Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:42"]
Et ihan satavarmasti käy täällä, mutta avaudun silti, jos saisin sillä mielenrauhan. Ihan kuin en ois avautunut sulle ajatuksistani jo tarpeeksi lähes tuntemattomaksi oikeasti ;) Tiedätkö että mun tekee koko ajan mieli kohdella sua kuin ystävää, vaikkei me oikeastaan juuri tunneta, mutta välitän sinusta samalla tavalla kuin parhaista ystävistä. Siksi toimin vähän miten toimin. Vaikuttaa varmaan aika oudolta. Toisaalta välillä osaan kyllä hävetä ihan kunnolla...siis jälkikäteen :/. Kaikkia ajatuksiani en ole kehdannut kuitenkaan "kertoa". Oon nimittäin ollut jostain syystä jo pian pari kuukautta varma että oot raskaana, koko ajan huomaan muka lisätodisteita asialle :D (ja nämä todisteet ei liity vatsan kokoon, joten ei paniikkia ;)) Sitten aina sysään pitkäksi aikaa ajatuksen pois mielestä ajatuksella että tällaiset ihme fiilikset on 50% todennäköisyydellä ihan väärässä, ja välillä en oikeasti usko siihen, mutta aina se fiilis tulee jostain takaisin. Koska pelkään että lipsautan tämän tosielämässä ja oonkin ihan väärässä ja nolaan taas itseni, niin kerron sen mielummin täällä..... Oikeastihan asia voi olla että vaan alitajuisesti pelkään etten näe sua kohtaa koskaan ja keksin alitajuisesti syyn miksi kävisi näin...
…No niin, asia hoidettu, nyt tarve paljastaaa tämä irl on toivottavasti kadonnut ja voi olla ihan normaalisti…..Onnittelut kerron sitten joskus oikeasti jos asia paljastuu olevan noin, jos uskallan....
Nähdään huomenna!
[/quote]
Tuskin tää mulle oli, mutta tein viikko sitten testin et oon raskaana. :) En oo kertonut kenellekään vielä.
[/quote]
Onnittelu sulle! Tää mun henkilö ois paljon pidemmälllä jos mun aavistukset pitäis paikkansa, ainakin se 3kk ois täynnä jo.
-4860
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:53"]
Et ihan satavarmasti käy täällä, mutta avaudun silti, jos saisin sillä mielenrauhan. Ihan kuin en ois avautunut sulle ajatuksistani jo tarpeeksi lähes tuntemattomaksi oikeasti ;) Tiedätkö että mun tekee koko ajan mieli kohdella sua kuin ystävää, vaikkei me oikeastaan juuri tunneta, mutta välitän sinusta samalla tavalla kuin parhaista ystävistä. Siksi toimin vähän miten toimin. Vaikuttaa varmaan aika oudolta. Toisaalta välillä osaan kyllä hävetä ihan kunnolla...siis jälkikäteen :/. Kaikkia ajatuksiani en ole kehdannut kuitenkaan "kertoa". Oon nimittäin ollut jostain syystä jo pian pari kuukautta varma että oot raskaana, koko ajan huomaan muka lisätodisteita asialle :D (ja nämä todisteet ei liity vatsan kokoon, joten ei paniikkia ;)) Sitten aina sysään pitkäksi aikaa ajatuksen pois mielestä ajatuksella että tällaiset ihme fiilikset on 50% todennäköisyydellä ihan väärässä, ja välillä en oikeasti usko siihen, mutta aina se fiilis tulee jostain takaisin. Koska pelkään että lipsautan tämän tosielämässä ja oonkin ihan väärässä ja nolaan taas itseni, niin kerron sen mielummin täällä..... Oikeastihan asia voi olla että vaan alitajuisesti pelkään etten näe sua kohtaa koskaan ja keksin alitajuisesti syyn miksi kävisi näin...
…No niin, asia hoidettu, nyt tarve paljastaaa tämä irl on toivottavasti kadonnut ja voi olla ihan normaalisti…..Onnittelut kerron sitten joskus oikeasti jos asia paljastuu olevan noin, jos uskallan....
Nähdään huomenna!
[/quote]
Tuskin tää mulle oli, mutta tein viikko sitten testin et oon raskaana. :) En oo kertonut kenellekään vielä.
[/quote]
Onnittelu sulle! Tää mun henkilö ois paljon pidemmälllä jos mun aavistukset pitäis paikkansa, ainakin se 3kk ois täynnä jo.
-4860
[/quote]
Aika pieni todennäköisyys olisikin ollut että olisin ollut sama tyyppi. :) kiitos onnitteluista, toivon että kaikki menee hyvin ja musta tulee viimein äiti.<3
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:56"]
Mä en voi rakastua suhun.
[/quote]Miksi et?
En uskalla.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:23"]
Juuri nyt voisit soittaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:56"]
Mä en voi rakastua suhun.
[/quote]Miksi et?
[/quote]
Meillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 21:56"] Mä en voi rakastua suhun. [/quote]Miksi et? [/quote] Meillä ei voi olla yhteistä tulevaisuutta.
[/quote]
ootteko varattuja? Vai mikä on sellanen syy??
Haluan olla koko yön sun vieressä.
Ähkivälle läski kaljulle terveisiä!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:08"]Ähkivälle läski kaljulle terveisiä!
[/quote]Onko hän mies?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:08"]Ähkivälle läski kaljulle terveisiä!
[/quote]Onko hän mies?
[/quote]o mut porsaastakin menee! Moooi!
Älä soittele joka viikko ,oon korvia myöten kyllästynyt sinuun!
Rupean soittelemaan joka päivä!
Nähdään huomenna!
[/quote]