Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
2501/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aivan älyttömän komea ja hyvä työssäsi... Tekis mieli tehdä tikusta asiaa, että voisin soittaa sulle. ;)

Vierailija
2502/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen sua liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin sua.

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:54"]

Mä ajattelen sua liikaa.

[/quote]

Vierailija
2504/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:54"]

Mä ajattelen sua liikaa.

[/quote]

Paljon=ok

Liika=liikaa 

T.sivusta

Vierailija
2505/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ansaitsin kultaa.

Vierailija
2506/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä sun kosketusta.

Vierailija
2507/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mut syliin ja suutele mua.

Vierailija
2508/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helevata, tää ketju vaan jatkuu

Vierailija
2509/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 04:11"]tietäisitpä vaan kuinka paljon sua ajattelen ja kaipaan hölmöni hölmölässä
[/quote] Keskitytään nyt johonkin järkevään. Aainakin minä yritän.

Vierailija
2510/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa antanut minun pysyä vapaana menneisyydestä. Se kelpaamattomuuden tunne satuttaa yhä vielä muistona pintaan noustessaan ihan liikaa.

Vierailija
2511/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
Grrrrrrrrrrrrr. Oliko hyvä peppu? Oikein timmi vai sellainen ei niin ihana löllö löysä?
[/quote] Siis, onko mulla vahingossa tullut alapeukku? Siis hyvä peppu on. Pituudeksesi arvioin noin 184-185cm?

Vierailija
2512/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:15"]

Olet selkeästi sairas. Mutta ihmettelen, miksi minuun purat pahan olosi. Emme edes tunne toisiamme kovin hyvin ja mielestäni olen ollut kiltti ja mukava sua kohtaan. Oot sekasin se on selvää, mutta ei mua haittaa sun vääristynyt identiteettis. Harmi vain että koit että on sun oikeus minua kohtaan olla ilkeä. No eipähän tarvi olla sun kans tekemisissä. Sun takia en vaan pysty muidenkaan kans hengaileen. Se mua jäi harmittamaan. Pilasit koko toiminnan. No kusipäillä on kusipäinen loppu. 

[/quote]Lisään vielä, että toivon kuitenkin että sun elämäs lähtee parempaan suuntaan, etkä enää pura muihin sun ikävää oloa. Oikeasti toivon sulle hyvää.kaikesta huolimatta.

[/quote]

Kuulostat ihan mun eksältä. Paitsi luulin että se olis tuntenut mut hyvin, ainakin mä tunsin sen läpikotasin. 

Mua jäi harmittamaan että se luuli vaikka mitä, eikä uskonut mun puheita tai tekoja. Ei kuitenkaan puhunut asioista yhtään kun olisi voinut, vasta jälkikäteen sain kaivettua syitä ja luuloja esiin. Selityksiä ja syitä olisi ollut esittää mukitolkulla, mut se halusi paeta pahaa kauas, vaikka pahat oli sen omat ajatus solmut.  

Sekin luuli olleenssa mukava ja kiltti, mut itse jouduin elämään varpaillaan, antamaan kaikkeni että voisi vakuuttaa toiselle rakkautta. Sekoaahan siihen, vaikka luulee selviävänsä, sitä ehkä unohtaa rakastaa itseään. Seurauksena sitten negatiivisuuteen tarttuminen ja totaalinen itsetunnon katoaminen. elimistö menee luontaiseen puolustustilaan ja yrittää karkoittaa pahat henget läheltä. Siksi ilkeys.:(

Se jäi kanssa syyttämään omia tekojaan ja omaa itsetunnonpuutettaan sillä, etten ole ollut aamusta iltaan kehumassa tyhjästä. Olisi edes keskustellut asioista eikä vaan vetänyt omia johtopäätöksiään. Pohdiskeleva ihminen, älykäskin oli, mut ei toisen älykkään sarkasmia saa jäädä potemaan, keskustelee, ni toinenkin oppii.. Ehkä mulla on jotain neurologisia ongelmia, mut psykologiset ja fysiologiset toiminnot todettu normaaleiksi, en ole sairas, enkä syö väärin. Tila oli hetkellinen, vaikka tuntui pitkältä. Olen tullut tulokseen että ongelma on ollut sama kuin Einsteinillä mahdottomien kysymysten äärellä. Yritin ymmärtää rakkaani logiikkaa ja toimintaa liian vähillä taustatiedoilla ja heikoilla muistiinpanoilla, masennuin unettomaksi huomaamatta. 

Jäin katkeraksi, mut en oo ollut ilkeä tarkoituksella koskaan. Vain viimeisessä hyvästissä, kun haukuit rakkauttani valheelliseksi, riippuvuudeksi. Ehket ole oikeaa rakkautta vielä löytänyt, itse koin rakkauden kaikki muodot ja enemmänkin, olen saanut elämässä sen mitä halusinkin. Ryhdyn blogaavaksi munkiksi ja kerron maailmalle miten löysin valaistukseni.

Kohtelen toisia niinkuin toiset kohtelevat minua. Paitsi toisinaan saatan olla kivempi ilkeää vastaan.

En toivo exälleni enää mitään, minulle jäi arvet syvät. Lyhyestä elämänkokemuksesta huolimatta, kokeneena, en usko niiden parantuvan koskaan. Enkä välttämättä haluakaan, haluan tuntea kaiken, jotta osaan suojella itseäni vastaisuudessa. Olisin toivonut kuitenkin avautumista, edes kirjeen muodossa. Luulisi akateemiselta ajattelevalta naiselta löytyvän jotain järkevääkin sanottavaa.. 

Noh. Olen sitä mieltä yhä ettei sivistys ja viisaus tule koulun penkiltä. Vaan siitä miten aikansa elämässä käyttää ja maailmaa haluaa ymmärtävän, myös  muiden näkemyksiä kuunnellen. 

älä jumita, ole, näe, koe, tunne, puhu, kuuntele, AJATTELE.

Vierailija
2513/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 04:11"]tietäisitpä vaan kuinka paljon sua ajattelen ja kaipaan hölmöni hölmölässä
[/quote]

Niin mäkin sua. Joka ilta alan kirjoittaa sulle viestiä, mutta lopulta kuitenkin pyyhdin sen pois ja toivon että sinä ottaisit yhteyttä...

Vierailija
2514/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:48"]

Kerttu, mä olen ryypännyt poikien kanssa pari päivää. Alpo hermostui sun jatkuviin viesteihin, joten heitin mun nokialaisen seinään. En mä täällä ketään (paljaalla) pannut ole. Ollaan vain tutkittu Severin postimerkkikokoelmaa ja tehty Lassen kanssa käsitöitä. Tapio

[/quote]

Kuules Tapio. Tiesinkin, että olette innokkaita kättentöissä Lassen kanssa. Ja Alpon mustasukkaisuudenkin ymmärrän. Mutta että postimerkkejä. Se on jo ihan liian irstasta ja petturimaista. Annas kun arvaan, liimailette niitä taas Severin pyllyyn? Pitäkäätte siellä hauskaa. Soitin kun olisin vaan kysynyt, mihin ihmeeseen on hävinnyt stringini ja pitsialushameeni ja sukkanauhani. Ei sillä että niillä minullakaan nyt olisi ollut käyttöä...
[/quote]
Kerttu, pikkarisi ovat Raimolla, alushame ja sukkanauhat Severillä. Lassen kanssa leikitään juuri käsinukeilla. Muistathan ruokkia kultakalan.

Tapio
[/quote]

Kerttu, makaan tässä Severin vanhalla hetekalla vintissä. Ikkunassa loistaa punainen jouluvalo ja lattia natisee. Pihalla on hiljaista ja pimeää - jätkät on kadonneet. Otan tässä yksikseni muutaman (ykkös) oluen ja revin varpaankynsiä. Päivällä korjattiin Alpon pappatunturin kannentiiviste ja laskettiin samalla kantta. Jospa tulisi muutama hevonen penkin alle lisää. Alpon osumaa saanut Eskortti hinattiin Martin vajan taakse - Martti totesi pelin korjauskelvottomaksi. Huomenna aamulla lähdetään Severin kanssa ostamaan tupaan uusia ikkunoita ja laatikollinen uretaania. Lasse on ostanut ajokoiran, sen nimi on Jallu.

Tapio

Vierailija
2515/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vuoro.

Vierailija
2516/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se tunteista puhuminen olla vaikeaa naisillekin. Siinä asettaa itsensä niin haavoittuvaksi kun avaa sydäntään. Mutta se on totta että puhuminen auttaa kyllä. Kannattaa opetella olemaan pelkäämättä itsensä nolaamista. Ihmiset pelkää niin monenlaisia asioita, sydämen asioissa sitä että satutetaan, ennemmin salaa, peittää ja pitää sisällään. Sitten ollaan kuin riivattuja. Kaikkia asioita vastaan ei ehkä pysty taistelemaan, ei kaikki ole omissa käsissä ja silloin on turha miettiä että jos teen tämän liikkeen niin siitä seuraa jotakin peruuttamatonta. Asioissa on aina niin monta muuttujaa että vaikka homma menis pieleen, syy tuskin on siinä että on itse kertonut mitä tuntee.

Vierailija
2517/9334 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ihan satavarmasti käy täällä, mutta avaudun silti, jos saisin sillä mielenrauhan. Ihan kuin en ois avautunut sulle ajatuksistani jo tarpeeksi lähes tuntemattomaksi oikeasti ;)  Tiedätkö että mun tekee koko ajan mieli kohdella sua kuin ystävää, vaikkei me oikeastaan juuri tunneta, mutta välitän sinusta samalla tavalla kuin parhaista ystävistä. Siksi toimin vähän miten toimin. Vaikuttaa varmaan aika oudolta. Toisaalta välillä osaan kyllä hävetä ihan kunnolla...siis jälkikäteen :/. Kaikkia ajatuksiani en ole kehdannut kuitenkaan "kertoa". Oon nimittäin ollut jostain syystä jo pian pari kuukautta varma että oot raskaana, koko ajan huomaan muka lisätodisteita asialle :D  (ja nämä todisteet ei liity vatsan kokoon, joten ei paniikkia ;)) Sitten aina sysään pitkäksi aikaa ajatuksen pois mielestä ajatuksella että tällaiset ihme fiilikset on 50% todennäköisyydellä ihan väärässä, ja välillä en oikeasti usko siihen, mutta aina se fiilis tulee jostain takaisin.  Koska pelkään että lipsautan tämän tosielämässä ja oonkin ihan väärässä ja nolaan taas itseni, niin kerron sen mielummin täällä..... Oikeastihan asia voi olla että vaan alitajuisesti pelkään etten näe sua kohtaa koskaan ja keksin alitajuisesti syyn miksi kävisi näin...

…No niin, asia hoidettu, nyt tarve paljastaaa tämä irl on toivottavasti kadonnut ja voi olla ihan normaalisti…..Onnittelut kerron sitten joskus oikeasti jos asia paljastuu olevan noin, jos uskallan....

Nähdään huomenna!

Vierailija
2518/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
Grrrrrrrrrrrrr. Oliko hyvä peppu? Oikein timmi vai sellainen ei niin ihana löllö löysä?
[/quote] Siis, onko mulla vahingossa tullut alapeukku? Siis hyvä peppu on. Pituudeksesi arvioin noin 184-185cm?
[/quote]
Vedin aamukahvit väärään kurkkuun. Ehh, mun varsi on vain 163cm pitkä. Toki, kun varvastelen niin saatan olla muutaman sentin pidempi. Korkkareissa sitten meinaa jo otsa ottaa oven yläkarmiin.

Vierailija
2519/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt voisit soittaa.

Vierailija
2520/9334 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:30"]Tänään tarkkailin sua pitkästä aikaa kaikessa rauhassa. Olin vain ja katsoin hartioita, käsiä, takapuolta. Mulla oli kerrankin mahdollisuus vain katsella sua.
[/quote]
[/quote]
Vedin aamukahvit väärään kurkkuun. Ehh, mun varsi on vain 163cm pitkä. Toki, kun varvastelen niin saatan olla muutaman sentin pidempi. Korkkareissa sitten meinaa jo otsa ottaa oven yläkarmiin.
[/quote]
Hartiat toki ovat kuin ladon ovet. ;))

Ketju on lukittu.