Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Oot ihan sairas ämmä. Onneks erotaan.
Toivottavast tulevilla miehilläsi ei ole lapsia matkassa kuten mulla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 01:10"]Voi luoja T! Sä olet edelleen mun unissa vaikka siitä on kohta jo 5-vuotta kun yhdessä vietimme sekavia iltoja joka päättyi aina yhtä kiihkeästi. Voi jumalauta minkä vaikutuksen teit... Vaikka olen parisuhteessa oleva nainen niin edelleen kaipaan sun otetta ja rentoa olemusta.... Vaikka olit oikeasti helvetin kusipää mua kohtaan etkä arvostanut naisia lainkaan, kohtelit niitä kuin esineitä... Taidat tehdä samaa edelleen. Noh, silti... Silti toivon että kohtaisimme sattumalta ja tekisimme sen vielä kerran...
[/quote]
En muista kaikkia naisia viiden vuoden takaa. Kuka oot? T:T
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:32"]
Vituttaa kun asia ei etene meidän välillä. Kuinka suoraan se pitää sanoa että älyät mitä haluan? Timanttista jyystöä...?
[/quote]
Miten jaksat pelkän seksin takia täällä kirjoitella? Ei se kiellettyä ole, kunhan ihmettelen.
[/quote]
Et ole tainnut hyvää seksiä saada, jos ihmettelet.
t. Sivusta
Noh, kerro se henkilökohtaisesti, että haluat nähdä. Ja vaikka sitten lisäyksellä, että timanttinen jyystö mielessä :D
(pus)
Tulit sitten elämääni pelejäsi pelailemaan? Sorry, mä en pelikentälle nappuloita laita. Unohda koko juttu.
Arvostan avoimuutta ja sitä, että ihminen tietää mitä haluaa. En tarvitse optioita elävistä olennoista etkä tarvitse sinäkään.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:52"]
Noh, kerro se henkilökohtaisesti, että haluat nähdä. Ja vaikka sitten lisäyksellä, että timanttinen jyystö mielessä :D
(pus)
[/quote]
Ookei. Ja tuhat pusua sulle takas pöhkö! :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:32"]
Vituttaa kun asia ei etene meidän välillä. Kuinka suoraan se pitää sanoa että älyät mitä haluan? Timanttista jyystöä...?
[/quote]
Miten jaksat pelkän seksin takia täällä kirjoitella? Ei se kiellettyä ole, kunhan ihmettelen.
[/quote]
Niinpä. Luulis torttua irtoavan helpommallakin :D
Sinä nainen... Muutuin sekunnissa kuumaksi laavaksi, kun havaitsin sinut näköpiirissäni. Olit mielenkiintoisinta mitä olen aikoihin missään nähnyt. Kaikki sinussa, ihan kaikki sinussa minun silmissäni. Olisin halunnut tulla sanomaan: "Anteeksi, mutta käsitätkö miten upea olet? Vie minut kotiisi. Nyt heti."
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:20"]
Sinä nainen... Muutuin sekunnissa kuumaksi laavaksi, kun havaitsin sinut näköpiirissäni. Olit mielenkiintoisinta mitä olen aikoihin missään nähnyt. Kaikki sinussa, ihan kaikki sinussa minun silmissäni. Olisin halunnut tulla sanomaan: "Anteeksi, mutta käsitätkö miten upea olet? Vie minut kotiisi. Nyt heti."
[/quote]
oletko itse myös nainen?
-samoissa tunnelmissa
Täällä kirjoittaa näköjään niin moni nainen esittäen miestä, että maku meni. Huvit ne on hulluillakin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:52"]Noh, kerro se henkilökohtaisesti, että haluat nähdä. Ja vaikka sitten lisäyksellä, että timanttinen jyystö mielessä :D
(pus)
[/quote]
Ei tarvi näköjään kertoa, kun tiedät sen jo.
(pus pus)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:42"]Tulit sitten elämääni pelejäsi pelailemaan? Sorry, mä en pelikentälle nappuloita laita. Unohda koko juttu.
Arvostan avoimuutta ja sitä, että ihminen tietää mitä haluaa. En tarvitse optioita elävistä olennoista etkä tarvitse sinäkään.
[/quote]
Ei ole minulle mutta hupaisa toi "arvostan avoimuutta" ja itse huutelee nimettömänä vauva-palstalla. :)
Kerro silti, sillä lohkeaa ;)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 09:42"]
Tulit sitten elämääni pelejäsi pelailemaan? Sorry, mä en pelikentälle nappuloita laita. Unohda koko juttu. Arvostan avoimuutta ja sitä, että ihminen tietää mitä haluaa. En tarvitse optioita elävistä olennoista etkä tarvitse sinäkään.
[/quote]
En käsitä viimeistä lausetta. Mutta avoimuuden kannalla minäkin :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:40"]J tämä on sinulle. En voi koskaan kertoa sinulle suoraan miten paljon välitän sinusta. Meidän välillä on puhdasta himoa, mutta sen lisäksi paljon paljon jotain muutakin. Sinä todella olet kaikkein kultaisin. Miksi kohtasimme vasta nyt? Sille emme voi mitään, mutta olen silti onnellinen että olet nyt elämässäni edes näin. Olisinpa saanut rakastaa sinua ja olla kokonaan sinun. Sydämeni sulaa hymyyn kun näen sut
[/quote] Minäkin olisin voinut kirjoittaa aivan samantyylisen viestin yhdelle J:lle mutta tuota minä en kirjoittanut. Joskus tuntuu kuin mulla olis haamukirjoittaja av:lla, joka vetelee langoista ohjaten juonta taustalla haluamaansa lopputulokseen ; -)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:32"]
[/quote]
joo niin lohkeaa, nimittäin räkäset naurut.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:20"]
[/quote]
oletko itse myös nainen?
-samoissa tunnelmissa
[/quote]
mmmhh...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:32"]
[/quote]
joo niin lohkeaa, nimittäin räkäset naurut.
[/quote]
:D Parempi kai sekin kuin ei mitään? :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:28"]Toinen konsonantti o:n lähettyviltä, viides vokaali, diftongi, tulpakonsonantti, takavokaali. [/quote] Mun haamukirjoittaja on taas käynyt täällä? Mitä sä yrität?
[/quote]
Yritän auttaa teitä pääsemään eteenpäin asiassanne, ettei koko ketju täyty vokaalin ostamisista. Kannattaisikohan ottaa yhteyttä hieman suorempaan?
[/quote] Sulla on kristallipallo?
[/quote] Mitä sun kristallipallo sitten sanoo?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:32"]
[/quote]
[/quote]
Niin minäkin ihmettelen, todella typerää ja myönnän sen itsekin.