Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen läskin kullin uimahallissa

Vierailija
01.03.2008 |

Hyi helvata että vieläkin puistattaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun satuin uimaan ponnahduslaudan alapuolella, josta hän oli juuri hyppäämässä. Nuo löysät uimashortsit pitäisi kieltää!

AP

Vierailija
2/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siin hyppylaudal oli tosi lihava mies, ni menit rohkeesti vaa uimaan sieltä alta??!! Huh huh...

Vierailija
4/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se kulli oli!! Ihan järkyttävä näky. Onko teidän ukoilla muka selaliset tosi paksut ja lyhyet kullit joissa esinahka roikkuu monta senttiä koko elimen ohitse? Ei mun miehellä ainakaan onneksi semmoista ole.

Jos olis niin eipä olisi noita meidän kolmea lasta syntynyt.

Vierailija
5/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mä säälin teitä jos tommosia joudutte katselemaan päivät pitkät.

Vierailija
6/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli l. penis kutistuu vedessä, viileässä kullit reagoi näin.

Jos on runsaasti nahkaa jopa roikkumaan kullin yli kertoo se kunnollisesta peniksestä jolla on kokoa ja näköä kun se on erektiossa. Kerroit sen kaikenlisäksi olleen paksun joten tuollaisen kullin kanssa olisi ihan superia vehdata petipuuhissa.

ps. säälin sua ap jonka miehellä on minimunat, toki silläkin tökkii ja saa jopa lapsia

Vierailija
7/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulskia käymään uimassa...onko sinulla liikkuvat silmät? kohdista ne jonnekin muualle, niin ei tee pahaa

Vierailija
8/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan! Ja tää kyseinen herra oli ihan normaalipainoinen kuten jo aiemmin sanoin, keski-ikäinen perusmies. Mutta sen muna oli järjettömän ruma... kuin joku... kilpikonna. *inhon väristys* Ja todellakin saisi pitää noin ruman elimen kotonaan jos ei osaa pitää sitä uimahousujen sisällä.

Mun miehellä ei todellakaan ole minimuna, vaan kaunis ja kookas kulli.

Vierailija
9/9 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Suomessa. Mutta tuskin se ukko siellä nyt enää on munaansa uittamassa! T:AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän