tuttavan synnytys käynnistetty eilen eikä ole vielä mitään kuulunut
Kommentit (19)
mul käynnistettii ma, ja to syntyi
tässä tapauksessa on kyllä varmasti käynnistetty sillä tavalla, että vauva syntyy pian eli varmaan tippa heti laitettu
jaksa tai halua jokaiselle tuttavalle ja kumminkaimalle tiedottaa.
En minäkään kaikille kissankusettejankaimoille muistanut heti kertoa vauvan syntymästä.
sen verran tiiviisti ollaan muutenkin yhteydessä. toivottavasti kaikki ois OK!
semmoselle ymmärtäsinkin jos ei heti ilmoita
Alkuperäisestä viestistäsi sai käsityksen että olet kumminkaima tai muu kaukaisempi tuttava. Olisit käyttänyt ilmausta ystävä jos tiiviisti olette tekemisissä.
muistan ku olin synnärillä ja synnytys meni ihan pieleen ja oli hengenlähtö lähellä lääkärin mukaan molemmilla. no sitten seuraavana päivänä väsyneenä ilmtoin et poika tuli ni sain heti viestejä ja kiukkusia puheluita et olipa kiva tääl pelätä ja odottaa....eh
Mulla käynnistettiin lauantaina ja lapsi syntyi tiistai yönä. Ilmoiteltiin vasta seuraavana iltapäivänä muille.
kyllähän sieltä varmaan jossain vaiheessa jotain kuuluu ja ihan mahdollista on että on voinut mennä sektioksi
Ja ekasta tabletin laitosta meni n. 40h ennenkuin vauva oli pihalla, vaikka kaikki sanoivat että kun olen jo kahdesti aiemmin synnyttänyt niin voi tulla tosi nopeestikkin. Vieruskaverillani käynnisteltiin 3 pv ennekuin rupesi edes jotain tapahtumaan.
Mullakin käynnistettiin ekaa. Torstaina aloitettiin, pe iltana meni vedet ja la aamupäivällä syntyi. Tokaakin synnytin koko päivän. Aamulla meni osittain vedet ja vasta yöllä yhden jälkeen syntyi. Kyllä on sukulaiset varmaan odotelleet.
Ja molempiin voi mennä piiitkä piiitkä aika.
Anna ystäväsi synnyttää rauhassa, kai se nyt ilmoittaa kun homma selvä. ja turhaan osastolle soittelet, henkilökunta ei anna tietoja kuin lähiomaisille.
Mulla alettiin la aamulla aikaan käynnistää (tipalla), su yöllä syntyi vauva ja vasta sunnuntaina päivällä jaksoin alkaa kenellekään ilmottelemaan. Kyllä se ystäväsi ilmoittaa sitten kun on sen aika! :)
Tuttavat kuulee uutiset sitten aikanaan.
Yhellä tutulla kypsyteltiin cytotecillä pari päivää ja sitten oli oksitosiinitipassa, mutta ei vaan synnytys alkanut. Lopulta 5.päivänä sektio.
Klo 4 mies irrottautui vauvasta sen verran että kävi soittamassa nopeasti isovanhemmille, kuudelta oltiin osastolla ja rankan ponnistusvaiheen jäljiltä olin itse siinä kunnossa että lähimmillekin ilmoitin vauvasta vasta aamupäivällä.
6 päivää käynnistely ennen kuin mitään tapahtuu... Että älä hätäile.