Säästätkö tilaamasi lehdet?
En tiedä kuuluuko tämän otsikon alle, mutta mielenkiinnosta kyselen. Säästätkö siis tilaamasi lehdet, esim. MeNaiset tai Annat?
Minä olen jotkut erikoisnumerot säästänyt ja suurimman osan laittanut lehtikeräykseen. Nyt aloin miettimään, että olisikohan niitä sittenkin säästettävä. Jos tyttö vaikka isompana haluaisi niitä selata.
Vaikka ok-talossa onkin säilytystilaa niin vieväthän ne toki tosi paljon tilaa.
Kommentit (4)
Tuli muuten tilaa ihan kivasti kun poistin suurimman osan vanhoista lehdistä. Säästin kaikki ruokaohjeet ja jotkut kiinnostavat jumppajutut tai mitkä liittyy ruoanlaittoon. Paperinkeräykseen tai sitten annan eteenpäin.
Tällä hetkellä ostelen lähinnä irtonumeroita, joten ihan hirveästi lehtiä ei tällä hetkellä kerry. Mutta kun en poiskaan osaa heittää niin kokonaismäärä on ihan kohtuu iso. Edellisen muuton yhteydessä pistin aika rankasti pois.
Nyt tavoitteena on että naistenlehdet lähtee talosta kun on luettu ja mielenkiintoset jutut otettu talteen. Käsityölehdet säilön kokonaan. Sisustuslehtiä säilön jonkun aikaa. Sitten leikkelen lehdet ja pistän loput keräykseen.
Vauva-lehtiä mulla on kyllä säästynyt, enkä oikein tiedä mitä niillä tekisin. Ei niitä hirveästi jaksa katella jälkikäteen, ja eikä ne jututkaan ihan ainutkertaisia ole, joten taitavat mennä keräykseen kunhan jaksan nähdä sen vaivan.
Isännän lehdet mm.autolehdet, hifi-lehdet ym. on vähän ongelmallisia. Ei niitä poiskaan saa heittää mutta ei niitä kyllä mun mielestä hirveästi luetakaan.
t. SannaNu
Niissä on mielenkiintoisia juttuja, joita jaksaa lukea vanhempinakin. Ja sitten kun ne on aikansa lojunut mökillä, niin joutavat uunin sytykkeeksi.
mutta jos tilaa olisi, niin säästäisin esim. yhden vuosikerran lehdet tyttären luettavaksi. Itse luin maalla isovanhempien luona aikoinaan äitini 60-luvun Me Naisia, ja niistä riitti riemua!
En kuitenkaan heitä lehtiä paperinkeräykseen, vaan saan toimitettua ne eteenpäin henkilölle, joka toimittaa ne erääseen vanhainkotiin - kuka siellä nyt niitä sitten lukeekaan.