Kuinka paljon teillä on luottokortti velkaa?
Minulla on melkein 10 tonnia. Mutta en siitä itseäni moiti. Avioero tuli kalliiksi ja kuluja tuli yllättävän pajon samaan aikaan.
Miten teillä muilla?
Kommentit (31)
Kertyy verkko-ostoksista, kuten piilolinsseistä, kosmetiikasta ulkomailla. Maksan joko verkkopankin kautta heti pois omalla viitenumerolla Luottokunnan tilille tai sitten laskun eräpäivänä aina kertyneen velan kokonaan pois.
Kesällä oli isoja laskuja, koska olimme koko kesän ulkomailla ja käytännössä maksoimme siellä kaiken Visalla.
Se on mun luottoraja, se on nyt tapissa kunnes aloitan työt jälleen, minimieriä vain makselen (ja käytän uudestaan kaiken mikä lisää luottoa tulee maksun myötä). Pakko kikkailla kaikki konstit että voi olla edes muutaman kk pidempään kotona lasta hoitamassa...
mulla ei edes ole luottokorttia, eikä ole aikeissa hankkia
Mulla ei ole muutakaan velkaa. Olen kuitenkin vielä aika nuori (21v.) En ottanut opintolainaakaan opiskeluaikoina.
Talot, autot ym.. maksaa, harva niitä ostelee taskunpohjilla.
Meillä on pienet tulot, joten ei viitsitä ottaa edes sitä luottokorttivelkaa kuin äärimmäisissä hätätapauksissa. Mieluummin säästetään ja maksetaan sitteen säästöillä, taidetaan olla jotenkin poikkeus ainakin saamistamme ihmettelyistä päätellen...
Sen verran käytin tänään yhteen nettiostokseen. Käytän luottokorttia niin harvoin, etten aina muista sen olemassaoloa.
Masterilla.
Mut mitään muuta velkaa ei ole sit latiakaan.
Mutta luotolle en anna mennä ikinä, vaan maksan heti laskun tultua. Kortit nettishoppailua, ulkomaanreissuja yms. varten.
kulutusluottokortti on, mutta tulee käytettyä ehkä kaks kertaa vuodessa ja 200-300e:n ostokseen ja seki vaan sillon ku tietää, että pian on rahaa tulossa niin voi ostaa jotain isompaa ennakkoon niinku vuos sitten pesukoneen ku ties, että veronpalautuksen tulee ihan just.
Joustosta maksan 200 egee kuussa pois. Masterista 30 ja Visasta 5% luoton määrästä.
Yleensä on max. 100-200€.