Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat, täällä mietin eroa ja elämää sen jälkeen.

Vierailija
02.03.2008 |

Miten käy harrastusten? Lenkkeilen melkein joka päivä, mies katsoo silloin lasten perään. Joudun kai luopumaan vastaavista harrastuksista. Kun ei sitä tukiverkostoakaan sitten enää ole paikkakunnalla, johon muutan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei elämää enää ole :) No mitä tulee lenkkeilyyn, lapset ajelevat yleensä mieluusti pyörällä vieressä/istuvat rattaissa, jos ovat pieniä. Lasten kanssa voi ulkoilla, jumppailla jne. ja lapset voi viedä kuntosalin parkkiin, jos käy kolme varttia rehkimässä vaikkapa salilla. Itse totesin, että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa, ja meillä ratkaisu on tuntunut alun haikeuden jälkeen oikealta. Tukiverkotkin hiljalleen kasvaa, kun tutustuu uusiin ihmisiin ja uskaltaa myöntää vanhoille tutuille, että apu silloin tällöin olisi ihan kiva.

Vierailija
2/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksista saatat joutua luopumaan, paitsi mikset ottaisi lapsia mukaan lenkille.

Mulla on hyvä tilanne kun isovanhemmat naapurissa ja näin huonoilla keleillä ja talvella jos lunta ei ole pulkalle he vahtivat poikaa. kevät-syksy poika ajaa pyörällä ja minä jalan, kävellen/juosten.

Jos lapset pk:ssa niin voithan aina hakea hiukan myöhemmin (tosin itse en halua tehdä niin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat tärkeysjärjestykseen ja aika aikaansa - kyllä ne lapset kasvaaki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme