G: Koska tiesit miehesi olevan Se Oikea?
Siis kauanko olitte tunteneet, kun tiesit, että tässä on loppuelämäni mies.
Itsellä pari kuukautta ja tuntui oikealle. Mites muut?
Kommentit (12)
meillä meni niin, että ensin juteltiin pari viikkoa puhelimessa ja sitten vasta nähtiin ekaa kertaa. =)
ja ei, ei tutustuttu netissä vaan yhteisten tuttujen kautta. en ollut silloin vielä nettiin tutustunutkaan (9v sitten).
Tai sitten tiesin sen noin 2 sekuntia ensikatseesta.
mutta syvä rakkaus ja tunne siitä, että valinta on todellakin ollut oikea on syntynyt tässä vuosien varrella. Oon kuullut kavereilta miten heidän miehensä käyttäytyy ja kohtelee heitä ja olen tajunnut, kuinka onnekas olen omasta miehestäni. Ollaan hiouduttu yhteen, tunnetaan toistemme tavat eivätkä ne ärsytä. Mies on turvallinen, seksikäs ja ihana. Se Oikea.
ollaan oltu yhdessä kohta kymmenen vuotta ja viisi vuotta naimisissa.
mutta mä olin kirjeenvaihdossa mieheni kans noin puol vuotta ennenkuin ees tavattiin. Kyllähän hän sitte alko tuntuu oikeelta ja tapaamiset vaan lisäs sitä tunnetta. Nyt 10 v eka tapaamisesta, asuttu yhdessä 8 ja puol vuotta, naimisissa 3 ja puol vuotta
5 vuotta yhdessä, puolivuotias lapsi :).
Pelkäsin jo etukäteen, että miltä hänen äänensä kuulostaa puhelimessa. En voi sietää naiselta kuulostavia miehiä ja tämä piirre korostuu jotenkin puhelimessa (siis ääni on jotenkin kimakka tai korkea..) Onneksi mieheni kuulosti puhelimessakin ihanan möreältä. :D -naiset rakastuu korvillaan...!
Heitä ei voi mitenkään verrata, enkä enää vaihtaisi. Mutta samanlaista maanjäristystä ei enää tullut...
On sitä tunnetta kyllä koeteltukin sen jälkeen, vaikka hyvä mies onkin.
Siis rakastetaan toisiamme kyllä, mutta jos tästä nyt joskus satuttaisiin eroamaan (mitä en usko, meillä menee hyvin) niin eiköhän joku toinenkin mies voisi löytyä.