pian vasta 16, vauva tulossa.
Hei ! Mulla olisi tässä pari kysymystä. Elikkä poikaystäväni kanssa ollaan tässä mietitty, että kun hän jo 18vuotta pian täyttämässä 19v niin voiko joutua syytteeseen siitä että on harrastanut seksiä alle 16vuotiaan kanssa jos aiomme lapsen pitää ? Mikä tosin on todella epätodennäköistä, mutta vaihtoehtoja mietitään. Ja olemme myös miettineet että jos vauvan aion pitää, kestääkö 16vuotias synnytyksen henkisesti sekä fyysisesti ? voiko keisarileikkauksen tehdä vapaaehtoisesti ?
kiitos kaikille vastaajille ! :)
Kommentit (6)
Ei poikaystäväsi joudu syytteeseen jos ei joku nosta syytettä. Ja tuskin sittenkään, koska noissa tilanteissa katsotaan että jos molemmat osapuolet ovat suunnilleen saman ikäisiä niin mitään syytettä ei tule.
Synnyttänyt on moni 16-vuotias ennen sinua - joten eiköhän 16-vuotias sen kestä ihan samalla tavalla kuin 26-vuotias. Nykyään on olemassa hyviä kivunlievityksiä.
Onnea vauvasta!
tuskinpa täältä asiaa kyselisit jos et provo olis. Ottasit yhteyden neuvolaan...kuka tervejärkinen nyt netistä neuvoja kyselee
mun tuttu oli 14 ku sai vauvan ja jätkäkaveri 22 eikä kukaan pannut ikinä tätä jätkää syytteeseen. nyt on 24 tää tuttu ja saman miehen kans naimisissa, 4 lasta.
ja väittävät tervejärkisiä olevan.
Miksi kaikki omasta elämästäsi poikkeava olisi provoilua??
ja AP:lle: tee palvelus itsellesi ja keskeytä raskaus!
Kiitos neuvoista ! En ennen ole täällä sivuilla käynyt, joten en edes tiedä mikä toi provo on. Mutta varmaan tarkottaa jotain huijausta :P Mutta tosiaan kyllä mä enemmän sen puolella olen että teen abortin vaikka sekin raskas homma, ei niin helppoa mutta paremmaksi mulle ja lapselle. Aina miettiny että lapset vasta sitku on vakituinen työ :) Mutta kaikkia vaihtoehtoja haluan miettiä. Tosiaan kiitos vielä kaikille järkeville vastaajille, eiköhän nuo riittänytkin.