Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Hyvää yötä, nähdään kauniita unia.
jouni, vielä vuosikymmen myöhemmin mietin merkkasinko sulle aikanaan mitään ja oisko meistä tullu jotain jos kumpikin olis ollu vähän viisaampi. mahdatko sä koskaan, ajatella minua...<3 t. M
H oon kaivannut sua siitä asti kun vaihdoin työpaikkaa viisi vuotta sitten. En kestä kun ei nähdä enää.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:51"]
Käytäthän päihteitä kohtuudella..
[/quote]
Ei täs mitää päihteitä kerkeä käyttämää, ku töitä tarvii painaa. Jos sitä huomena pari olutta ottais ennen kun simahtaa..
Minna Minna Minna. Millon nähään?
Luulin sinua pitkään hyväksi, ihanaksi, henkisesti kauniiksi ihmiseksi. Hiljalleen olen alkanut ymmärtää, kuka todella olet. Sinussa on tietynlaista pahuutta, jota en ennen huomannut. Sinä ärsytät minua ensimmäistä kertaa näiden vuosien aikana. Olen ollut sinulle hyvä, miellyttänyt, välittänyt paljon, niin paljon.
Silti sinä olet kylmä, enkä ennen sitä huomannut.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:40"]
Luulin sinua pitkään hyväksi, ihanaksi, henkisesti kauniiksi ihmiseksi. Hiljalleen olen alkanut ymmärtää, kuka todella olet. Sinussa on tietynlaista pahuutta, jota en ennen huomannut. Sinä ärsytät minua ensimmäistä kertaa näiden vuosien aikana. Olen ollut sinulle hyvä, miellyttänyt, välittänyt paljon, niin paljon.
Silti sinä olet kylmä, enkä ennen sitä huomannut.
[/quote]
:(
Oletteko naimisissa?
Ei olla. Teksti kohdistettu parhaalle ystävälleni, ollut suurimman osaa elämästäni.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:44"]
Ei olla. Teksti kohdistettu parhaalle ystävälleni, ollut suurimman osaa elämästäni.
[/quote]
Voi :(
Tunsin sun kivun. Voimaa.
Toni mihin vittuun sä pistit sen kaukosäätimen. Kajaani
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:47"]M paikalla. Kuka kaipaa? ;)
t: M-mies
[/quote]
Minä! Mutta olin taas väärässä paikassa väärään aikaan.
Välillämme on yhteys, joka sitoo meidät toisiimme, tarttuu jäseniimme ja kuljettaa meidät liki toisiamme. Haluaisin painua sinuun kiinni ja olla siinä niin että pieneen hetkeen välissämme ei olisi ketään tai mitään muuta. Olisi vain puhdas ystävyys, puhdas lempeys, onni, ilo ja intohimo. Rakkaus on edessämme, mutta emme tartu siihen. En usko, että on seuraavaa elämää. Tämä on hirveää, julmaa tuhlausta. Senpä tähden, hipaise taas joskus kättäni, jää katseeseeni kiinni ja sekoa sanoissasi. Minä tarjoan kahvit seuraavalla kerralla.
Olisi ihanaa nähdä 20 vuoden jälkeen. Vieläkö olet samanlainen? Vieläkö olen samanlainen? Millainen vaimosi on? Onko teillä lapsia? Meillä on kaksi. Olen onnellinen, mutta joskus haikailen perääsi ja haluaisin ainakin varmuuden, että olet myös onnellinen.
Kuulin, että äitisi kuoli. Otan osaa. Hän mukava ja rohkea ihminen.
Rakas, paras ystäväni. Käänsit minulle selkäsi elämäni kauheimmassa vaiheessa. Ylenkatseesi satuttaa yhä. Osoitit väheksyväsi ystävyyttämme niin monta kertaa. Enää en laske sinua lähelle. Älä odota multa enää tukea, kun itsellesi tulee tiukka paikka.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:59"]
Välillämme on yhteys, joka sitoo meidät toisiimme, tarttuu jäseniimme ja kuljettaa meidät liki toisiamme. Haluaisin painua sinuun kiinni ja olla siinä niin että pieneen hetkeen välissämme ei olisi ketään tai mitään muuta. Olisi vain puhdas ystävyys, puhdas lempeys, onni, ilo ja intohimo. Rakkaus on edessämme, mutta emme tartu siihen. En usko, että on seuraavaa elämää. Tämä on hirveää, julmaa tuhlausta. Senpä tähden, hipaise taas joskus kättäni, jää katseeseeni kiinni ja sekoa sanoissasi. Minä tarjoan kahvit seuraavalla kerralla.
[/quote]
Oletko A?
R, meillä voisi olla niin ihanaa yhdessä, intuitioni sen kertoo. Väärä aika, väärä paikka, moni kohta väärin, mutta vilpittömän oikea tunne. Ja englanniksi olisi parempi kirjoittaa, mutta aina parempi, kun et koskaan tiedäkään sen enempää ajatuksistani. Jääköön hymyihin, jääköön katseisiin, ystävällisiin juttuhetkiin. Olet kai viimeisiä polkuja, jotka avautuvat vilpittömän houkuttavina ja kutsuvina, sellaisia polkuja, joita joskus avautui näytille lähes siellä täällä. Toivottavasti joku erityinen hän, joku nainen, kohtelee sinua aina arvosi mukaisesti, aina niin kauniisti ja hyvin. Olet päästä varpaisiin aidosti ihana mies, näen sen. :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:26"]
Lopeta se muiden jatkuva arvosteleminen ja itsesi ylistäminen, ei se tee susta yhtään parempaa ihmistä. Ja mikä pakkomielle se vitun palkkojen määrä eri aloilla sulle on?
P.S. Iltalehti ja voice.fi ei välttämättä ole niitä parhaimpia paikkoja etsiä todisteita väitteilles.
[/quote]
Väärä ketju?
[/quote]
Ei. Joskus pyörii päässä ihminen jonka käytös vituttaa. Tai oikeastaan se idioottimainen käyttäytyminen pyörii päässä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:34"]
Iisalmeen terkkuja <3
kuka lähettää ja kenelle Iisalmeen?