Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Unohdan sinut tämän päivän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:43"]
Unohdan sinut tämän päivän jälkeen.
[/quote]
whatever, moikka!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:56"]Jätä se sika.
[/quote] Olen samaa mieltä. Miten se teen?
Ota saparosta kiinni ja kieputa ilmassa kunnes ote irtoaa.
Happy Velentine's Night!
Menikö oikein you Finglish terrorist?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:04"]Happy Velentine's Night!
Menikö oikein you Finglish terrorist?
[/quote] ; D
Olisin halunnut laittaa sinulle jonkin viestin tänään, mutta en keksinyt mitään hyvää syytä :( Toivottavasti saadaan olla ensi ystävänpäivänä kahdestaan. Katsoin kuvaasi puhelimesta ja tuli tarve tavata sinut mahdollisimman pian kasvokkain, että voimme puhua tuleeko tästä mitään. m-> n
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:00"]En halua nähdä sua huomenna. Taisit loukata tunteitani.
[/quote] Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:09"]
Olisin halunnut laittaa sinulle jonkin viestin tänään, mutta en keksinyt mitään hyvää syytä :( Toivottavasti saadaan olla ensi ystävänpäivänä kahdestaan. Katsoin kuvaasi puhelimesta ja tuli tarve tavata sinut mahdollisimman pian kasvokkain, että voimme puhua tuleeko tästä mitään. m-> n
[/quote]
Laitoitko eilen?
Hei I.
Minulla on ollut sinua ikävä. Kerron sen sinulle ensi kerralla kun näen sinut, niin olen itselleni luvannut. Surin kovasti sitä, että tiemme erosivat. Tosiasiassa se taisi olla kuitenkin minun valintani. Sinä tiedät syyn, kuten tunnet ja tiedät minussa kaiken. Se oli pelko.
Joskus sjattelen, että "olen onnellinen - mitä sä luulit? " ja huomaan kuinka onneni on tahtoani. Minä olen tahtonainen ja siksi revin itseni pois sinusta.
Mutta kukaan ei koskaan näe minuun kuin sinä. Minä uskon että meissä on ikiaikainen yhteys, sama sielu. Joskus kuulen sinun puhuvan minulle.
Aika kuluu ja ajaa ohitsemme. Yksinäisyys ja huutava hiljaisuus ihmisten keskellä on jo pusertanut minua tiukemmin kapseliinsa kun sinä et enää revi säikeitä minusta esiin ja pidä minua pinnalla.
Minusta on tullut mykkä kun ymmärtäjäni on poissa.
Voi hyvin.
Sä pököpää oisit saanut eilen pillua ku oisit ollu nätisti.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 14:00"]En halua nähdä sua huomenna. Taisit loukata tunteitani.
[/quote] Mutta mä haluan :)
Tämä on sinulle M pohjois-pohjanmaan eteläosaan.
Ketään kohtaan en ole tuntenut näin, mutta silti olen ollut hiljaa tunteistani (vaikka kyl sä varmaan mun tunteet tiedät). Välillämme on vain jotain. Jotain, mitä on hyvin vaikea kuvailla sanoin. En unohda ikinä sinua, hymyä,katsettasi, kosketusta. Ensimmäistä yhteistä suudelmaa.
Vuodet vierii, mutta aina sinut nähdessäsi on se sama tunne.
Totta kai toivon että päätyisimme joskus yhteen. Haluaisin rakastaa ja tulla rakastetuksi.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:09"]
[/quote]
Laitoitko eilen?
[/quote]
Kyllä
Toivottavasti kuolet yksinäisenä ja surullisena,sinä ahdistelija töissä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:27"]
Millainen on huominen jos luokseni et enää palaa?
[/quote]
Toiveikas, toivottavasti ;)