Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa joku!

Vierailija
04.03.2008 |

Mulla on menossa kiertopäivä 43 eikä kuukautisia näy! Käytän Cerazette merkkisiä minipilleritä, ja kieroon ollut jo pidemmän aikaa tasaisesti se 33-34 päivää. Nyt kuukautiset alkavat olla siis jo noin kymmenen päivää myöhässä! En ole unohtanut ottaa yhtään pilleriä. Mitä tää voi olla? Voinko olla mahdollisesti kuitenkin raskaana pilleistä huolimatta? Onko pillereiden käytöstä voinut olla vauvalle jotakin haittaa, jos sellainen nyt jotenkin ihmeen kautta vatsassani olisi kasvamassa?

Voiko pillereiden käytöllä olla vaikutusta raskaustestin tulokseen?

Kiitoksia kovasti jos joku viitsii minulle vastailla:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Ja suoraan gynekologiin, ei mitään turhia käyntejä yleislääkäreillä.

Vierailija
2/3 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse söin niitä ennen raskautta 3kk. eikä yksiäkään kuukautisia tullut tuona aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että noiden pillereiden kanssa voi jäädä kuukautiset tulematta, mutta ihmettelen sitä kyllä suuresti, että kuinka ne nyt yhtäkkiä jäisivät tulematta, kun olen käyttänyt kyseisiä pillereitä yli puoli vuotta, eivätkä ne ole tuona aikana jääneet välistä yhtään kertaa vaan kierto on ollut hyvin säännöllinen, joka kuukausi sen 33-34 päivää...

Lisää komentteja toivoisin, ja kiitokset jo vastanneille!

Mitenkähän se pillereiden vaikutus raskaustestin tulokseen? Oisko siitä kenelläkään tietoa?

AP