Mulla on niiiiiiiiin kuivat saaret, etta niissa on sellaista krokotiili-ihoa.. Siis miten ma saan taas kauniin ihon? Ma juon kylla ihan liian vahan ja rasvaankin miten sattuu..
Noista kahdesta vois olla apua... Mä en kehtaa kesällä käyttää lyhyitä hameita tai shortseja, jos mä en saa näitä koipiani kuntoon..
Kommentit (8)
Ei ne mun jalat kesällä mun mielestä niin kuivat ole.. Mutta nyt ovat ja ovat kamalan näköiset..
Mikään ei auta:(
Yllättäen se, että pesee joka päivä _hellästi_ suihkun yhteydessä sääret kuorintakintaalla, ja suihkun jälkeen rasvaa jalat Bebanthenella auttaa... Mutta ei poista kokonaan ongelmaa:(
Mutta voithan kokeilla joitakin apteekin rasvoja, eikös niitä ole vaikka mitä nykyisellään? Sisarukseni eivät vain halua luopua tuosta tummelista :D
t:2
Apua, nyt alkoi taas syhyttää jalkoja, kun niistä tuli juttua. Pakko lähteä rasvaamaan..
Piti ihan vetäistä lahkeet ylös ja katsoa, mitä säärille kuuluu.
Mullakin OLI kroko-jalat, olin aivan kauhuissani niistä. No, laitoin paksun kerroksen helosaania niihin ja pitkikset ja sukat jalkaan yöksi tossa alkuviikosta.
seuraavana päivänä menin saunaan ja hieroin hierontakintaalla oikein voimakkaasti. ja kas: alta paljastui se heleä, kaunis iho, mikä mulla on ollut joskus viime kesänä viimeksi. pitää nyt muistaa jatkaa rasvaamista, että on jalat sit ens kesänä hamekunnossa.
Älä myöskään kuori jatkuvasti. Hyvä kuorintaaine on esim. oliiviöljyä ja hienojakoista merisuolaa yhdessä.
Meillä on suvussa ongelmana kuiva iho. Talvella varsinkin kutiaa kovasti ja oikein hilseilee jalat, itselläni ei ole kuivuutta kuin talvella mutta esim. siskollani ja veljelläni on aivan kauhean kuivat ihot kaikkialta ympäri vuoden.
Oletko kokeillut tummeli rasvaa? Sitä lehmille tarkoitettua?:D Tummeli on tuonut avun sisarilleni!