Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa lapsiani ja tätä perhe-elämää

Vierailija
24.11.2008 |

Miten tää voi olla näin helvetin rankkaa? 5 ja 3-vuotiaat lapset tappelevat kaiken aikaa ja nuorempi lisäksi itkee ja raivoaa enemmän kuin on iloinen. Yritän ymmärtää ja lohduttaa mut välillä tuntuu etten jaksa. Äsken raivosi puoli tuntia ihan hulluna että haluaa jotain mitä meillä ei ole. Huusin takaisin kun hinaaja. Ei vaan enää pokkka pitänyt. Ja näitä tilanteita käy mulle nykyään aika usein. On vaan niin h..vetin temperamenttinen tyttö ja kova huutamaan että oksat pois.

Olen töissä ja työn ja perheen yhdistäminen on näköjään aika rankkaa. Olen tosi tyytyväinen työssäni mutta kotiin ei juuri enää jaksaisi edes tulla. Pelkkää huutoa ja raivoamista. Ja varmaan iso vika on minussa kun en vaan jaksa.

Lisäksi molemmat lapset ovat 'äidin lapsia' eikä isä kelpaa oikein mihinkään, ja sekös on kätevää isille. Eikä se edes tajua miten helpolla se pääsee. Kohauttelee tyyliin vaan olkiaan että 'kun en kelpaa niin en'. Osallistuu kyllä muuten kiitettävästi, eli ilmeisesti olenkin vain kiittämätön p..ka.

Huusin äsken lapsilleni ja miehelleni niin, että molemmat lapset saavat varmaan myöhemmin juosta terapiassa kun äiti uhkaa jo muuttaa pois kotoa (jep, tähän on tultu). Ehkäpä mies ottaa eron sitä ennen.

Tähän päälle vielä se, että molemmat lapset ovat sairastaneet viimeiset kaksi kuukautta vuoron perään. Nytkin ovat molemmat flunssassa. Ei se tietty ihme että niitä kiukuttaa mutta niin kiukuttaa muakin.

Rakastan oikeasti kaiketi lapsiani, se vaan ei enää näy eikä juuri tunnu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokonsertissa ei ole mitään järkeä. Toinen vinkki: vuoropäivät isän kanssa esim. iltahommien kanssa ja annat isän hoitaa lapset tavallaan omalla vuorollaan, huusi lapset tai ei.

Vierailija
2/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinulle:)

Neuvola ja/ tai sosiaalitoimen kasvatus- ja perheneuvola auttaa

- pyydä ilmaista kotiapua sielt'ä...vaalit lupasivat auttaa keskiluokkaisiKIN lapsiperheitä

Asumme hyvinvointimaassa ap.

Neuvolan tulee antaa kotipalvelua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä kelpaat mutta isä ei!! Ota itseäsi niskasta kiinni ja häviä viikon verran joka ikinen päivä töiden jälkeen jonnekin. Sanot miehellesi että, nyt myös sinä alat kelvata näille kakaroille!

Vierailija
4/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tuonikäiset lapset, menisin töihin!

Auttaa varmasti!!!!!

Vierailija
5/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy töissä.

Miten mua voikaan raivostuttaa ihmiset jotka jakelevat tyhjiä neuvoja LUKEMATTA viestiä!

Vierailija
6/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vuoroillat ovat hyvät. Pidä niistä myös kiinni ja poistu tarvittaessa kotoa. Tai linnoittaudu makuuhuoneeseen lehden kanssa jne.

Kohta lapsia ei enää kotona näy, kun saavat riittävästi ikää ja itsenäisyyttä.

Vierailija
7/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt shoppailemassa, lenkillä, kavereilla.

Kyllä se isä kelpaa kun sinua ei paikalla ole.

Vierailija
8/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama tilanne pari vuotta sitten ja ajatus kotiinmenosta alkoi ahdistaa jo iltapäivällä töissä. Otin sitten sen käytännön, että pari kertaa viikossa menin suoraan töistä kaupungille jumppaan, shoppailemaan tai kavereiden kanssa syömään ja parille. Ja tulin kotiin vasta kun olin aivan varma että kullannuput nukkuu. Sitten menin vielä kylpyyn ja luin jotain hyvää kirjaa loppuillan. Kyllä piristi! Kummasti jaksoi muina iltoina paremmin. Nyt mukulat ovat koululaisia ja minä taidan enemmän olla kiinnostunut heidän seurastaan kun ne mun : )

Vierailija
9/9 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollut aika rankkaa täällä päin myös..

tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme