vatsanympäryskysymys
Tyhmä kysymys, mutta... paljonko suunnilleen teidän vatsanympärykset (noin navan kohdalta - tai miksei vyötäröstä) ovat nyt - millä viikolla - ja mitä oli ennen raskautta...
Kysyn siksi, että olen lähdössä lomalle paikkaan, josta en voi olla ostamatta vaatteita, mutta olen vielä raskaana matkalla--- kokoa on älyttömän vaikea arvailla, kun juuri ennen raskautta painoa putosi ja varmasti on tässä raskauden aikanakin... enkä tosiaan tullut ottaneeksi mitään mittoja ennen raskautta.
Ymmärrän kyllä, että raskauden jälkeen paikat ei palaudu välttämättä - kolmen lapsen kokemuksella tiedän, mutta jonkinlaista osviittaa kaipaisin, että kuinka suuri suunnilleen voisi olla se vauvamahan ja oman mahan erotus...
tyyliin lähtömitta 90 cm, nyt viikolla x 120 cm, sf - mitta 25 cm... kun saisi tarpeeksi monta vastausta saattaisi jonkin keskiarvon laskemisesta olla hyötyä. Kun nyt mulla ei ole hajuakaan oikeastaan puhutaanko 5-10 cm eroista vai 30 cm eroista...
Joten jos jollain on omat mittansa tiedossa, pliis jakakaa.
Kommentit (3)
Ennen 80 cm tai alle, ei ainakaa yli.
Viikko 23 102 cm
Ennen raskautta 69cm
Ja nyt kun viikkoja 37+2 ympärys on 104cm ja sf-mitta 32cm.
Kolmatta odotan minäkin. :)
Minulla näin:
Ennen raskautta 80 cm
Viikko 24 94 cm
Saas nähdä, mitä on raskauden jälkeen, mutta toivottavasti lähellä tota lähtökohtaa ;)