Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sammuttaisiko kiinnostuksesi seuraava repliikki: "Mä haluan panna sua." ?

Vierailija
25.11.2008 |

Voisitko ajatella seksiä noin sanovan henkilön kanssa, josta olet ollut kiinnostunut, vai muuttaisiko repliikki mielipiteesi hänestä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kulta

Vierailija
2/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu TÄYSIN siitä, kuka sen sanoo.

Mulla on tällä hetkellä tosi kuuma tilanne yhden tutun miehen kanssa, kemiaa on niin että kaveritkin huomaa. Hänellä on valitettavasti tyttöystävä, mutta se ei ole estänyt häntä sanomasta kuinka hän haluaisi panna mua. TIEDÄN että meillä olis mahtavaa seksiä. Toistaiseksi ollaan kuitenkin saatu pidettyä vaatteet päällä (just ja just) mutta suudeltu monesti -aina kun voidaan. Mua kiihottaa miehen rehellisyys. Tiedän, että hän haluaa mua niin, että alkaa seistä kun vaan näkeekin mut. Mies on myös sanonut, ettei halua muuta mun kanssa, ei edes suhdetta, vain seksiä kerran. Tosin, jäisikö se sitten siihen yhteen kertaan, en tiedä.

Mutta jos joku muu, kuin mies jota itse haluan enemmän kuin kai ketään ikinä, sanoisi haluavansa panna mua, pitäisin kyllä aika tökerönä tyyppinä!

Joten, ihan riippuu siitä kuka sanoo, sopiiko se hänen tyyliinsä, ja pidänkö minä hänestä!

Varattu mies ilmoittaa, että haluaa vain panna ja ei muuta ja se kiihottaa. Toisen ketjun paikka olisi, että kiihottaako se, että saa syödä toisen kuormasta vai onko ns. maaginen panomies, joka saa aina ja kaikkialla naisia. Kun sadalle tuon ehdottaa niin kymmenen antaa tms.

Kuten tässä on jo tullut todistettua, niin kyse on siitä, että haluaako se panotoiveen kohde myös panna. Jos haluaa, niin kyse on kiihoittavasta ehdotuksesta.

Mystistä naiseutta on, että nainen voi menettää kiinnostuksensa ko. suorasanaisen sian kanssa. Jotta nainen voisi panna miehen kanssa, miehen pitää käyttäytyä siten, ettei mies haluaisi panna naisen kanssa. Tätähän se ap:n kysymys pohjimmiltaan koski. Elämän paradokseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin varmaan takaisin vaan että " voi mä haluan että sä panet kuule kunnolla mua!"

n33

Vierailija
4/20 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä puutetilan vakavuusasteesta.

Vierailija
5/20 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin henkilöstä, tilanteesta ja omasta tunnetilasta. Vähä joko tai, eli mene vetämään käteen tai hmm.. sama tuli mulle mieleen.

Vierailija
6/20 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuttaisi totaalisesti. Järkyttävä aloitus., tollaista voisi odottaa joltain keskenkasvuiselta finninaamalta.

Ja minä sentään olen seksiaddikti...

Vierailija
7/20 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sammuttaisi :)

Vierailija
8/20 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä tosi kuuma tilanne yhden tutun miehen kanssa, kemiaa on niin että kaveritkin huomaa. Hänellä on valitettavasti tyttöystävä, mutta se ei ole estänyt häntä sanomasta kuinka hän haluaisi panna mua. TIEDÄN että meillä olis mahtavaa seksiä. Toistaiseksi ollaan kuitenkin saatu pidettyä vaatteet päällä (just ja just) mutta suudeltu monesti -aina kun voidaan. Mua kiihottaa miehen rehellisyys. Tiedän, että hän haluaa mua niin, että alkaa seistä kun vaan näkeekin mut. Mies on myös sanonut, ettei halua muuta mun kanssa, ei edes suhdetta, vain seksiä kerran. Tosin, jäisikö se sitten siihen yhteen kertaan, en tiedä.

Mutta jos joku muu, kuin mies jota itse haluan enemmän kuin kai ketään ikinä, sanoisi haluavansa panna mua, pitäisin kyllä aika tökerönä tyyppinä!

Joten, ihan riippuu siitä kuka sanoo, sopiiko se hänen tyyliinsä, ja pidänkö minä hänestä!

Vierailija
9/20 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne myös minulla..

Vierailija
10/20 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei ole suomalainen.

Joten lienee eri tilanne, vaikkakin samanlainen ;-)

Vierailija
11/20 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(skitsofreenikkko)

Vai miten voisitte olla yksi ja sama henkilö? Tai jos olisit kyseisen miehen muija, miten teillä voisi olla sama tilanne kasin kanssa? Vai mitä merkitystä ajattelit paikkakunnalla olevan? Haluaisitko vertaistukea?

mistäpäin kasi on..?

sama tilanne myös minulla..

Vierailija
12/20 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu henkilöstä ja ajoituksesta. Vaikka olisi kiinnostunutkin, tuollainen heitto liian aikaisin on törppö ja voisi hyvin sammuttaa kiinnostuksen. Jos taas se tulisi vaiheessa, jossa molemminpuolinen kiinnostus on ihan selvää ja tilanne muutenkin (väh. henkisesti) intensiivinen, voisi olla tosi hot.

Vierailija
13/20 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tilanne olisi sopiva.

Vierailija
14/20 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tosiaan sellanen tyyppi, kenen kanssa itsekin haluan. Mutta mieheni sanomana "haluan rakastella sinua nyt" tai "kulta, mä haluan sua" - saa minut kyllä lähes poikkeuksetta syttymään.

Vierailija
15/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään nostaa esiin ketjuja, jotka ovat vuosikausia vanhoja.

Vierailija
16/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman ARKEOLOGEJA.

...mitä sulla on päällä?

Vierailija
17/20 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanoisin varmaan takaisin vaan että " voi mä haluan että sä panet kuule kunnolla mua!"

n33

Kunnollisesti. Kunnolla viittaa fyysiseen kuntoon, mutta tarkoitat riittävän paljoa.

Vierailija
18/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan tyyppi 70-luvulla kertoi, että hänen aloitusrepliikkinsä discotanssissa on aina "saisinko panna sinua"? Kun kysyin etkö saa siitä lähinnä vain turpaasi, niin hän vastasi: "Kyllä mä turpaankin saan, mutta kyllä mä saan pannaki!"

Vierailija
19/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laivalla ennen paljon ja tämä oli mulla vakio. Pidemmistä puheitta joko pukille tai ei jatkoon.

Kyllä joka reissulla pääsin pukille. En ehkä ekan enkä muutamankaan kanssa mutta lopulta aina tärppäsi.

Vierailija
20/20 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoraviivaista toimintaahan toi on. Riippuu niin paljon henkilöstä ja tilanteesta. Ei voi ihan tyrmätäkään. Miehenä tykkään kyllä vähän valloituksesta, ditähän tossa ei kyllä ole.