

[/quote]

Kiipeät...? :D Onko turvaköysi varmasti kiinnitetty?
[/quote]

Tälle huipulle kiipeämiseen ei tarvita turvaköysiä... ;)

Vierailija
6197/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tääkin ketju on jo aiheuttanut mt-hoitajille työtä, kun asiakas ihan sekaisin, onko juuri hänelle kirjoitettu täällä?

Vierailija
6198/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:27"]

Paljonkohan tääkin ketju on jo aiheuttanut mt-hoitajille työtä, kun asiakas ihan sekaisin, onko juuri hänelle kirjoitettu täällä?

[/quote]

Ei kai näitä kukaan tosissaan ota?

Vierailija
6199/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että te muutamat ihmiset työpaikallani teette päivistäni parempia ja tuotte arkeeni piristystä. Meillä on ihana porukka jossa nauru raikaa. Vaikka meno on välillä pahempi kuin ylä-asteen luokilla niin silti myös tässä aikuisten maailmassa kaipaa tuulahduksen nuoruuden tunnelmaa. Kiitos työkaverit, toivon teille kaikkea hyvää tähän elämään ja älkää antako aitouden kadota itsetänne koskaan.

Vierailija
6200/9334 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:15"]

Olen ajatellut sua tänäänkin. Mietin, mitä sulle kuuluu ja miten voit? Missä menet? Voi hyvin!

[/quote]

Kuka olet?

Ketju on lukittu.