Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti ärsyttää rahoillaan ja hankinnoillaan brassailevat miehensä palkalla elävät muijat.

Vierailija
04.03.2008 |

Ja joo, myönnän kateuden olevan pohjalla... sen verta suomalainen olen. Ja köyhä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei olekaan niin tyhmä kuin mitä moni suomalainen nainen taitaa olla! Eihän ole laitaa, että nainen hoitaa kaiken ja ei saa edes nauttia miehensä palkkarahoista, silti monet suomalaiset naiset kateudesta vihreinä yrittävät tulla toimeen minimi äitiyspäivärahallaan, kun mies porskuttaa siinä vierellä ihan niinkuin sinkkunakin. Nainen maksaa ja hoitaa!!!

- Nainen miehensä kukkarolla ja ylpeä siitä, mutta ei minkälaisen tahansa miehen, sillä jokin rotihan tässäkin on oltava! Mies tekee osansa myös kotitöistä!

Vierailija
2/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tienaa osinkotuloina 200-300 t euroa vuodessa, plus siihen päälle palkkatulot 9000e/kk. Miksi ihmeessä minun pitäisi mennä töihin, kun hyvin pärjätään yhdenkin ihmisen tuloilla? Koti ja lapset on meidän " yhteisyritys" johon kumpikin tuo oman panoksensa, mies tulojen muodossa, minä hoitamalla lapset kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole kyllä leuhkinut, mutta tosiasiahan on että kateelliset ihmiset näkevät kaikki trossailuna=)

Vierailija
4/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat luvat ja oma tupa.

olen oman universumini kuningatar! En kadehdi yhtään ihmisiä, jotka vinkuvat toiselta rahaa, lupaa ja onnea.

Vierailija
5/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elänkin...vaikka kyllä oma äitiysraha riittäisi omiin menoihin mainiosti vaikka maksaisin puolet lainoista. Mutta rahat ovat yhteiset, kuten koti ja lapsetkin. Ja työtä minäkin siellä kotona teen.

Vierailija
6/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppaillaan miehen rahoilla pentikkiä sun muuta ja leuhkitaan kaikella. mun eräs ex ystävä tälläinen..ja syystäkin ex. minäkin olen kotihoidontuella mutta meille ei ostella mitään kallista ja merkkikamaa. vaan kirpparilta ja sitten ollaan ostamatta. en kehtaa tuhlailla miehen rahoja, asia on eri kun menen takaisin töihin niin sitten ostan mitä haluan.

Vierailija
7/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili on yhteinen. Laatua ostetaan ja elämästä nautitaan, kadehtikoon ken tykkää.

Vierailija:

omat luvat ja oma tupa.

olen oman universumini kuningatar! En kadehdi yhtään ihmisiä, jotka vinkuvat toiselta rahaa, lupaa ja onnea.

Vierailija
8/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa vinkuu nettikaupoissa ja Pentikilläkin käydään. Mutta en kyllä brassaile.

Vierailija
9/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottaako ne pitäisi? Valehdella, ettei me mitään koskaan osteta... :D

On täällä kateellista porukkaa.

Vierailija
10/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili tosiaankin yhteinen ja itse asiassa minä hoidan perheen raha-asiat. Meillä on perinteinen työnjako, mies tienaa ja minä hoidan kodin ja lapset. Mutta vapaa-aika ollaankin sitten kaikki yhdessä ja nautitaan toisistamme :)

Kyllä ymmärrän, että joitakin se saattaa ketuttaa...

Vierailija:

Tili on yhteinen. Laatua ostetaan ja elämästä nautitaan, kadehtikoon ken tykkää.

Vierailija:

omat luvat ja oma tupa.

Vierailija
11/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

shoppaillaan miehen rahoilla pentikkiä sun muuta ja leuhkitaan kaikella. mun eräs ex ystävä tälläinen..ja syystäkin ex. minäkin olen kotihoidontuella mutta meille ei ostella mitään kallista ja merkkikamaa. vaan kirpparilta ja sitten ollaan ostamatta. en kehtaa tuhlailla miehen rahoja, asia on eri kun menen takaisin töihin niin sitten ostan mitä haluan.

Vierailija
12/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tienaa vuodessa n.300 000euroa (ansiotuloja), ja minä taas (töissä ollessani) 35 000euroa. Eli jotta asumis- ja elämiskustannukset menisivät tasan ap:n mittapuulla, niin töissä ollessani minulla menee kaikki tulot asumiskustannuksiin + ruokaan yms. eli tällöinkään minulla ei olisi varaa ostaa edes ripsiväriä kerran vuodessa. ;)

Siis ihan oikeasti, jos pelkkä asuminen maksaa meillä kuussa n.5000¿, niin pitääkö se summa jakaa kahdella, jotta tiedän osuuteni? Eihän minulla jäisi sitten enää rahaa ruokaan... ja nyt mammalomalla pitänee muuttaa omaan kaupungin vuokrayksiöön ja sossun tuelle, jotta voisin elättää itseni + lapset.

Tosin ensin pitäisi ottaa avioero, jotta saisin sossusta rahaa...

Kyllä meidän perheessä kaikki (käyttö)raha tulee yhteiselle tilille, josta yhteisesti kaikki maksetaan jne. Jopa silloin kun olen mammalomalla. Ja miksi minun pitäisi mammaloman aikana pihistellä, kun siihen ei ole tarvetta. Kyllä rahat riittää.