Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Äiti, rakastan sinua enkä halua että kärsit. Olet vahva nainen, miksi jäät jalkoihin?
En kestä jos sinulle tapahtuu jotain vielä ikävämpää. Muista että sinulla on aina oma erityinen paikkasi sydämessäni.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:51"]
M, pidän sinusta enemmän kuin saisi. Ehkä olet sen huomannutkin. Olen odottanut, että tämä tunne menisi ohi, mutta se ei näytä sitä tekevän. Joka kerta kun katsot minuun niin lämpimästi, tuntuu että sulan sisältä. Haluaisin tavata sinua useammin, vaikka tiedänkin, ettei se olisi viisasta. Olet poikkeuksellisen ihana mies, niin fiksu, rauhallinen ja miellyttävä. Olet usein mielessä.
[/quote]
millä kirjaimella nimesi alkaa?
Kaipaan sinua niin paljon. Haluaisin olla luonasi mutta se ei ole mahdollista nyt. Anteeksi.
Haaveilen sinusta mies, enkä varmaan taaskaan saa unen päästä kiinni kun olen niin kiihottunut.
Voi, sinä P. minkä teit.. Sait mun elämän sekaisin ja nyt susta ei kuulu mitään. Ja minä ajattelen sinua koko ajan :/
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:05"]Hel###n idiootti! Käyt kahvitunnilla myrkyttämässä koko työyhteisön ilmapiirin. Kivat sulle!
[/quote]
n?
Liekkö toista yhtä selkärangatonta kurjaa kuin sinä, Aku. Toivottavasti hävettää, vitun kusipää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 01:11"]Arvoisa herra K. Aioin kirjoittaa tähän suorat sanat, mutta huomasinkin, ettei oikeastaan edes kiinnosta. Kivat sulle... aioin myös jatkaa "toivottavasti emme enää tapaa", mutta tarkemmin ajatellen, sekin on nyt jo ihan paskan hailee. [/quote] Onko tämä "K" etu- vai sukunimen kirjain?
[/quote]Oho, kommentti tullut. K etunimestä. Tuskin olet sinä tai edes kukaan tuttusi. Ei tietääksene elele tässä maassa eikä tasan käy tällä palstalla.
Rakastan sinua.. Rakastan sinua niin paljon, että sattuu
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:32"]
Minulla on sinua niin valtava ikävä M.
[/quote]
samoin j. Pari päivää enää.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:32"]
Minulla on sinua niin valtava ikävä M.
[/quote]
Minne päin?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 23:24"]
Rakastan sinua.. Rakastan sinua niin paljon, että sattuu
[/quote]
Ei rakkauden pidä sattua. :( hänkin rakastaa varmasti sinua.
Kauniita unia, maan vetovoima kutsuu.
K.K.K härkämies, ei oinasnainen ole niin hankala kuin luulet. Ikävää että et käyttänyt tarjottua tilaisuutta. Voisitko vaikka uskaltaa ensi kerralla tehdä jotain asialle?
Tku
M, pidän sinusta enemmän kuin saisi. Ehkä olet sen huomannutkin. Olen odottanut, että tämä tunne menisi ohi, mutta se ei näytä sitä tekevän. Joka kerta kun katsot minuun niin lämpimästi, tuntuu että sulan sisältä. Haluaisin tavata sinua useammin, vaikka tiedänkin, ettei se olisi viisasta. Olet poikkeuksellisen ihana mies, niin fiksu, rauhallinen ja miellyttävä. Olet usein mielessä.