Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotiaan lempilaulu :D

Vierailija
29.02.2008 |

Meidän juuri 2 vuotta täyttänyt tyttäremme tykkää lauleskella: " Miten on koljataan, palemmakti paikataan, päättänkö ilti kun oon huono jaktamaan" . Menee vielä nuotilleen. Kappale kuuluu usein radiossa kun vien lapsia autolla päiväkotiin. Toinen mikä molemmille lapsille on tarttunut: " Eniro 0 100 100, miten voin auttaa?" .

PS: Osaa meidän lapset ihan tavallisia lastenlaulujakin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni tykkäsi 2vnä lauleskella pienen pieni veturi, tiitiäisen tuutulaulu, sininen uni, Viidakkokirjasta se Onhan tää karhun elämää, Tiku ja Taku laulu ja joulun aikaan Joulupukki matkaan jo käy :)!

Tyttö on nyt 2,5, ja edelleen nuo samat laulut ja muutama uusi tullut ohjelmistoon! Lauleskelee ihan koko ajan :)

Vierailija
2/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni tytöntyllelöinen,metsätietä kulki, saapui sinne nukkumatti aaapään laittoi... (en koskaan ole noin laulanut, mutta itse laulaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ehdoton suosikkilaulu on Apocalyptican " I´m not Jesus!"

Vierailija
4/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäasema.... aika lyhyt biisi ;)

Vierailija
5/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mitä ikinä sä siellä teet, tiedäthän varmaan sen, mä samoin sulle tekis en. Levoton prinssi täällä odottaa!" :D

Pojalla yllättävän tarkka muisti noiden laulujen kanssa...

Vierailija
6/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan poika 2-3 -vuotiaana hoilotti Isoisän Olkihattua. Ja osaa sen nyt vielä eskarinakin, vaikka pari vuotta sitten tulivat ne Lordi-jutut ja muut siihen rinnalle. On sekin... Tenava ei juurikaan puhu englantia, mutta Lordin biisit luistavat läpi itse laulettuina mennen tullen.

Vierailija
7/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tenava ei juurikaan puhu englantia, mutta Lordin biisit luistavat läpi itse laulettuina mennen tullen.

-6-

Vierailija
8/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mambo, tehdäänkö kekkosesta luuranko

Vierailija
9/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on sellainen työmiehen lauantai" ... Nolo.

Vierailija
10/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Happy birthday to you

- kaikkia mainoslauluja

- Rölli on kovassa huudossa, erityisesti Häläpätihämmää

- Hei muumilaaksoon

- Tuttiritarin laulut

- " Kaksi pientä peikkolasta istui kärpässienen alla"

Vierailija
11/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osasi kokonaan laulun Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen.

Nyt tuo on jo 9v, laulelee edelelleen, muttei kauhean paljon.

Vierailija
12/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että välillä vähän hävettää, kun 7v laulaa kaiken maailman iskelmiä. Tytön suosikki on " timanttinen tähti" .

Vierailija
13/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lempparilaulu on tietenkin Puuha-Pete, joka menee kovaa ja korkealta. Poika tunnistaa kuitenkin kaikki Shakiran biisit ja tulee usein vaatimaan Shakiraa, aloittaen mahtavan ketkutuksen, kun biisi pärähtää soimaan.

Laulu, joka sen sijaan on toiminut mykistäjänä ja rauhoittajana vauva-ajasta asti on Stellan Piste. Koliikkivauva rauhoittui parikuukautisena, kun lauloin Pistettä, ja toimii edelleen. Telkusta tarttuneita lempitokaisuja lienee " Bisolvon - ärsyttävään yskään" ja Subin hiljaa kuiskattu " jatkuu" -mainoskatkomerkki :)

Paras irtonainen jokapäiväiseen käyttöön jostakin ohjelmasta tarttunut sana on ' työnjohtaja' , jonka poika tokaisi kerran kun iltasella siivosin leluja: " minä olen työnjohtaja, iso ja pelottava työnjohtaja" .

Vierailija
14/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tinä olotat oikeatti eli Discon Ketä sinä odotat oikeasti ;-DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme