Iltapäivälehdistä! Olenko ainoa, jota ahdistaa...? ov
Olen varmaan vanhempi kuin moni täällä, kun muistan hyvin ajan, jolloin Ilta-Sanomissa ja Iltalehdessä EI kirjoitettu yhtä lailla rikoksista kuin nykyään. Rikoksia varten oli omat lehtensä, Alibi ja Rikosposti, jota luki ne ketä kamalat rikokset kiinnostavat.
Olenkohan ainoa, jota oikeasti alkaa ahdistaa lukea iltapäivälehtiä, kun niissä on NIIN paljon väkivaltaisia uutisia nykyään??
Tänään mm. raiskauksen kuvaaminen ja näyttäminen youtubessa.
Kauhujen talo jerseyllä, yli 160 ihmistä on ilmoittautunut poliisille joka tutkii entisen lastenkodin työntekijöiden ja vieraiden lapsiin kohdistuneita hyväksikäyttöväitteitä. Nainen tappoi hiilihangolla ym.
:-(
Kommentit (4)
tuntui ihan ylipahalta. Minkälaisia ihmishirviöitä sitä voikin olla ja miten ne pääsee lapsiiin käsiksi, voi helvetti sentään.
En tiedä, miten muuten voin ottaa kantaa lööppilehdistöä vastaan kuin olemalla ostamatta. Sitä olen menestyksekkäästi harjoittanut koko ikäni. Ei vain tunnu vaikuttavan.
Oikeasti suuri osa nykyisistä jutuista iltapäivälehdissä pitäs olla jossain rikoslehdissä. Ei mun tarvii tietää kuinka paha maailma on, kun ei mun sitä tarvinnut tietää kymmenen vuotta sittenkään.
Siis en tarkoita, etteikö maailman pahuudesta pitäs tietää, mutta rajansa kaikella väkivallalla mässäilyllä.
Saisivat kyllä siistiä lööppinsä ja etusivunsa varsinkin kun ovat myynnissä kassojen luona.