Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Helvetin hullua olla minkäänlaisessa kontaktissa tuollaisiin kusiaivoihin, saati tuntea lämpimiä ajatuksia. Inhoan ja ruoskin itseäni, etten pysty lopettamaan tämän perverssiin performanssin seuraamista ja osallistumista. Elämäni kääntyi totaalisesti päälaelleen, enkä enää tiedä mihin uskoa tai luottaa senkään vertaa mitä aiemmin. Onko tästä koskaan ulospääsyä?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:28"]
Helvetin hullua olla minkäänlaisessa kontaktissa tuollaisiin kusiaivoihin, saati tuntea lämpimiä ajatuksia. Inhoan ja ruoskin itseäni, etten pysty lopettamaan tämän perverssiin performanssin seuraamista ja osallistumista. Elämäni kääntyi totaalisesti päälaelleen, enkä enää tiedä mihin uskoa tai luottaa senkään vertaa mitä aiemmin. Onko tästä koskaan ulospääsyä?
[/quote]
oblivion
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:06"]Rakas, paras ystäväni. Käänsit minulle selkäsi elämäni kauheimmassa vaiheessa. Ylenkatseesi satuttaa yhä. Osoitit väheksyväsi ystävyyttämme niin monta kertaa. Enää en laske sinua lähelle. Älä odota multa enää tukea, kun itsellesi tulee tiukka paikka.
[/quote]
Mihinköhän päin etunimen eka kirjain ?
Harmi että meni välit poikki.. Toivoisin että ottaisit yhteyttä J.K (ystävälle, nainen k-pohjanmaa)
Onko helpompia kausia vai pelkkää piinaa?
Olen pahoillani, etten voi enää puhua sinulle ajatuksiani. Olen pahoillani, että ajattelen nyt niin eri tavoin. Olen pahoillani, että tulen loukkaamaan sinua. Olen pahoillani, etten voi uskoa tulevaisuuteen kuten ennen. Olen pahoillani että petän sinut, enkä voi kertoa syytä. Toivon sinulle pelkkää hyvää. Toivon ,että tulet aina olemaan osa elämääni jollain tavoin. Olen kokenut kanssasi hyvin onnellisia hetkiä. Toivon, että tulet onnelliseksi ja ymmärrät jollain tasolla minua.
Sallalle:
Minulla on neljä pientä lasta...
Ihmeissään, surullisina, sekaisin...
Kiitos sinulle lapseton nainen, että ymmärrätte ex- mieheni kanssa paljon syvemmin kaiken
Ei edes yöksi sovi lasten teille tulla...
Olet kylmä
Huomaan taas T että lähelläsi ollessasi haluaisin olla lähempänä. Nautin seurastasi, hymystäsi, jutuistasi enemmän kuin haluaisin edes tunnustaa, mutta molemmat olemme huomanneet että meillä on omat elämämme lapsineen ja suotta niitä rikkoa.
Petit luottamukseni :(
Onneksi en ole samanlainen. Siinä minun voittoni.
Olet lapsellinen, pinnallinen ja katkera. Hyvästi.
S, sait mut tuntemaan ensimmäistä kertaa itseni hyväksi ihmiseksi ja olit ensimmäinen mies koko elämäni aikana johon luotin. Suren vieläkin että tiemme erkanivat. Toivottavasti tapaamme vielä joskus..
Älä aliarvioi minua. Olen sinua paljon älykkäämpi, kokeneempi ja koulutetumpikin. :)
Ei kannata tehdä minusta vihollista itsellesi, koska sitä tulisit katumaan elämäsi loppuun saakka.
Rakas E! Onpa ihanaa, että olet taas onnellinen. Ansaitset sen, ihan todella! Mutta minulla on sinua ikävä, ottaisin sinut viereenikin, mutta oikeasti haluaisin vain nähdä taas. En oikein osaa soitella, olen niin tottunut siihen etten saa... Mutta oli ihanaa kuulla äänesi taas, ja kuulla, että hymyilit koko puhelun läpi kertoessasi nykyisestä tilanteestasi. Rakastan sinua, ja haluan vain, että olet onnellinen. Ja sitä tunnut nyt olevan!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:12"]
Älä aliarvioi minua. Olen sinua paljon älykkäämpi, kokeneempi ja koulutetumpikin. :)
Ei kannata tehdä minusta vihollista itsellesi, koska sitä tulisit katumaan elämäsi loppuun saakka.
[/quote]
Miksi alapeukku? Tämä oli vain ystävällinen varoitus. Minulla ei ole intressiä tuottaa sinulle mitään harmia, mutta jos tarve nousee, puolustaudun kyllä ja lyön faktat pöytään. Silloin on piru merrassa. Sinulle.
Joten mietihän vielä. :) Ehkä ei vielä ole liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:38"]
Onko helpompia kausia vai pelkkää piinaa?
[/quote]
Aina välillä helpottaa vähän. Usein melkosta helvettiä. Kiitos kysymästä.. :)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:20"]
[/quote]
Miksi alapeukku? Tämä oli vain ystävällinen varoitus. Minulla ei ole intressiä tuottaa sinulle mitään harmia, mutta jos tarve nousee, puolustaudun kyllä ja lyön faktat pöytään. Silloin on piru merrassa. Sinulle.
[/quote]
Kyl nyt rupes pelottamaa.. Hui.. XD
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
Kyl nyt rupes pelottamaa.. Hui.. XD
[/quote]
En usko että oli tarkotettu sulle. Joten et mitenkään voi tietää mistä on kyse. Poliisiasia.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:03"]Petit luottamukseni :(
Onneksi en ole samanlainen. Siinä minun voittoni.
[/quote]pidä tunkkis. Petit itse.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 23:03"]Petit luottamukseni :(
Onneksi en ole samanlainen. Siinä minun voittoni. [/quote]pidä tunkkis. Petit itse.
[/quote]
En ole koskaan pettänyt luottamustasi, enkä petä. Osalla meistä on periaatteita, joista ei tingitä. Ainakin voin katsoa itseäni aamulla peiliin.
Vitut oon jo haistattanu mut voisit vielä vaikka painuu hevon perseesee sen läskin ruman lehmän kanssa! Saatana ku vihaan sua vittu vittu perse saatana. Läski!