Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote] Minäkin olisin voinut kirjoittaa aivan samantyylisen viestin yhdelle J:lle mutta tuota minä en kirjoittanut. Joskus tuntuu kuin mulla olis haamukirjoittaja av:lla, joka vetelee langoista ohjaten juonta taustalla haluamaansa lopputulokseen ; -)
[/quote]
Kerro J:n sukunimen viimeinen kirjain...
[/quote] En. En halua paljastaa sitä täällä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:32"]
Kerro silti, sillä lohkeaa ;)
[/quote]
joo niin lohkeaa, nimittäin räkäset naurut.
[/quote] Tosi rumaa nauraa toisten kustannuksella!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote] Minäkin olisin voinut kirjoittaa aivan samantyylisen viestin yhdelle J:lle mutta tuota minä en kirjoittanut. Joskus tuntuu kuin mulla olis haamukirjoittaja av:lla, joka vetelee langoista ohjaten juonta taustalla haluamaansa lopputulokseen ; -)
[/quote]
[/quote]joo mäki voisin j:lle kirjottaa näin. :) tosin ei ees nähä toisiamme oikeestaan ikinä
Voi itku sua. Tule ulos kuorestasi, tule edes vähä vähältä. Sä tiedät, että mä rakastan sua.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote]
[/quote]
Harmi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote]
[/quote]joo mäki voisin j:lle kirjottaa näin. :) tosin ei ees nähä toisiamme oikeestaan ikinä
[/quote] Siinähän se onkin, että J-alkuisia nimiä on aika monta ja alkuperäinen kirjoitus oli samalla sekä monelle sopiva että hyvin kirjoitettu. Ennenkaikkea tunteisiin vetoava.
Tiedätkö, että haluaisin rakastella kanssasi? Haluaisin kosketella, puristaa, hieroa, suukotella, suudella, nuolla, imeä, purra, hyväillä, panna, nussia, hässiä (you name it)...Et kuitenkaan voisi edes ajatella sellaista, koska olen silmissäsi liian kiltti ja siveellinen. Ja niin olet sinäkin. Läheisyytesi saa kuitenkin koko sisäisen moraalini sumenemaan. En tunnustaisi tätä sinulle ikinä irl.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote]
[/quote]
Harmi.
[/quote] Siis J kysyy vai joku joka on vain utelias? Viimeinen kirjain on vokaali.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:44"]Voi itku sua. Tule ulos kuorestasi, tule edes vähä vähältä. Sä tiedät, että mä rakastan sua.
[/quote]
Samoin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:44"]Tiedätkö, että haluaisin rakastella kanssasi? Haluaisin kosketella, puristaa, hieroa, suukotella, suudella, nuolla, imeä, purra, hyväillä, panna, nussia, hässiä (you name it)...Et kuitenkaan voisi edes ajatella sellaista, koska olen silmissäsi liian kiltti ja siveellinen. Ja niin olet sinäkin. Läheisyytesi saa kuitenkin koko sisäisen moraalini sumenemaan. En tunnustaisi tätä sinulle ikinä irl.
[/quote]
Harmi ettet tunnusta. Voisit päästä kokemaan nuo asiat.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:32"]
Kerro silti, sillä lohkeaa ;)
[/quote]
Odotan sun siirtoa. :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote]
[/quote]
Harmi.
[/quote] Siis J kysyy vai joku joka on vain utelias? Viimeinen kirjain on vokaali.
[/quote] Tolla sulki jo aika monta vaihtoehtoa pois, mutta ei kuitenkaan paljasta liikaa.
Höpö höpö nyt vaan. Mä siirsin viimeksi ja aika rohkeasti siirsinkin.
Parane Salla pian, mulla on mämmiä jääkaapissa oottamassa sua t: J
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:53"]Parane Salla pian, mulla on mämmiä jääkaapissa oottamassa sua t: J
[/quote] Joo jep. Pääsiäinen ei ole vielä.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:28"]Toinen konsonantti o:n lähettyviltä, viides vokaali, diftongi, tulpakonsonantti, takavokaali. [/quote] Mun haamukirjoittaja on taas käynyt täällä? Mitä sä yrität?
[/quote]
Yritän auttaa teitä pääsemään eteenpäin asiassanne, ettei koko ketju täyty vokaalin ostamisista. Kannattaisikohan ottaa yhteyttä hieman suorempaan?
[/quote]
Vinkkisi ei auta eteenpäin. Olen miettinyt monta tuntia turhaan, mikä nimi täyttäisi ehdot, mutta en ole keksinyt vastausta. Esimerkiksi Kimmo täyttäisi ehdot muuten, mutta siitä puuttuu diftongi.
Pyhäinhäväistys, täällä puhuu joku nimillä eikä miljoonilla kirjainarvuutteluilla. Soo soo!
Terveisiä kaikille nykyisille ja entisille ystävilleni. Alan viimein parantua äärimmäisen huonosta itsetunnosta ja pahoittelen kaikille välttelyäni ja joskus tökeröä käytöstä. Jos olisin ollut terve, olisin voinut toimia toisin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:57"]Pyhäinhäväistys, täällä puhuu joku nimillä eikä miljoonilla kirjainarvuutteluilla. Soo soo!
[/quote] Oli ehkä muutamakin ihminen jota tämä ketju ei vois enää vähempää kiinnostaa. Että tiedoksi vaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote]