Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
3341/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaikki tekee jonkin kauniin eleen kaivattunsa eteen!

Vierailija
3342/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.K:lle Porvooseen: Mä en ehkä ole ollut paras ystävä sulle, etkä sä mulle. Mun on vaikea hyväksyä sun tekoja, mutta silti mä kaipaan sua. Mä en tiiä olisko meillä mitään tulevaisuutta, voitaisko me enään olla ystäviä. Haluaisin vain kuulla miksi teit niin kuin teit ja antaa asian jäädä, käsitellä sen loppuun. Mä tietty ymmärrän että se on sulle vaikeaa, mutta elämässä tulee vaikeampiakin asioita kun tää mistä on puhuttava vaikkei haluaisi. Tiiän että kaipaat mua. Mä oon aatellut että jos tää meidän ystävyys on tässä niin sit se on, mulla on silti kaikki ihanat yhteiset muistot jäljellä eikä ne katoa. Nään susta unia joka viikko, aluksi se oli ahdistavaa mutta nyt ajattelen vain että saan viettää sun kanssa aikaa niissä vaikka se ei oikeasti edes tapahdu. Sä olet silti mun paras ystävä vaikka ei enään olla tekemisissä.. T K.K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-S.J:lle: Mä en ikävöi sua. Sä olit todella vain laastari kuten itsekkin sanoit. Mä en halunnut olla yksin niin vietin aikaani sun kanssa. En mä voi rehellisesti sanoa ikinä rakastaneeni sinua. Se sun hullu kaveri tosin luulee että kaipaan sua vieläkin. En kaipaa. Mun tekisi mieli vaihtaa työpaikkaakin etten näkisi sua. Joka kerta kun nään sun naamasi muistan kuinka ala-arvoisesti kohtelit mua. Mä en ymmärrä miksi annoin sun kohdella mua niin. Inhoan nykyään kaikki lihaksikas kroppasia kundeja, koska niistä tulee mieleen sinä. Sulla ei toisiaan muuta ollut kuin kroppasi ja lihakset. Ja ei en ikinä kuvittele että edes harkitsisin pyytää sun uutta Ellua kaveriksi jossain Facebookissa. Jos uusia ystäviä tarvitsen hän on viimeinen ketä ikinä harkitsisin edes. Älä anna itsestäsi kuulua, en halua pilata yhtäkään päivääni takiasi.Oksetat minua. K.K

PS inhoa kaikkia teikäläisiäkin nykyään eli narkkareita kiitos sinun.

Vierailija
3344/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sinua, jos et soita. Onneksi olkoon, voitit kai.

Vierailija
3345/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. 
[/quote]

Koen juuri näin eräästä ihmisestä. Olemme varattuja, kivittäkää vaan, työkavererita ja ikäeroakin on hiukan. Mutta jotain erikoista tässä on, enkä halua luopua siitä, vaikka tässä aikamoisia riskejä onkin. Kaipaan lähellesi, haluaisin tutustua paremmin. Tunnen sellaista sielujen sympatiaa, että harvoin tulee vastaan.

Vierailija
3346/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta alkoi yhtäkkiä tuntua että sen jälkeen kun juteltin kahden sinä olet alkanut vältellä tilanteita joissa joutuisit näkemään minut. Olenko oikeassa vai onko kaikki sattumaa? Alkoi hieman huolestuttaa jos näin on, muidenkin takia. Tiedoksi sulle että ei sun tarvi mua tarvi pelätä, olen aika ymmärtäväinen

Vierailija
3347/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä kauniit silmät. Miehelle.

Vierailija
3348/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin taas tilaisuuteni tällä viikolla kertoa tunteeni sinulle. Olen lykännyt tätä liian kauan ja mitä enemmän sinuun kiinnyn, sitä vaikeammaksi kertominen käy. Olen niin pettynyt itseeni, eikä tämä ole reilua sinullekaan :(
Hyvää yötä, ehkä joskus voisin laittaa nämä toivotukset aivan suoraan sinulle.

Vierailija
3349/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. 
[/quote] Minua loukkaa se että pidät minua jotenkin itsetietoisena ja epäluotettavana.
[/quote] Tarkoititko oikeasti sitä mitä kirjoitit minusta? Tuli paha olo ja mulla on tällä hetkellä muutenkin vaikeaa. Se kaikki mitä on tapahtunut, on lisännyt myös minun epävarmuutta ympäristöön. Jos koet jonkinlaista yhteyttä, niin miksi et osoita sitä koskaan?

Vierailija
3350/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua.

Vierailija
3351/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. 
[/quote] Oletko mies?

Vierailija
3352/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän eka yö merkitsi mulle tosi paljon, olit niin hyvä mulle. Siitä olis voinu tulla jotain tosi mahtavaa mut ehkä tää on parempi näin. Missäköhän päin maailmaa oot nyt?

Vierailija
3353/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihanin ikinä tapaamani mies. En saa sinua mielestäni

Vierailija
3354/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia muru!

Vierailija
3355/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. 
[/quote] Minua loukkaa se että pidät minua jotenkin itsetietoisena ja epäluotettavana.
[/quote] Tarkoititko oikeasti sitä mitä kirjoitit minusta? Tuli paha olo ja mulla on tällä hetkellä muutenkin vaikeaa. Se kaikki mitä on tapahtunut, on lisännyt myös minun epävarmuutta ympäristöön. Jos koet jonkinlaista yhteyttä, niin miksi et osoita sitä koskaan?
[/quote] ?? Miten tuosta viestistä voi tulla paha olo?

Vierailija
3356/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vain kertoa suoraan mitä tunnet? Mä tykkään susta sen sä oot jo huomannut, mutta sun vihjailuista mä en ota mitään selvää.

Vierailija
3357/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 01:15"]Miksi et voi vain kertoa suoraan mitä tunnet? Mä tykkään susta sen sä oot jo huomannut, mutta sun vihjailuista mä en ota mitään selvää.
[/quote]
Miten minä voisin sinun tunteesi tietää? Ajattelen juuri samalla tavalla, että olen teoillani ja puheillani jo paljastanut tunteeni sinua kohtaan. Sinun pitäisi olla jo nukkumassa :D

Vierailija
3358/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle. Anna minun elää omaa elämääni, olen tavannut ihanan miehen joka pitää minusta huolta ja tulee toimeen lapseni kanssa. Hyväksy tilanne ja että kaikki ne känniretkesi johtivat tähän - ja jatka omaa elämääsi, äläkä esitä marttyyria yhteiselle lapsellemme. Et tee hänelle sillä mitään hyvää.

3359/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa

Vierailija
3360/9334 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemalleni miehelle 11 vuotta sitten. Kiihotun vieläkin parhaiten ajattelemalla yhteisiä lemmenleikkejämme. T <3

Ketju on lukittu.