Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:03"]Sä olet niin hyvä ihminen että mun sydäntä lämmittää ajatella. Aina haluat kaikille vain hyvää ja olet valmiina auttamaan. En unohda kaikkia niitä kertoja joina olet minuakin auttanut, kun kukaan muu ei ole välittänyt. Yritän olla edes puoliksi niin hyvä ihminen takaisin.
[/quote]
Mistä tämä tuli mieleesi nyt?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:52"]Oli vaan niin helvetin kiusallinen olo. Mulla on tosi paha mieli.
[/quote] Miksi? Haluaisin tutustua sinuun enemmän. Puhut kaikkien muiden kanssa, mutta heti jos mä tulen paikalle, niin pakenet. Mä en voi tehdä mitään päätöksiä tulevaisuuden suhteen jos en opi tuntemaan sinua!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:26"]
En ymmärrä miksi sun on niin vaikeata katsoa silmiin ja sanoa edes moi. Poistut heti paikalta jos tulen lähelle. Miksi????
[/quote]
Ei ole luottamusta.
[/quote] Miksi ei ole?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:03"]Sä olet niin hyvä ihminen että mun sydäntä lämmittää ajatella. Aina haluat kaikille vain hyvää ja olet valmiina auttamaan. En unohda kaikkia niitä kertoja joina olet minuakin auttanut, kun kukaan muu ei ole välittänyt. Yritän olla edes puoliksi niin hyvä ihminen takaisin.
[/quote]
Mistä tämä tuli mieleesi nyt?
[/quote]
Sain tänään apua ja tukea vaikeassa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:58"]
Kiva kun olit niin "reipas" että tulit vatsataudissa töihin ja tartutit sen muhun vieruskaveri. Joudun perumaan treffit yhden kiinnostavan tyypin kanssa sun marttyyriuden takia!!!
[/quote]
No tarteeko sunkaan joka äijälle olal römppästäs tyrkyttämäs. Ehkä se työkamu vaan teki sille sun treffiseuralle palveluksen ;D
Yllätyin kun sain kuulla ikäsi. Näytät paljon nuoremmalta ja sulla on aika hyvä p**se.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:29"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:07"] Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin... [/quote]Onko jompikumpi lähdössä pois? [/quote] Kyllä. [/quote] Sama tilanne täällä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä sinusta oli tullut kunnes nyt. Sydämeni tilalla on nyt vain kumma tyhjiö :( Tämä meni naiselta naiselle.
[/quote]
No niin minäkin ikävöin naista, ja olen siis nainen. Haluatko tarkentaa tilannettasi? Kumpi lähtee, miksi?
[/quote]
Hän lähtee :(
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:52"]Oli vaan niin helvetin kiusallinen olo. Mulla on tosi paha mieli.
[/quote]Arvaa miten se sattuu. Mietin sua enemmän kuin pitäisi. MIKSI me ei voida tutustua? Mitä me siinä menetettäisiin?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:41"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:29"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:07"] Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin... [/quote]Onko jompikumpi lähdössä pois? [/quote] Kyllä. [/quote] Sama tilanne täällä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä sinusta oli tullut kunnes nyt. Sydämeni tilalla on nyt vain kumma tyhjiö :( Tämä meni naiselta naiselle. [/quote] No niin minäkin ikävöin naista, ja olen siis nainen. Haluatko tarkentaa tilannettasi? Kumpi lähtee, miksi? [/quote] Hän lähtee :(
[/quote]
Täsmää edelleen omaan tilanteeseeni ;)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:29"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:07"] Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin... [/quote]Onko jompikumpi lähdössä pois? [/quote] Kyllä. [/quote] Sama tilanne täällä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä sinusta oli tullut kunnes nyt. Sydämeni tilalla on nyt vain kumma tyhjiö :( Tämä meni naiselta naiselle.
[/quote]
No niin minäkin ikävöin naista, ja olen siis nainen. Haluatko tarkentaa tilannettasi? Kumpi lähtee, miksi?
[/quote]
Hän lähtee :(
[/quote]
Ja piti vielä sanoa että hän on varmaan hetero eikä tajua kuinka ihastunut häneen olin tai ehkä juuri siksi lähtee.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:10"]
M,
Muistatko sen jännitteen, joka välillämme oli tai ajatteletko ylipäätään enää mua? Kömpelyyttäni silloin torjuin sut, toivottavasti et loukkaantunut.
Mä ajattelen sua päivittäin, mutta en uskalla ottaa yhteyttä, kun pelkään, ettet halua.
Anna joku merkki, niin lähetän sulle viestiä.
t.M
[/quote]
Muistan oikein hyvin!
Laita vaan viestiä, odotan!
T: M
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:26"] En ymmärrä miksi sun on niin vaikeata katsoa silmiin ja sanoa edes moi. Poistut heti paikalta jos tulen lähelle. Miksi???? [/quote] Ei ole luottamusta. [/quote] Miksi ei ole?
[/quote]
Tapahtunut liian paljon sellaista mikä saa epäilemään kaikkea ja kaikkia. Pysyn nyt niiden ihmisten parissa kehen luotan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:59"]Miksi mä edelleen mietin sua aina välillä?.. Mähän se olin joka halusin lopettaa sen meijän jutun.. Mä pelkäsin et sä valehtelet mulle, et mä satutan itteni niin ku aina ennenkin. Mut liian myöhään tajusin et olin väärässä, sä olitki tosissas koko ajan. Nyt mä en voi enää peruu mun valintoja, se ei vaan onnistuis, liian moni satuttais ittensä. Mä niin toivon et sä oot onnellinen, missä ikinä sä nyt ootkaan<3
[/quote]
Haluisin niin paljon että tää ois mulle :D
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:10"]Kiitti letuista! Tekis mieli huutaa! Annan ymmärtää että ymmärrän antaa vaikka edes lämmintä kättä mutta ei kelpaa saatana!
[/quote] Ai kai ne letut ollut mun paistamia? ; )
Mun palstariippuvuua alkoi siitä, että kuvittelin puhuvani sulle. Tää on tosi noloa myöntää.
Voisitko näyttää selkeämmin, että todella välität minusta? Sanoa sen ääneen? Siten uskaltaisin avautua sinulle kunnolla
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:09"]Anu, oot ihana!
[/quote]
omin tämän ja muutaman muun viestin tästä ketjusta ;)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:26"]
En ymmärrä miksi sun on niin vaikeata katsoa silmiin ja sanoa edes moi. Poistut heti paikalta jos tulen lähelle. Miksi????
[/quote]
Ei ole luottamusta.