Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sitomisleikit

Vierailija
01.03.2008 |

millaisia kokemuksia sitomisleikeistä?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä silmien sitominen on kiihottavaa, mutta aina parempi mitä monipuolisemmin. Meillä minä olen aina se, joka sidotaan toisin päin se ei innosta. Fantasioin kyllä roolileikistä, jossa sitoisin mieheni sänkyyn ja sitten rakastelisin vieressä toista miestä.

Vierailija
2/72 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Fantasioin kyllä roolileikistä, jossa sitoisin mieheni sänkyyn ja sitten rakastelisin vieressä toista miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia ja vinkkejä

Vierailija
4/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tunnelma on tärkeämpi kuin se mihin sitoo ja miten. Yleensä pyrin asentoihin , jotka ovat hieman tukalia ja alistavia. Asennot jotaka tarjoavat pyllyä, tai estävät liikkumisen kokonaan. Sitomiseen käytän pehmeää sormenpaksuista köyttä.

joskus hieman läpsin, käytän dildoa, lievää fistausta, nipistelyä , pyllyn nuolemista tai -sormettamista. Kun panen, niin yleensä saan vaimon tulemaan vielä paremmin estämällä hiukan hengittämistä, esim sulkemalla kädelläni suun tai painamalla kasvoja sänkyä vasten.

kaikki perustuu siihen, että pitää tuntea toisen fiilikset koko ajan.

Toisinaan sitten taas rakastellaan ihan normaalisti ja katsellaan toisiamme silmiin. Kinkyily on vain mauste .

Vierailija
5/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kamala, tuntu että kuolee.

N30

Vierailija
6/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on joskus sidottu kädet sängynpäätyyn puolin ja toisin, mutta mies kauheasti aristelee tuottaa mulle yhtään kipua, eikä mitään nöyryyttävyysaspektia ymmärrä ollenkaan. Ollaan tosin oltu yhdessä vasta vajaa vuosi, ehkä se siitä vielä karskistuu :)

Vierailija
7/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sitoa kangasliinoilla. On mukava kun saa vaimon täysin valtaansa. Vaikeahan sitä on yllätyksellinen olla, mutta välillä keskityn täysin vaimon nautintoon, välillä taas saa vaimo remmistä.

Vierailija
8/72 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavat mukavan avuttoman olon. Sitominen on melkein aina kiihottavaa, mutta välillä spankingiä tulee saatua silloinkin kun se ei oikein innosta.

Vierailija
9/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia... mitä kaikkea teette, ei kai tarvitse satuttaa? muuta?

Vierailija
10/72 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sidon myös toisinaan silmät. Edellisestä onohdin yhden tärkeän , eli " väkisin suuhun naimisen" vaimo on sidottuna ja käytän hänen suutaan hyväkseen. Taas hengittäminen ei ole helppoa ja siitä hän innostuu.

Vierailija
11/72 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika suoraan vihjannut miehelleni fantasioistani, mutta.... liian kiltti mies.

Vierailija
12/72 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla salpasi hengen lukea kuutosen tekstiä. Huh huh, todella kamalaa, varmaan pahinta voisin seksin saralla joutua kokemaan.

Mutta en tarkoita moittia!! Vapaaehtoisestihan avasin tämän keskustelun, koska kiinnostaa monet asiat ja halusin nähdä mitä täällä kirjoitetaan ja mistä ihmiset innostuvat sitomisessa. Ei vaan näköjään ole yhtään mun juttu. Hrrr, vieläkin tuntuu pahalta.

Vierailija
13/72 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole mun juttu. en tajua mitkä siinä ihmisiä innostaa. hirveen monimutkasta, tulee mieleen veneily.

N31

Vierailija
14/72 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sekoituksen eri makuja, toiset ottaa vielä strösseliäkin päälle. Jotkut haluaa koeilla uusia makuja ja välillä haluavat sitä pelkkää vaniljaakin.

Jäätelönsyöjiä on moneen junaan.

Vierailija
15/72 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tuottaa puolisolle nautintoa, en kipua.

Vierailija
16/72 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee toisinaan hiuksen hieno. Sitäpaitsi sitomisessa ei ainakaan eillä ole kyse kivun tuottamisesta, vaan alistamisesta ja valtapelistä, aikuisten roolileikistä. Nussiminen voi tapahtua korvienkin välissä eikä siihen tarvita aina aktia.

Vierailija
17/72 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita vauva palstan ämmiä....

Vierailija
18/72 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkinä tarrata.fi hyvännäköisiä kahleita ja käteviä kiinnikkeitä!

Vierailija
19/72 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 12:45"]

Sairaita vauva palstan ämmiä....

[/quote]

Nostit sitten 5 vuotta vanhan ketjun sanoaksesi tämän :D

Vierailija
20/72 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus vaimo haluaa, sessio kestääpiiiitkään.Aika hyvältä tuntuu kun lopulta pyydetään naimaan ja on taatusti märkä pimppi.Niin että suosittelen,luottamus pitää olla täydellinen. Mies55