Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:15"]Miksi et voi vain kertoa suoraan mitä tunnet? Mä tykkään susta sen sä oot jo huomannut, mutta sun vihjailuista mä en ota mitään selvää. [/quote] Miten minä voisin sinun tunteesi tietää? Ajattelen juuri samalla tavalla, että olen teoillani ja puheillani jo paljastanut tunteeni sinua kohtaan. Sinun pitäisi olla jo nukkumassa :D
[/quote]
Voi kun tämä olisikin totta!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote] Minua loukkaa se että pidät minua jotenkin itsetietoisena ja epäluotettavana.
[/quote] Tarkoititko oikeasti sitä mitä kirjoitit minusta? Tuli paha olo ja mulla on tällä hetkellä muutenkin vaikeaa. Se kaikki mitä on tapahtunut, on lisännyt myös minun epävarmuutta ympäristöön. Jos koet jonkinlaista yhteyttä, niin miksi et osoita sitä koskaan?
[/quote] ?? Miten tuosta viestistä voi tulla paha olo?
[/quote] Ei siitä :) Siitä tuli hyvä mieli. Jostain aikaisemmasta jutusta.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]
Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Huh, tulipa kuumeinen ja hieman levoton olo tuosta. Olikohan peräti loitsu?
M51
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote] Minua loukkaa se että pidät minua jotenkin itsetietoisena ja epäluotettavana.
[/quote] Tarkoititko oikeasti sitä mitä kirjoitit minusta? Tuli paha olo ja mulla on tällä hetkellä muutenkin vaikeaa. Se kaikki mitä on tapahtunut, on lisännyt myös minun epävarmuutta ympäristöön. Jos koet jonkinlaista yhteyttä, niin miksi et osoita sitä koskaan?
[/quote] ?? Miten tuosta viestistä voi tulla paha olo?
[/quote] Ei siitä :) Siitä tuli hyvä mieli. Jostain aikaisemmasta jutusta.
[/quote] koska?
Et saisi minua enää irti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:35"]
Saisinpa sut syliin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:38"]Et saisi minua enää irti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:35"]
Saisinpa sut syliin.
[/quote]
[/quote] ei se mitään.:)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Koen juuri näin eräästä ihmisestä. Olemme varattuja, kivittäkää vaan, työkavererita ja ikäeroakin on hiukan. Mutta jotain erikoista tässä on, enkä halua luopua siitä, vaikka tässä aikamoisia riskejä onkin. Kaipaan lähellesi, haluaisin tutustua paremmin. Tunnen sellaista sielujen sympatiaa, että harvoin tulee vastaan.
[/quote]
Oletko mies vai nainen, jälkimmäisen viestin kirjoittaja?
Eräs mustatukkainen kahvilatyöntekijä heinolassa on niin hot! Hänet kun vierelleni saisin
Näin unta susta. Oltiin samassa asunnossa ja toivoin että olisit tullut mun luo, mutta välttelit mua.
Kiireellä tulin kertomaan, että sainhan mä selville mistä "tunnet" kyseisen kaverin. Oli ainoa asia mikä jäi häiritseen. Eikä asia edelleenkään sinne kuulu. Se oli siinä. Moro!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:22"]
Pääsisinpä sun syleilyyn.
[/quote]
alasti sylikkäin lämpimään kylpyyn.
Voi kunpa soittaisit tänään, haluaisin vain kuulla äänesi. Tiedän, ettet soita tänäänkään. Emme ehkä enää koskaan kohtaa ja vaikka kohtaisimme ei se johtaisi mihinkään... Hyvästi.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 00:53"]Kusin taas tilaisuuteni tällä viikolla kertoa tunteeni sinulle. Olen lykännyt tätä liian kauan ja mitä enemmän sinuun kiinnyn, sitä vaikeammaksi kertominen käy. Olen niin pettynyt itseeni, eikä tämä ole reilua sinullekaan :(
Hyvää yötä, ehkä joskus voisin laittaa nämä toivotukset aivan suoraan sinulle.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Aina on mahdollisuus kertoa jos et nyt saanut sanotuksi. Ollaan kai me ainakin hyvää yötä jo toivotettukin toisilleen?
Joni P. akseliväliltä Porvoo-Tuusula-Järvenpää(?) mulla on sua ikävä. Oot komea, ihana, järkyttävän positiivinen ja ihan tajuttoman hauska! Toivottavasti sä voit hyvin ja sulla menee hyvin. Mietin sua joka päivä. Kaikki jotka edes luulee tunnistavansa, kertokaa eteenpäin :) Se ansaitsee kuulla tän joka päivä, ja vaikka menis väärälle Jonille, niin toivottavasti piristää myös niiden "väärien" päivää.
Jenni Kurikasta, ei kannattas olla niin luottavainen.