Kilo-Sport Toloselta
Tervehdys,
Pyörin täällä vauvalehden palstalla jokin aika sitten kun oma lapseni oli vähän pienempi, mutta viime aikoina on jäänyt vähemmälle. Nyt kuitenkin kun tarvitsisin kokemuksia yhdestä tuotteesta, niin minnekäs muualle minä olisin suunnistanut kuin tänne Vauvikseen, kun täällä keskustelut käyvät vilkkaana.
Olisin kysynyt tri Tolosen tuotteesta Kilo-Stop. Ostaa paukautin juuri sellaisen ja nyt tulin paketin kanssa kotiin ja mietin että mitä tuli ostettua :) Minusta olisi kiva kuulla onko joku palstalaisista käyttänyt sitä ja millaisin tuloksin/missä ajassa? Ja myös oliko haittavaikutuksia? Esim hikoilua, ilmavaivoja tai mitä vaan? Tunsitteko olonne kylläiseksi valmistetta " nauttiessanne" vai miten se vaikutti näläntunteeseen?
Kiva jos saisin paljon kommentteja :) En kuitenkaan oikeastaan kaipaa niitä, joissa vain todetaan, että on lapsellista uskoa laihtuvansa tuon valmisteen kera (kun sitä minäkin vähän pelkään..) .
Kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (3)
surffasin netissä ja melkeen ostin sellasen, mutta kun en sitten. Mulla on kaapissa tonalin purkki että kun imetys loppuu niin syön sen.
kokemuksia muilta.
kaikkiallahan lukee että huuhaa juttuja, mutta kai jollain on hyvääkin niistä*?
Joo, se on totta, että monet leimaa tollaset tuotteet huuhaaksi, mutta liekö noista tuotteista nyt haittaakaan on, jos siitä saa itselle motivaatiota?!
Itse ajattelen, että on aivan sama mitä menetelmää käyttää, jos päättää laihtua. Eihän minkään valmisteenkaan kanssa voi rajattomasti mässäillä, joten jos tuo Kilo-Stop antaa sinulle uskoa omaan laihtumiseesi, ja auttaa sinua syömään muutenkin terveellisemmin, niin anna palaa!!
Ja jos kaipaat juttukaveria laihduttamisen matkallasi, tervetuloa meidän " Löllöpyllyt not 4-ever" -porukkaan jakamaan fiiliksiä!
Onnea matkaan!! Onnistut kyllä!!
NO niin: tuote on siis tietenkin Kilo-Stop :D