Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektio voi olla helpompi tapa saada lapsi kuin alatiesynnytys

Vierailija
07.03.2008 |

Mulle tehtiin suunniteltu sektio ja olin varautunut kaikenlaisiin ongelmiin, hitaaseen toipumiseen jne. Kaikki meni ihan käsittämättömän helposti ja hyvin. Mulla oli oikeastaan kivuton synnytys, sillä en tuntenut missään vaiheessa pientä nipistystä isompaa kipua, leikkaus onnistui kuulemma 100% hyvin, paranin nopeasti eikä tullut mitään komplikaatioita. Välillä melkein nolottaa miten helppoa kaikki oli.

Tiedän, että sekä sektioita että alatiesynnytyksiä on helppoja ja vaikeita, mutta ei se näköjään mene aina niin, että sektio olisi vaikea tai tuskainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduttiin hätäsektioon. Sektion jälkeen olin väsynyt ja kipeä. Toisen lapsen kanssa todettiin, että lantio on liian ahdas alatiesynnytykseen ja tehtiin suunniteltu sektio. Olin heti leikkauksen jälkeen iloinen ja pirteä, enkä ollut yhtään kipeä. Verta menetin paljon, hemot putosi ihan minimiin, mutta silti tunsin oloni niin loistavaksi, että lähdimme kaksi päivää leikkauksen jälkeen pojan kanssa kotiin. Mitään ongelmia toipumisessa ei ollut, toivuin mielestäni uskomattoman nopeasti.

Vierailija
2/3 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nimenomaan kiireelliset tai hätäsektiot ovat sellaisia, että äiti on jo uuvuttanut itsensä synnytysyrityksessä niin, että toipuminen kestää paljon pitempään. Taatusti suunniteltu sektio on vaivattomampi, kun sinne mennään pirteänä ja täysissä voimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä itse lasta puoli vuorokautta punnertanut, joka rakasti sektion jokaista sekuntia.