Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Rakastan sua niin hirmuisesti, A.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:32"]
Minulla on sinua niin valtava ikävä M.
[/quote]
Onko M mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:34"]
Ikävä sua S.K.
Koskaan en tule samaa rakkautta kokemaan kuin sun kanssa.
[/quote] Mikä paikkakunta? Jospa vain olisitkin hän jota edelleen..... Vaikka emme voi enää koskaan.....
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:58"]
Tämä viesti on naiselta naiselle: Olen ihastunut sinuun.
[/quote] Se on molemminpuolista, jos olet se tumma... ihana... söpö...
En saa unta kun pyörit mielessäni! Ihana T, onneksi maanantaina nähdään töissä!
Tartsan vittu alas siält puusta. Iso mies!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:41"]
Ilkka: häpeän sua. Ja äitiskin häpee sua.
[/quote] Älä Ilkka välitä! Me RAKASTETAAN SUA!
Pelasit julmaa peliäsi vähän liian kauan. Luulet ettei minulla ole omaa tahtoa lopettaa tätä sinulle jo leikiksi muuttunutta pelleilyä lopullisesti.
Arvaapa mitä? Vaikka heitit vain leikilläsi että onko minulla jo joku toinen.... niin osuit oikeaan! Olemme hänen kanssaan jo sylikkäin kertoneet toisillemme traagiset rakkaustarinamme. Ja olemme luvanneet tukea toisiamme vaikka meistä ei mitään tulisikaan.
Mutta jos vielä Jouluna ollaan hänen kanssaan yhdessä niin tutustutaan läpikotaisin. Hänen romanttisella mökillään jossa ollaan jo oltu ystävinä.
t: Sinun (vaikka et sitä uskokaan) EX
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:15"]
Hei J, kaduttaa niin paljon että lopetin tapailumme. Tilanteeni oli hieman hankala. Olet hieno mies ja löysit pian uuden rakkauden, eikä mikään ihme. Onnea teille ja kaikkea hyvää! T. J
[/quote]
Kenelle J:lle tai minne päin tää menee? Vanhemmalta naiselta nuoremmalle miehelle..?
Samille
Oon todella pahoillani, vaikken tehnyt mitään väärin en vaan pystynyt elämään kanssasi sitä elämää missä olin sulle viiminen vaikka rakastit mua koko sydämestäsi ja rakastan sua vieläkin mutta niinkuin emo rakastaa poikasiaan. Se ei ollut vaan tarkoitus mennä niin vaikka aina toivon että saavuttaisit elämän ja pääsisit pahasta olostasi pois anteeksi etten pystynyt itse siihen.
Oot komein mies kenet tiedän kaikilla tavoilla ja meillä oli jotain todella arvokasta ja syvää ja niin on edelleen ja tulee varmaan aina olemaan en vaan pysty olla kanssasi ja se tekee kaikesta täydellistä.
Toivottavasti löydät onnen koska ansaitset sen.
Ajattelen sua. Usein
Mummo, mulla on niin ikävä sua. En pääse tänäkään viikonloppuna katsomaan vaikka lupasin. Anna anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:47"]
M helvetti kun voisin kertoa tän sulle päin naamaa. Sä säteilet jotain energiaa ympärilles joka saa mut hulluksi halusta ja hetkittäin mä en saa edes henkeä sun lähellä kun tunne on vaan niin voimakas. Onneksi me nähdään enää harvoin koska eihän tästä mitään tulisi, varattuja molemmat. Vaikka ikinä ei ole mitään ollut, tää tunne ei vaan kuole. Anna sun hiusten kasvaa, anna sun hymyn valaista koko maailma. Mä odotan täällä sivussa että näkisin sut taas.
[/quote]
Kuka M? nainen vai mies? paikkakunta?
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:34"]
Ikävä sua S.K.
Koskaan en tule samaa rakkautta kokemaan kuin sun kanssa.
[/quote] Mikä paikkakunta? Jospa vain olisitkin hän jota edelleen..... Vaikka emme voi enää koskaan.....
[/quote]
Varsinais-suomi. Missä itse?
Oot niin ihana ja ikävöin sua <3
R.R
M näen joka yö unta sinun sectio kireästä vulvastasi. Se on kuin suuri punainen aamu yön aurinko, joka nousullaan valaisee koko maailman, ja saa luonnon heräämään, ja vaistot pintaan. Voisin nuuhkia sitä loputtomiin, ja juoda siitä taas janooni salaa niin kuin silloin, muistatko vielä? Jonain päivänä olet minun, ja vain minun niin kuin tarkoitus on aina ollut. Sinäkään et ole voinut unohtaa minua ja rakkauden-vasaraani, tiedän. Olen odottanut kaikki nämä vuodet. Kohta on rakkaudenaika, emmekä salaa enää mitää. Olethan valmis?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:23"]M näen joka yö unta sinun sectio kireästä vulvastasi. Se on kuin suuri punainen aamu yön aurinko, joka nousullaan valaisee koko maailman, ja saa luonnon heräämään, ja vaistot pintaan. Voisin nuuhkia sitä loputtomiin, ja juoda siitä taas janooni salaa niin kuin silloin, muistatko vielä? Jonain päivänä olet minun, ja vain minun niin kuin tarkoitus on aina ollut. Sinäkään et ole voinut unohtaa minua ja rakkauden-vasaraani, tiedän. Olen odottanut kaikki nämä vuodet. Kohta on rakkaudenaika, emmekä salaa enää mitää. Olethan valmis?
[/quote]
:D :D :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 01:39"]
En saa sua mielestäni SP, vaikka kuinka yritän. Vihaan sua sen paskamaisen tempun takia. Ja silti Rakastan sua siitäkin huolimatta. Mulla ei oo koskaa ollu niin hyvä olla, ku sun vieressä sain ne pienet hetket viettää. Toivottavasti näkisin sut vielä joskus. Se taitaa kuitenkin olla toiveunta joka tekee mut hulluksi...
[/quote]
Minnepäin tarkoitettu, mies vai nainen?
[/quote]
Nainen, kymenlaakso
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:58"]
Tämä viesti on naiselta naiselle: Olen ihastunut sinuun.
[/quote] Se on molemminpuolista, jos olet se tumma... ihana... söpö...
[/quote]
Missä päin ja millä kirjaimella sen tumman etunimi alkaa? :)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 01:51"]
Juha. Tiedän että haluat minua ja kuvittelet unohtaneeni sen yön jolloin olit kodissamme ja yritit ottaa minut väkisin. Totuus on, että muistan kaiken mitä silloin tapahtui ja vielä jonakin päivänä aion ottaa asian esille. Vaimosi ei ansaitse sinua ja toivon että lähiakoina saan rohkeutta kertoa typeryydestäsi hänelle.
[/quote]
Missä Juha asuu? Mulla sama kokemus yhden Juhan kanssa, tekisi myös mieli kertoa vaimolle.
Rakas veljeni. Anteeksi, etten ole tukenasi. Omat voimavarani ei vaan riitä. Toivon todella, että saat elämäsi järjestykseen ja olet elämässäsi onnellinen! A