Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:43"] [quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:03"]Petit luottamukseni :(
Onneksi en ole samanlainen. Siinä minun voittoni. [/quote]pidä tunkkis. Petit itse. [/quote] En ole koskaan pettänyt luottamustasi, enkä petä. Osalla meistä on periaatteita, joista ei tingitä. Ainakin voin katsoa itseäni aamulla peiliin. [/quote]enpä ole minäkään kenenkään luottamusta pettänyt. Asenteesi on muuttunut ilkeäksi. Olet samanlainen kuin kaikki muutkin. Joten antaa olla. Saat mennä luottamuksies kans
[/quote]
Minusta on säälittävää, että kuvittelet jonkun anonyymin kommentin täällä olevan just sulle kirjotettu. En tosiaan usko, että ko. henkilö hengaa Vauvalla. Kunhan halusin vain kirjoittaa sen asian. Joten turha vetää hernettä tästä nenään. Maailma ei pyöri sun ympärillä. Tiedoksesi.
Markolle! Mä niin haluaisin suudella sua, se riittäs mulle...
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:34"]Ikävä sua S.K. Koskaan en tule samaa rakkautta kokemaan kuin sun kanssa. [/quote] Tiedän, vaikka muuta väititkin loppujen lopuksi. Mäkin rakastin sua, mutta näin on oikeasti parempi. Mä en ikävöi sua enää, sekopää. Älä säkään mua. Peace.
[/quote]En mäkään sua. Mulla on uusi elämä ja olen onnellinen nyt. peace
[/quote]
Hyvä niin!
Oot ihanin ketä oon koskaan nähny
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:58"]
Huomaan taas T että lähelläsi ollessasi haluaisin olla lähempänä. Nautin seurastasi, hymystäsi, jutuistasi enemmän kuin haluaisin edes tunnustaa, mutta molemmat olemme huomanneet että meillä on omat elämämme lapsineen ja suotta niitä rikkoa.
[/quote]
Anna vinkki niin tiedän...
J tutustuisin sinuun mielelläni paremmin. Synkkaisikohan? Ehkä maailma vielä tuo meidät yhteen.:)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 00:16"]
Voi M,
toivottavasti et tänään löydä tai ole jo löytänyt aiemmin toista.
Toivoisin niin, että tämä jää väliltämme vielä sulaisi ja tiemme vielä kohtaisivat.
En aiemmin tajunnut, kuinka paljon susta välitän, nyt tajuan. <3
[/quote]
Ota yhteyttä ja selvitä miten asiat on... Ehkä se jää siitä sulaa...
[/quote]
Ei sula, mikäli se minusta on kiinni.
T. M joka vihaa erästä joka liian kärkkäästi tunkee iholle vielä kolme vuotta eron jälkeen
Jos olisin sinkku niin nappaisin heti kädestä ja vetäisin sut johonkin takahuoneeseen panemaan, en edes tiedä mikä sussa muhun vetoaa näin. Tuskin haluaisin suhdetta kanssasi, mutta seksuaalinen vetovoima meidän välillä on jotain huumaavaa. Mä olen uskollista sorttia ja rakastan miestäni, mutta jos meillä joskus tää kariutuu ja ite oot vielä vapaa, niin en epäröi kyllä hetkeäkään. :) Miehelle, J, PKS.
Positiivista on se, että ilmaisit ensimmäistä kertaa toden selkeästi. Jossain määrin ymmärrän tuonkin kusetuksen opettavaisen pointin, mutta että se piti viedä noin pitkälle.
Negatiivista taas se, että noin pitkän tunnetasolle viedyn paskamoisuuden jälkeen on erittäin hankala luottaa vaikka haluaisi. Olen helvetin tyhmä, mutta miksi piti luoda illuusio jostakin tuollaisesta?? Taisit vaan nauttia ja saada siitä viboja. Hävettää tietysti myös, että olen näin helvetin naivi. Uskoin sen jutun ihan oikeasti ja olin mukana. Vieläkään en haluaisi uskoa totuutta. Mutta älä nyt ainakaan helvetissä ala pahoittelemaan, sillä inhoan sääliä..!!!
Ja jos totuus on se mihin alan uskoa, en aio pitää valheellisia kulisseja yllä toisten toivomuksesta vaikka se helpottaisikin montaa asiaa. Eli siitä aion päättää ihan itse.
Tämä viesti on eräälle nartulle.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:55"]
Tykkään susta ihan kauheasti.
[/quote]
Minäkin kuule tykkään eräästä ihan kauheasti. Mutta voin sanoa ettei kannattaisi. Tunteiden kuoletus kun ottaa oman aikansa ja energiansa.
Ajatukset ovat totaalisen sekaisin ja käyttäydyn epäjohdonmukaisesti. Koen häpäisseeni itseni täysin ja menettäneeni kasvoni. Puhuin odottamattomista tuntemuksistani impulsiivisesti ajattelematta järkevästi seurauksia ja hajotin ne periaatteet, joihin aiemmin turvasin. Mistä saattaa lopulta seurata hyvääkin, sillä jos jaksan pysyä järjissäni, muutokset ovat pakollisia.
Loppuuko tämä piina vai jatketaanko? Olen ymmärtänyt, ettei minulla ole muita vaihtoehtoja tai haluja kuin luottaa, oli mitä tahansa. Heitän kapinoimatta pallon teille ja katson mitä tästä seuraa.
Tämä menee tutuille :)
Onko se totta, minkä uskon olevan totta? Sekavaa, mutta olen tainnut alitajuisesti tiedostaa tämän. Hyväksyminen ottaa aikansa ja siitä syystä ajatukset seilaavat.
T (mies), mietin sua paljon. t. S (nainen)
Onneksi syntynyt lapsesi on tyttö, koska miehen mallia susta ei olisi antamaan. Olet totaalinen sika ja paskakasa.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:58"]
Ikävä sinua pikkusisko. Harmittaa että olemme niin huonoissa väleissä, mutten enää tiedä mistä lähtisin purkamaan kaikkea.
[/quote]Olisipa tää mulle. Mutta ei se taia olla...
Oliko se vaan kiusaa? Tää ei mee pois, niin vähän vaikeeta jatkaa elämää.
Nim klamydia
Etkö olekaan oppinut elämään tunteidesi kanssa (niin kuin aiemmin sanoit)? Toki ymmärrän sinua muuten, ja jos minulla olisi hyödyllisiä neuvoja, niin mielelläni niitä sinulle antaisin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:03"]Petit luottamukseni :(
Onneksi en ole samanlainen. Siinä minun voittoni. [/quote]pidä tunkkis. Petit itse.
[/quote]
En ole koskaan pettänyt luottamustasi, enkä petä. Osalla meistä on periaatteita, joista ei tingitä. Ainakin voin katsoa itseäni aamulla peiliin.
[/quote]enpä ole minäkään kenenkään luottamusta pettänyt. Asenteesi on muuttunut ilkeäksi. Olet samanlainen kuin kaikki muutkin. Joten antaa olla. Saat mennä luottamuksies kans